bruno99 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dette har hendt meg også.. Det du må gjøre er å vise interesse i spilleren via spillerkommunikasjon. Prøv det, virker vanligvis for meg. Ok, skal teste det når jeg spiller senere, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Først blir jeg sparket fra Man Utd etter en veldig god og en grei sesong. Så tar jeg over Everton i slutten av desember. Da ligger de fjerde sist. Nå - 28. februar ligger de omtrent midt på tabellen. Så blir jeg sparket IGJEN! Hva skjer med det?! Goscinny ;( Endret 23. april 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Dette har hendt meg også.. Det du må gjøre er å vise interesse i spilleren via spillerkommunikasjon. Prøv det, virker vanligvis for meg. Ok, skal teste det når jeg spiller senere, takk for hjelpen Du ser det med blå skrift? "Sameie med Inter"? Det betyr at du må betale både Inter, og Roma for spilleren. Min Zapata ble også eid av to lag. Henholdsvis Udinese og AC Milan. Derfor måtte jeg by 150M til Udinese, og 100M til AC Milan. Men det ser ut som om du må vente en stund før du kan by på han fordi det ser ut som om Inter nettopp hadde sameie med ham. For å være ærlig, så vet jeg ikke hva det er på ekte. Endret 24. april 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er i min 5 sesong med Q.P.R nå. liten oppsummering : 1.sesong : vant Championship 2.sesong : 6 plass i ligaen 3.sesong : 4 plass i liga, vant fa cup, liga cup og euro cup 4.sesong : 3 plass i liga, vant fa cup, røyk i gruppe spillet i cl, hadde Real, Bayern og Olympiakos 5.sesong : etter halvspilt sesong er jeg på 1 plass, med bedre målforskjell enn chelsea. Arsenal og United sliter skikkelig på saven min, ligger midt på tabellen. Laget mitt er nå : ------------------Akinfeev---------------- A.Hutton---Mensah---Donk------Traorè ----------------------------|--------------- -----------Denilson---Hamsik------------ C.Ronaldo----Fernandez-------Gonzalez -------------------Kuyt--------------------- Q.P.R er et veldig rikt lag etter et par sesonger, de første sesongene slet jeg med at klubber kjøpte de store spillerne mine, og styreformannen godtok budene. Mistet Jimenez, Sinama-Pongolle, Veloso, Mihelic osv Har et meget sterkt førstelag, mens jeg ikke har den store dekningen. Har Suazo, Stancu, L. Neill, S. Warnock. Bouba Diop. Satser på PL gull denne sesongen! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Håper det går rette veien, litt av ett lag du har ihvertfall. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Spenende lag Q.P.R har litt lyst til å starte en game med de selv. Hvordan spiller Kuyt for deg forresten, scorer han i bøtter og spann? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hvordan går det når du skal registrere spillere til e-cup? Man må jo ha et visst antall egneutviklede spillere samt spillere som er trent opp i England? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det er flere morsomme lag i championship. Jeg vil anbefale å prøve Nottingham forest. De har flere talentfulle spillere. Spilt litt med Sheff utd. De har en klasse spiss i Sharp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nottingham Forrest sin Lewis McGugan har potensiale i bøtter og spann Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Et annet spennende lag i Championship er Hull. Hvis du prøver en game med Hull, bør du prøve å låne eller kjøpte Fraizer Campbell fra Man Utd og Demidov (hønefoss) De gjør det fantastisk Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Sliter litt med å signe nye spillere nå altså. Eneste større spiller jeg har fått signa er Huntelaar, ingen andre vil signe omtrent. Har forsøkt Chiellini, Abidal og Messi, for å nevne noen, med lønninger opp mot 2 mill i uka. Klubbene godtar budene, men spillerne vil ikke dra. Er det en bug eller liker de seg bare så godt i klubbene? Får heller ikke signert Quieroz til å fortsette. Han mener at grunnlønnen er altfor lav, men jeg har ikke mulighet for å gi ham mer enn 290 000 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Barcelona spillere vil ikke til hvilke som helst spillere, kanskje se på noen litt andre lag, anbefaler Nasri! Zapata Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Har brukt mine tre bytter, men en spiller ble skadet. Hvordan kan jeg ta ham ut av banen og fortsette med ti mann? Spiller med Nottingham Forest. Forslag til billige midtbanespillere. Har bare en AMR ... Goscinny Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvis spilleren blir så skadet at han ikke kan spille mer, så blir han automatisk byttet ut. Men så lenge han kan spille, så tror jeg faktisk ikke det er mulig å få tatt han ut ...(?) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nå er det klart for nok et FM lan her i gården. Er tilsammen 5 stk som skal tilbringe helgen med FM, Cola og Grandis Blir vell et game i England, PL, og regler er enkle, ingen har lov til å være de 5 store. Vi regner med City som en av de, siden de har så utrolig mye penger å rutte med. Kommer med backup senere ikveld. Selv tror jeg at jeg går for Aston Villa eller Pompey Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Backup? Anyways ... I League 1 - hvor mange lag får direkte opprykk der, og hvor mange må kvalifisere seg? Goscinny Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nettopp startet med Forest. Noen forslag til spillerkjøp? Kjøpt Demidov(brukbar signering), stjernesigneringene er uten tvil Lee Martin og Danny Simpson som jeg låner fra Man Utd(til sesongslutt, 0% av lønn). Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvis spilleren blir så skadet at han ikke kan spille mer, så blir han automatisk byttet ut. Men så lenge han kan spille, så tror jeg faktisk ikke det er mulig å få tatt han ut ...(?) Joda, du bare trekker han ut mot en annen spiller også står det "du har ikke flere bytter, vil du ta han ut allikevel? JA, NEI" Så det går Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nettopp startet med Forest.Noen forslag til spillerkjøp? Kjøpt Demidov(brukbar signering), stjernesigneringene er uten tvil Lee Martin og Danny Simpson som jeg låner fra Man Utd(til sesongslutt, 0% av lønn). Fikk inn Campell på lån, storspiller. Dessverre bare for tre mnd. Har kjøpt Tom Heaton og Seán Evans. Begge gjør det ganske bra. Finner ikke Demidov. Skal prøve å få tak i Lee Martin. Har prøvd på Simpson allerede :/ Goscinny Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nettopp startet med Forest.Noen forslag til spillerkjøp? Kjøpt Demidov(brukbar signering), stjernesigneringene er uten tvil Lee Martin og Danny Simpson som jeg låner fra Man Utd(til sesongslutt, 0% av lønn). Fantastisk lag! Agogo og Nathan Tyson må du aldri kvitte deg meg, stjernespillere begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå