Goscinny Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Man Utd vurderer visstnok å erstatte meg, selv om jeg vant PL, Ligacup, CL i tillegg til andre mindre ting i min første sesong, og CL og mindre ting i andre sesong. På Board Confidence nevner de at jeg ikke legger ned mye arbeid i å oppnå klubbens langsiktige ambisjoner. Hvor finner jeg isåfall slike? Eller mener de bare gode plasseringer også i fremtiden? Det var de isåfall fornøyde med tidligere i sesongen ... Skal jeg beholde Amos? Goscinny ;( Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Man Utd vurderer visstnok å erstatte meg, selv om jeg vant PL, Ligacup, CL i tillegg til andre mindre ting i min første sesong, og CL og mindre ting i andre sesong. På Board Confidence nevner de at jeg ikke legger ned mye arbeid i å oppnå klubbens langsiktige ambisjoner. Hvor finner jeg isåfall slike? Eller mener de bare gode plasseringer også i fremtiden? Det var de isåfall fornøyde med tidligere i sesongen ... Skal jeg beholde Amos? Goscinny ;( Du vil nok få tilbud om ny kontrakt, dette skjer den beste utrolig nok...slapp av du Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Jeg regnet egentlig med det, noe annet ville vært rart ... . Men likevel vil jeg jo gjøre mitt beste for å leve opp til Boardets forventninger! Forslag til god - Reservekeeper (Har Foster og VDS nå, men vil kvitte meg med VDS) - Reserve/unggutt til Sentral forsvarsposisjon. Pique lurte meg og stakk av. Skal prøve meg litt med Evans ... ENDRET: Noen andre talenter/spillere jeg burde se på? Er på vei inn i min tredje sesong med Man Utd. Goscinny Endret 20. april 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg regnet egentlig med det, noe annet ville vært rart ... . Men likevel vil jeg jo gjøre mitt beste for å leve opp til Boardets forventninger! Forslag til god - Reservekeeper (Har Foster og VDS nå, men vil kvitte meg med VDS) - Reserve/unggutt til Sentral forsvarsposisjon. Pique lurte meg og stakk av. Skal prøve meg litt med Evans ... ENDRET: Noen andre talenter/spillere jeg burde se på? Er på vei inn i min tredje sesong med Man Utd. Goscinny Reserve i mål, Opdal går...han forventer ihvertfall ikke spilletid Forsvar, Barzagli, Palombo, Tuia, Pepe(dyr), Reginiussen Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Sindre Kvale, søskenbarnet mitt, er en av de dårligste spillerne(på FM, ikke i real life) på Vard haugesund.HAr ikke fått han stor selv, men kult om noen av dere prøvde han ut:D Vil tro at det skal vere mulig å få han til å bli en middelmådig premeir league-spiller iløpet av 7-12 sesonger. Om noen får lyst:P Skal se om jeg får tak i han på Noicattaro-saven min. Fant han ikke? Har stor database og norsk liga med på saven :S Vard spiller i norsk 2.div gruppe 3. Du må ha norsk 2.div med, da tror jeg det skal gå. På FM er han på Juniorlaget der, kontraktsløs. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Mulig at Stonemeister har spillt en sesong og at Kvale ble frigitt første (Husk at sesongen i norge starter i April), ikke funnet en ny klubb og lagt opp. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Er foresten Ac milan nå, har kjøpt Norske Glenn Roberts. Håper at han ved å gå på utlån til andre klubber vil få erfaring og bli en god spiller i løpet av et par sesonger. Jeg har engelsk fm 08, og har lastet ned den norske språkfilen. Hvordan får jeg den til å funke?(hvor skal den legges?) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Er foresten Ac milan nå, har kjøpt Norske Glenn Roberts. Håper at han ved å gå på utlån til andre klubber vil få erfaring og bli en god spiller i løpet av et par sesonger. Jeg har engelsk fm 08, og har lastet ned den norske språkfilen. Hvordan får jeg den til å funke?(hvor skal den legges?) Du finner mappa du skal legge din i på disken der spillet er innstalert Veldig lett når du først ser den Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Nå skjedde det noe rart. Når jeg går på preferences og languages er det kun mulig å velge engelsk. Jeg sjekker mappen igjen, og der ligger bare english.ltc. Jeg prøver å laste ned igjen, men i vinduet der jeg velger lagringspunkt ser jeg filen, som ikke er i mappen. Burde jeg slette english.ltc? EDIT: Ikke noe å bry seg om, var lett å fikse. Endret 20. april 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Har startet en save med Q.P.R Er i sesong nummer 3 nå. Første sesongen vant jeg Championship, og andre sesongen kom jeg på en utrolig 6 plass, etter storspill av Jimenez og Sinama-Pongolle. Nå i tredje sesongen er laget slik : ----------------Akinfeev------------------- L.Neill---Mensah-----R.Donk----Warnock --------------------------------------------- ----------Brighi-------Hamsik------------- Barnes-------Fernandez--------Gonzalez -----------Sinama-Pongolle---------------- Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Der hadde det passa med noen norske spillere da. Fikser ikke det å ha save uten en norsk spiller på laget:P Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Er jo ikke spessielt mange norsker som er bra nok for pl. Og de som er det spiller allerede i større klubber. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Det finnes unge som en kan putte på reservelaget eller på benken. Iløpet av ett par sesonger kan de utvikles til sterke og gode spillere. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Nå skjedde det noe rart.Når jeg går på preferences og languages er det kun mulig å velge engelsk. Jeg sjekker mappen igjen, og der ligger bare english.ltc. Jeg prøver å laste ned igjen, men i vinduet der jeg velger lagringspunkt ser jeg filen, som ikke er i mappen. Burde jeg slette english.ltc? EDIT: Ikke noe å bry seg om, var lett å fikse. Data>languages, du må gå ut av spillet og inn igjen for å finne norsk språk. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Det finnes unge som en kan putte på reservelaget eller på benken.Iløpet av ett par sesonger kan de utvikles til sterke og gode spillere. For et topplag i PL? Neppe. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Savner Daniel Braaten fra CM 03-04. Beste spissen på spillet. Norge var fullt av awesome da. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Savner Daniel Braaten fra CM 03-04. Beste spissen på spillet. Norge var fullt av awesome da. Ja, er blitt mer realistisk med åra Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Det finnes unge som en kan putte på reservelaget eller på benken.Iløpet av ett par sesonger kan de utvikles til sterke og gode spillere. For et topplag i PL? Neppe. For et topplag nei,men så snakket vi heller aldri om det. Men spillere som Elyounoussi, Roberts, Ruud og Fellah er brukbare PL spillere, isåfall etter noen år på reservelaget(eventuelt på utlån). Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Det finnes unge som en kan putte på reservelaget eller på benken.Iløpet av ett par sesonger kan de utvikles til sterke og gode spillere. For et topplag i PL? Neppe. For et topplag nei,men så snakket vi heller aldri om det. Men spillere som Elyounoussi, Roberts, Ruud og Fellah er brukbare PL spillere, isåfall etter noen år på reservelaget(eventuelt på utlån). Det er nå bare min mening at det ikke er vits i å hente inn middelmådligheter om man bygger et lag. Da er det morsommere å satse egenutviklede spillere som stallfyll. Lenke til kommentar
joecole Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har tenkt og lage en kariere med et lag i blue squer, hvem bør jeg være? Forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå