Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har kjørt en morsom vri på Rosenborg. Har bare utenlandske spillere i troppen. Tapte riktignok første kampen mot brann 2-1. Men håper på suksess med mine utenlandske spillere.

DEt var litt dumt av deg når du må ha egenutviklet og folk fra Norge i A-lag stallen uansett Oo

Lenke til kommentar
han heter Sherman Cardenas og spiller på Bucaramaga eller no sånt i Columbia

Vel, Steffen, da må du i så fall ha med alle spillere fra Colombia. Dessuten spiller/spilte Sherman på BucaramaNga på 07. Noen som vet kor god Nicolas Millan blir etter hvert?

Lenke til kommentar

Signerte nettopp Mertesacker til Bayern-laget mitt i januar 2010, men det dukket aldri opp noen "gi-nytt-nummer"-knapp, og jeg kan heller ikke registrere spillere. Må jeg vente til sesongslutt eller noe sånt? Litt dumt da jeg betalte £32m for fyren.

Edit: når jeg putter ham innpå laget før en kamp og trykker Submit Team, så kommer det opp en melding om at "Per Mertesacker cannot be registered for this match".

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
han heter Sherman Cardenas og spiller på Bucaramaga eller no sånt i Columbia

Vel, Steffen, da må du i så fall ha med alle spillere fra Colombia. Dessuten spiller/spilte Sherman på BucaramaNga på 07. Noen som vet kor god Nicolas Millan blir etter hvert?

Kjenner jeg deg oO

Lenke til kommentar
Første sesongen uten å kjøpe noen utenom Banega og vinne forså å si alt i første sesong? Det tviler jeg på, ellers er du verdens beste manager.

Haha. Ja, jeg sitter å lyver på hw-forumet om FM prestasjonene mine. Jeezuz. Taktikken er riktignok ikke min egen, men det har jeg heller ikke påstått. Og jeg er ikke noen spesielt god manager heller. Chelsea og Arsenal spillte dårlig i ligaen i første sesongen.

Her er taktikken:

http://img141.imageshack.us/my.php?image=taktikkenbz2.jpg

Instruksjonene:

http://img66.imageshack.us/my.php?image=laginstrukserus4.jpg

Den originale tråden for diskusjon av taktikken:

http://fmnorge.com/forum/viewtopic.php?f=54&t=6012

Fungerte latterlig bra på united :)

Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt FM08, med en mer eller mindre god start.

Vant alle treningskampene (skulle bare mangle), men tapte i Community Shield mot Chelsea. Siden da har jeg spilt 7 kamper i ligaen, og leder med 17 poeng.

Har bare kjøpt inn Huntelaar og Anders Konradsen og solgt unna O'shea, silvestre, saha og fletcher.

Lenke til kommentar
En kompis i klassen. 90-modell på A-laget til Glimt. Han kommer nok til å bli rimelig stor hvis han bare kan være litt mer heldig mht skader o.l.

Ingen ny Anderson, men han kan virkelig spille fotball altså.

Tror neppe han slår til i United, men er seff lov å håpe ;)

Lenke til kommentar
Han slo til på 07, uten problemer. Så verre ut nå ja, men nå kjøpte jeg ham mest fordi han er kompisen min da, ikke fordi jeg håper han skal utkonkurrere scholes på midtbaneplassen.

Ser den. I "gamle dager" pleide jeg å kjøpe halve juniorlaget til Levanger FK. :p Just for the lulz.

Lenke til kommentar
Han slo til på 07, uten problemer. Så verre ut nå ja, men nå kjøpte jeg ham mest fordi han er kompisen min da, ikke fordi jeg håper han skal utkonkurrere scholes på midtbaneplassen.

Vel, god prestasjon i serien hvis du har latt han kompisen din spille kampene

Hva slags kommentar fikk han av speideren? "som siste utvei"? :p

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Sindre Kvale, søskenbarnet mitt, er en av de dårligste spillerne(på FM, ikke i real life) på Vard haugesund.

HAr ikke fått han stor selv, men kult om noen av dere prøvde han ut:D

Vil tro at det skal vere mulig å få han til å bli en middelmådig premeir league-spiller iløpet av 7-12 sesonger.

Om noen får lyst:P

Endret av Toska92
Lenke til kommentar
Vel, god prestasjon i serien hvis du har latt han kompisen din spille kampene

Hva slags kommentar fikk han av speideren? "som siste utvei"? :p

Han var fast inventar på midtbanen sammen med Marcelo, som jeg omskolerte fra back til midtbane. Presterte til 8'ere eller bedre stort sett hele sesongen gjennom på sitt beste.

Har bare prøvd ham i en kamp på 08, og det gikk betraktelig verre. Har nå satt han på reservelaget med masse trening så han skal bli litt bedre hvertfall.

Har ikke sjekka hva speiderne sier om han nå, men regner med det ikke er veldig positivt altså.

Lenke til kommentar
Sindre Kvale, søskenbarnet mitt, er en av de dårligste spillerne(på FM, ikke i real life) på Vard haugesund.

HAr ikke fått han stor selv, men kult om noen av dere prøvde han ut:D

Vil tro at det skal vere mulig å få han til å bli en middelmådig premeir league-spiller iløpet av 7-12 sesonger.

Om noen får lyst:P

Skal se om jeg får tak i han på Noicattaro-saven min.

Fant han ikke? Har stor database og norsk liga med på saven :S

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...