fakey Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Spilt halv sesong jeg og, Chelsea har ikke tapt en eneste kamp og har vel 2 uavgjort eller no, det ene mot oss. Ligger forøvrig 3 poeng bak dem, og hvis det fortsetter sånn er det jo rett og slett umulig å ta dem igjen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Er det bare hos meg eller Chelsea rett og slett uslåelige på FM08? De er jo latterlig overdrevent gode.. Ikke hos meg, spilte nettopp mot de for første gang i Community Shield. Slo de 2-0 + at jeg hadde et brent straffespark. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Sleit også mot Chelsea på 2007, Michael Ballack scoret "alltid" på langskudd. Ett spørsmål: Hvorfor er det "The Hubble Deep Field: The Most Important Image Ever Taken"-video i første post? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Sleit også mot Chelsea på 2007, Michael Ballack scoret "alltid" på langskudd. Ett spørsmål: Hvorfor er det "The Hubble Deep Field: The Most Important Image Ever Taken"-video i første post? Hahahahaha, hva faen? Jeg la til FM08 traileren der også kommer det no sånt piss. Det var rart, for i går var det faktisk FM traileren som var der. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Gidder ikke å laste ned FM08, så jeg kjøper det istedet imorgen. Fy flate som jeg gleder meg å spille FM igjen Er C.Ronaldo god på det spillet? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Gidder ikke å laste ned FM08, så jeg kjøper det istedet imorgen. Fy flate som jeg gleder meg å spille FM igjen Er C.Ronaldo god på det spillet? Ronaldo er jævlig god ja, hvertfall hvis du gir han offensiv mentalitet og frihet. Tevez og Rooney er svinegode de også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Da blir det innkjøp av Football Manager 2008 idag, gidder ikke å laste det ned:) Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Da er Football Manager 2008 kjøpt inn, meget spent nå Likte ikke skinnet, så det blir å laste ned et nytt med en gang. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg kjøpte FM08 PC CD ROm, men den fungerer ikke. Får opp feilmelding som dette: Please insert the original disc instead of a backup (4001).. Jævla piss, gledet meg sånn til å spille... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Har spilt i en drøy halvtime nå, og jeg takler ikke den alt for lyse bakgrunnsfargen på default-skinet. Og så vidt jeg vet eksisterer det ikke noe skin laget av fansen enda. Har ikke rukket å få et bilde av hvordan jeg liker spillet enda, men det virker helt greit. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Kiman, kjøpte du FM08 CD ROM ? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Det gjorde jeg, og jeg har ikke merket noe til problemet som du opplever Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Uansett, lastet ned en liten Crack fil så spiller jeg det. Nå funker det supert Endret 20. oktober 2007 av Raste Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Noen som har funnet noen gode billige spillere? Sliter med Sheffield Wednesday, faktisk ligger jeg nest sist etter 14 kamper, en seier. heh. Må ha et par spillere i januar, bare en spiss som duger og forsvaret lekker som ei sil. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Har aldri spilt FM før og jeg lurer på om det er noen vanskelighetsgrad på spillet? Litt kjipt hvis det er for lett. Er alle norske lagene med? Til og med 1.div? Hvor mye plass tar spillet? Takk for svar Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Ingen vanskelighetsgrad, men laget du velger å dine egenlagderegler som du velger å spille med eller uten bestemmer vanskelighetsgraden. Man kan spille med alle lagene i Norge fra Tippeligaen, 1. divisjon og 2. divisjon. Spillet tar ~800 mb. Er litt usikker da jeg har en del ekstra spillerbilder og slikt i mappen som tar opp plass. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Ingen vanskelighetsgrad, men laget du velger å dine egenlagderegler som du velger å spille med eller uten bestemmer vanskelighetsgraden.Man kan spille med alle lagene i Norge fra Tippeligaen, 1. divisjon og 2. divisjon. Spillet tar ~800 mb. Er litt usikker da jeg har en del ekstra spillerbilder og slikt i mappen som tar opp plass. Ok, takk for raskt svar. Skal kjøpe dette spillet så fort det lar seg gjøre Synd det er søndag i morra Lenke til kommentar
Blax Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Man kan ikke kjøpe det + laster det ned? Slipper i butikk liksom.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Noen som vet om en god spiller til rundt 80 mill? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Noen som vet om en god spiller til rundt 80 mill? Quaresma... Jeg satser på å få ham til LFC i januar får 80-100 millioner... Hvordan skifter man pengenhet BTW? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå