Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vant community shield, ligacupen, PL, FA cupen og CL i første sesongen med united. Eneste spilleren jeg kjøpte var Ever Banega. Fyfaen den taktikken jeg bruker nå eier. Får prøve den med et dårligere lag, for nå er det egentlig bare kjedelig å styre et så bra lag som United. Får nesten ingen motstand.

Lenke til kommentar

*Taper en kamp* --> Options - Main Menu - Load Last Game?

 

Skal mye til for å vinne absolutt alle turneringene du deltar i, i første sesong. Bla. så har du ikke så god kontroll på laget og spillerne mener du har dårlig erfaring. Dessuten så er det forbanna lett å få fansen mot deg. Sånn pleier det alltid å være i første sesong hvis du tar over topp lag som Barcelona, Real Madrid og spesielt United ettersom Ferguson var trener der. Men men, det er sikkert ikke løgn og jeg er spent på taktikk osv. :)

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
Min første sesong i Manchester United rykka jeg ned jeg. :)

 

Fikk heldigvis ikke sparken, og kom meg opp igjen sesongen etter, og nå ligger jeg der United skal ligge, øverst. :)

Tørr jeg spørre hvordan du klarte det? Sensasjon at du ikke fikk sparken, kom på 3 med LFC og fikk sparken, endte bare 4 poeng bak vinneren (united)

Lenke til kommentar

Har en følelse av at slike type spill har noe imot meg som person.

Ingenting gikk min vei, prøvde først med taktikken som var lagt fra før, endra underveis, kjøpte nye spillere osv osv, det jeg kunne for å endre trenden. Men nei, ingenting gikk spesielt bra, spillerne underpresterte som faen fordi de hata meg, og da endte det med nedrykk.

Nå er det andre boller da. Uheldigvis solgte den fuckings styreledern Rooney til Real Madrid for over 700 millioner, uten å spørre meg.

Giuseppe Rossi var forresten helt enorm hos meg, før jeg solgte ham for nesten 400 millioner. Håper virkelig han kan vise seg å bli en ordentlig målscorer når han når toppen altså.

Lenke til kommentar
Har en følelse av at slike type spill har noe imot meg som person.

Ingenting gikk min vei, prøvde først med taktikken som var lagt fra før, endra underveis, kjøpte nye spillere osv osv, det jeg kunne for å endre trenden. Men nei, ingenting gikk spesielt bra, spillerne underpresterte som faen fordi de hata meg, og da endte det med nedrykk.

Nå er det andre boller da. Uheldigvis solgte den fuckings styreledern Rooney til Real Madrid for over 700 millioner, uten å spørre meg.

Giuseppe Rossi var forresten helt enorm hos meg, før jeg solgte ham for nesten 400 millioner. Håper virkelig han kan vise seg å bli en ordentlig målscorer når han når toppen altså.

Det i bold er det jeg mener. Så Geir M må være forumets beste manager ihvertfall som greier å vinne for så å si alt.

 

700M var mye da, men Rooney er verdt mye mer! Du kunne jo kjøpt Aguero, Bojan eller Vela, en klasse spiss.

Lenke til kommentar

Nå husker jeg ikke hvem jeg kjøpte for pengene, men jeg kjøpte bare spillere for framtiden (Cardenas, Millan, Marcelo osv) og de presterte faen meg helt sykt når de kom inn i varmen.

 

Kjøpte også en kompis av meg, Anders Konradsen, som spiller på Bodø/Glimt, og han dominerer jo på midtbanen, selvom ferdighetene hans på spillet er langt under resten av PL.

Lenke til kommentar

Kan være 07 jeg snakker om ja!

Når jeg tenker meg om så er det helt rett. Prøvde å hente alle spillerne jeg hadde på 07, men ja, Cardenas var vel ikke å finne der nei.

Men nå som jeg starta å mimre litt så har jeg funnet ut at jeg skal laste ned FM 08 og spille litt på det også.

Jeg starta å spille, men mener jeg la det vekk pga det funka mindre bra uten alle patcher og slik som man måtte legge inn selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...