Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liverpool, vinne Premier League. :)

 

Neida, velg Sarpsborg eller en annen dumpekandidat i førstedivisjon forså å ryke opp til Tippeligaen.

 

EDIT: Noen som vet hvordan du kan gjøre sånn at hjelpetreneren din tilbyr kontrakter til spionene, legene osv.? Sånn cirka 30 kontrakter har utgått og jeg gidder ikke å tilby alle... På forhånd takk. :thumbup:

 

Takk for svar; kimaasen!

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
En ting jeg ikke skjønner helt er spillere som er bedre enn statsene tilsier. Jeg trodde statsene var det som styrte hvor gode spillerne blir? Finnes det flere faktorer?

Mulig jeg tar feil, men spillerene utvikler seg etterhvert og med riktig trening osv. så vil noe forbedre seg mer enn andre.

Lenke til kommentar
En ting jeg ikke skjønner helt er spillere som er bedre enn statsene tilsier. Jeg trodde statsene var det som styrte hvor gode spillerne blir? Finnes det flere faktorer?

Mulig jeg tar feil, men spillerene utvikler seg etterhvert og med riktig trening osv. så vil noe forbedre seg mer enn andre.

Når spillerne utvikler seg utvikler jo statsa seg også. Hører til stadighet folk som sier at statsa ikke er så bra, men at spilleren er veldig god likevel.

Lenke til kommentar

Det kan jo være at spilleren har gode stats i det som er viktigst for hans posisjon på banen. På CM 03-04 hadde jeg en 15-årig spiss med elendige stats, men rundt 20 i fart, akselerasjon, teknikk og dribbling gjorde at han bøtta på med mål (1,3 mål pr. kamp var vel fasiten på slutten av sesongen). Finishingen hans var vel på 9, men han lurte keeper hele tiden.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er noe spesielt du får gjort altså. Du har to muligheter slik jeg ser det;

a) Beholde begge spillerene og vente til Rio ikke misliker Nemanja lenger

b) Selge en av dem

 

Regner med at alternativ b er uaktuelt, så da må du nesten bare leve med litt dårlig moral inntil det ordner seg ;)

Lenke til kommentar

Hvis du går for alternativ b) Goscinny, anbefaler jeg deg Pique og Jonathan Evans på det sterkeste. Begge fra United (som betyr at du ikke må kjøpe dem) som blir Wonderkids. Mine første sesonger da jeg hadde Rio, briljerte Rio - Pique sammen. Nå spiller jeg Zapata - Pique ettersom Rio er for gammel.

Lenke til kommentar

Jo, jeg har brukt Pique en del, men han likte seg ikke :S. Det verste av alt, er at han dro gratis (:blush:) fordi han ikke er så gammel og bare hadde 6 mnd igjen av kontrakten. Flaut å si dette, kunne fått en god del millioner pund for ham, selv om jeg ikke ville selge ham. Får prøve å bruke Evans mer, da.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Ja, Pique-episoden irriterer meg virkelig! Gaargh!

 

Jeg vurderer å la Foster ta over for VDS. Hva tror dere om det? Har allerede solgt PIG, så da kunne det vært greit med en reservekeeper om jeg lar VDS dra. Holder Heaton mål til dette? Amos ser ikke ut til å storspille, iallfall.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...