Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008


Anbefalte innlegg

Jeg er i 2010-2011 sesongen med United, og må innrømme at Arsenal et av verdens beste lag med Fabregas, Denilson og Carlos Vela i spissen.

 

Det samme skjer her også, på hver eneste game. Arsenal blir både best og rikest. Håper de oppjusterer United til det nivået de skal være på i FM09.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg nettopp takket ja til tilbude om å bli Englands neste landslagssjef. Før dette har jeg tatt Elfenbenskysten til bronse i både AM og VM i 2010.

 

Noen som har noen formeninger om hvem jeg bør bruke sentralt på midten? Funker Gerrard og Lampard sammen, imotsetning til virkeligheten?

Lenke til kommentar

Da er jeg igjen i gang med FM, og med en game jeg har tenkt til å spille over flere sesonger med Liverpool. Har akkuratt startet PL og ligger på 2 plass etter to runder. Har solgt Arbeloa til City for en grei sum, samtidig kan det se ut som Kewell går til West Ham. Har kjøpt Rafinha fra Schalke og Igor fra Barcelona. Håper på å få solgt Voronin og Benayoun også. Siden jeg planlegger å spille over en lengre periode med denne gamen lurer jeg på om noen har gode tips til spillere jeg kan trenge i troppen, dere vet jo nå ved hjelp av hvem jeg har kjøpt og solgt sånn ca. hovrdan den ser ut.

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Da er jeg igjen i gang med FM, og med en game jeg har tenkt til å spille over flere sesonger med Liverpool. Har akkuratt startet PL og ligger på 2 plass etter to runder. Har solgt Arbeloa til City for en grei sum, samtidig kan det se ut som Kewell går til West Ham. Har kjøpt Rafinha fra Schalke og Igor fra Barcelona. Håper på å få solgt Voronin og Benayoun også. Siden jeg planlegger å spille over en lengre periode med denne gamen lurer jeg på om noen har gode tips til spillere jeg kan trenge i troppen, dere vet jo nå ved hjelp av hvem jeg har kjøpt og solgt sånn ca. hovrdan den ser ut.

 

På forhånd takk :)

 

Skaff deg Wijnaldum, Tuia og Altidore før de blir møkk dyr...For de blir god etterhvert, bør være på lån i noen sesonger først...Bortsett fra Wijnaldum, han kan gå rett inn på laget omtrent

Lenke til kommentar

Anbefaler John Fleck, Henri Lansbury og Rhys Murphy. De to sistnevnte er Arsenalspillere, men med litt flaks og et godt treningsopplegg kan de bli veldig gode spillere.

 

Jeg pleier å ha alle under 17 på U18 laget, men med en gang lovende spillere kan signe proffkontrakt flytter jeg dem til reservelaget, slik at de kan trene med A-laget.

Lenke til kommentar

Han er utrolig god, selv om det ikke ser slik ut i profilen hans. Han scorer mål fra første sesong som innbytter, og har til og med avgjort champions League-kamper mot Milan :p

 

Ha han som reservespiller et par sesonger, så lar du ham prøve seg noen kamper i løpet av det. Han blir god :p

Lenke til kommentar
Hvilket år er du i?

2007 august

 

I Italia er det en regel om at brasilianske spillere under 18 år ikke kan spille for A-laget i offisielle kamper. Jeg regner med at det gjelder alle sør-amerikanske spillere. Om det gjelder alle Non-EU spillere skal jeg ikke uttale meg om.

Han er blitt 18 nå, kan fremdeles ikke spille

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...