Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angrer ikke på kjøpet av Saivet, de 100 mill. NOK var verdt det, mener nå jeg ihvertfall.

 

Fikk forøvrig Samir Nasri gratis denne sessongen også.

 

180262.jpeg

 

 

edit: rettet link

 

Saivet har blitt Man of the Match 8 ganger på 22 kamper. :new_woot: Tror han kostet 50M og er et røver-røver kjøp. Han og Rooney på topp er suveren.

 

Men ang. Samir Nasri. Hvilken sesong er du i? Jeg har så jævlig lyst på ham, men Marseille sier alltid nei. :(

Lenke til kommentar

Nice kjøp av Fernandez. Han ble europas beste spiller, europas beste midtbanespiller, og Premier League's beste spiller etter 2 sesonger i United! Ronaldo ble forresten verdens beste. :)

 

Saivet ble nettopp Man of the Match, - igjen! :D

(9 ganger, og han har høyest avrage rating)

 

EDIT: Bilder

post-152215-1207504024_thumb.jpg

post-152215-1207504037_thumb.jpg

post-152215-1207504043_thumb.jpg

Endret av Chauz
Lenke til kommentar

Transfervinduet blir stående omtrent slik:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Inn:

Matias Fernandez - 115 millioner

Henri Saivet - 50 millioner

Jorge Luis - 9 millioner (15 år gammel keeper, kan visstnok nå VDS sitt nivå)

Cristian Zapata - 190 millioner, ikke sikkert at jeg får han, kontrakt gjenstår.

 

Ut:

Park Ji-Sung - 61 millioner

Tomasz Kuszczak - 45 millioner

Mikael Silvestre - 14 millioner

Louis Saha - 35 millioner

 

Prøvde å selge:

Giggs (gammel og har spillere som kan erstatte han)

 

Prøvde å kjøpe:

Giovani dos Santos

Bojan Krkic

Anthony Vanden Borre

 

Nå må jeg slikke sårene etter et raid på markedet. Hadde jeg kjøpt noen av de jeg prøvde å få hadde jeg vært i litt krise.

 

La merke til at United har et lån på 7 mrd. NOK. Way to go, Glazer...

Lenke til kommentar

Gode kjøp. Men du burde gjøre (nesten) alt for å få tak i van Borre ettersom Neville ikke duger. Jeg kjøpte Borre for drøyt 200M og han er suveren. :) Hvis du ikke får Borre, så ta opp Danny Simpsons til førstelaget. Ellers anbefaler jeg Hamsik (som tar over Hargreaves), Denilson (som tar over Carrick) og Bale. (som tar over Evra. Evra er god som backup)

 

2h3bjw8.jpg

Har tenkt å kjøpe Aguero som hengende spiss.

Endret av Chauz
Lenke til kommentar

Tottenham kjøpte Hamsik, og jeg føler ikke at jeg trenger mer dekning på midten enn det jeg har. Anderson kommer til å eie og Carrick har fremdeles mange år igjen. Spiller ikke med DMC så mye uansett, da jeg satser mer offensivt.

 

Vanden Borre er Co-Owned mellom to klubber. Det var ingen Make Offer på han, hvordan får jeg kjøpt han?

 

Herregud, laget mitt kan ikke bli helt likt ditt, heller xD!

Lenke til kommentar
@ chauz: Si meg, driter du penger eller ? :p

 

Jeg lurer faktisk på akkurat det samme. Zapata var CO-Owned av to klubber og jeg skjønte ikke helt hva det var, så jeg tilba 200M til begge klubbene og mast 400M på ham. :p Bale kostet forresten også 400M. Og det verste denne sesongen var at Ferdinand gikk gratis til Barca!

 

Jeg må faen drite og pisse ut penger...

Lenke til kommentar

Anthony Vanden Borre er inne til den nette sum av 105 millioner.

Var ikke mer som skulle til. Genoa og Fiorentina skulle ha 52,5 mill hver.

 

Zapata gikk forøvrig til Inter, så jeg lurer på om jeg skal kjøpe dos Santos, men kontrakten hans går ut om et år.

Trenger egentlig ikke en midtstopper før om tre-fire år, uansett.

Lenke til kommentar
@ chauz: Si meg, driter du penger eller ? :p

 

Jeg lurer faktisk på akkurat det samme. Zapata var CO-Owned av to klubber og jeg skjønte ikke helt hva det var, så jeg tilba 200M til begge klubbene og mast 400M på ham. :p Bale kostet forresten også 400M. Og det verste denne sesongen var at Ferdinand gikk gratis til Barca!

 

Jeg må faen drite og pisse ut penger...

 

Agüero er jo vilt dyr da, tror du må ut med 450 mill. hvor mye har du igjen?

Lenke til kommentar
Angrer ikke på kjøpet av Saivet, de 100 mill. NOK var verdt det, mener nå jeg ihvertfall.

 

Fikk forøvrig Samir Nasri gratis denne sessongen også.

 

180262.jpeg

 

 

edit: rettet link

 

Saivet har blitt Man of the Match 8 ganger på 22 kamper. :new_woot: Tror han kostet 50M og er et røver-røver kjøp. Han og Rooney på topp er suveren.

 

Men ang. Samir Nasri. Hvilken sesong er du i? Jeg har så jævlig lyst på ham, men Marseille sier alltid nei. :(

 

2012-2013 sessongen. Har sikla på Nasri lenge og nå ville han ikke skrive ny kontrakt så da signet jeg han gratis.

Lenke til kommentar

van Borre spiller drit bra for meg da. Husk at han er veldig ung. Og har du noe jævlig imot meg; iRoman? Isåfall, ro ned blodsukkeret ditt.

 

Det jeg mente med Backup, var at det er dårlig å selge ham. Vis du vil satse ungt og trenger en ung klasse venstre back, bør du gå for Bale. Han kommer til å bli bedre enn Evra.

Endret av Chauz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...