Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008


Anbefalte innlegg

Kan vell nevne gamen min også!

Startet med Sunderland. Tippet på 16. plass, og gjør omtrent som media forventet. Ligger rundt 12-13. plass.

 

Varier helt sinnsykt i prestasjonene! Gikk fra 6-2 og 8-3 tap mot Man Utd og Liverpool, til å slå Arsenal 1-0 og Chelsea 2-1.

 

Mange forsterkninger er kommet inn i Januarvinduet, blandt annet Sebastian Leto fra Liverpool og Didier Zokora fra Tottenham.

 

Laget ser vell ut som noe slikt:

----------- Haynes - Jones -----------

-Leto -- Zokora - Whitehead - Edwards-

- Harte - Evans - McShane - Ferreira -

-------------- Gordon

 

Ferreira og Haynes kom i sommervinduet.

Trenger mange forsterkninger for å blande meg inni kampen om Europacup spill, men forventer å gjøre det innen 2 sesonger. Blir mest talenthandling fremover! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får vise Kaiserslautern-laget mitt da. Spiller vanligvis med en 4-4-2 formasjon eller 4-2-3-1 som vist her. Er vel verdt å nevne at jeg har byttet ut omtrent alle spillerene med ganske unge talenter og har en gjennomsnittsalder på 22 år.

post-106424-1206984391_thumb.jpg

 

Og et par av mine stjernespillere:

post-106424-1206984571_thumb.jpg

post-106424-1206984605_thumb.jpg

 

Må nesten ta med et bilde fra en gang jeg fikk alle spillerene på ukens lag. :p

post-106424-1206984645_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Mitt United lag vant The Treble. :) Begynnelsen gikk faktisk evig dårlig, startet med 2-1 tap mot Benfica i Friendly Match.

Antatt førsteellever:

n2bdy8.jpg

 

Wonderkids og kommende stjernespillere:

Gerard Pique

van Borre

Denilson

Matias Fernandez

Marik Hamsik

Gareth Bale

Anderson

 

Sist nevnte fikk faktisk prisen for årets Premier Division spiller.

azc2yw.jpg

 

Returnerte og stjernespillere:

Cristiano Ronaldo

Wayne Rooney

Rio Ferdinand

 

Jeg forventer egentlig drit mye av Rooney og Ronaldo da. Rooney ble forresten toppscorer og fikk Gold Boot premien.

 

Ellers har jeg forsatt troen på Ben Foster, Danny Welback og Danny Simpsons. Målet mitt er å skaffe en ny erstatter til Rio Ferdinand så snart som mulig. Mest sannsynlig blir det lillebror Anton, eller Christian Zapata, som de (husker ikke lag) krever drøyt 340M kr for.

 

Ellers så fikk jeg hele 9 spillere på årets Dream Team i Europa.

(Før Fernandez, Bale og van Borre ankom Old Trafford)

233e5e.jpg

Lenke til kommentar
Fy faen, håper dette også er aprilsnarr. Jeg skjønner ikke en bæsj av de Anderson sier. Er det sladder?

Last ned norsk så skjønner du det :p 89% seire, ikke dårlig

 

Selvfølgelig skjønner jeg det, men jeg skjønner ikke en bæsj av hvorfor han sier det.

 

89% seire, ikke dårlig

Takk takk. :)

Endret av Chauz
Lenke til kommentar

Har et lite problem. Anderson får jævlig mye kort, både gule og røde. Han får så mye at det er skummelt og fikk nylig rødt kort etter å ha sonet 3 kamper. Jeg vurderer å vrake ham, men hver gang han spiller, eier han. Finnes det en innstilling som sier ta det rolig etc.? Eneste + ved det røde korte må være at Brasil trener Dunga så det. :p Håper han vraker ham. Hater landslag...

Endret av Chauz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...