2ball_ Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Så at det ble sagt at det hekter deg på måter du ikke viste gikk ann! og det liker vi Endret 18. oktober 2007 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Lurer litt på trailerer som er postet i førsteposten jeg, så igjennom hele filmen i håp om å få se litt av FM, men var jo bare om galaksen og stjernesystemer Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg elsker Absoluttspill.no. Gjett hva som lå i postkassa mi i dag. :o Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Wow! Rafael van der Vaart var veldig god på 07, på 08 er han jo bare enda bedre! På 10 kamper har han nå som OMS puttet 10 mål og har 2 assist + 4 MoM kamper! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Huff, greier ikek legge bort FM jeg nå altså.. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Fikk også FM08 i posten i dag =) Satt meg ned for å installere for litt siden men PC-en ble helt på tryne etter install :S Avinstallerte og PC-en var bra igjen Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Fortell oss nå om fullversjonen da? Noe som er forandret i forhold til demoen? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Bursdag i morgen!! Åhh, håper jeg får serious datapenger så jeg kan kjøpe ny maskin og dette. Blir sjovt. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Fortell oss nå om fullversjonen da? Noe som er forandret i forhold til demoen? Absolutt ingenting av hva jeg kan se, sikkert noen bugs og litt sånn. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Fortell oss nå om fullversjonen da? Noe som er forandret i forhold til demoen? Absolutt ingenting av hva jeg kan se, sikkert noen bugs og litt sånn. Nope tror ikke det er noe forskjell. Bruker den norske språkfila fra demoen nå i fullversjonen, og har ikke sett noe problemer med det blant annet.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Jeg trenger FM08, og det NÅ!! Har sikkert spillt demoen i over 20 timer hittil. Må komme meg til butikken... Føler at jeg dør, om jeg slutter å spille... Og nedlasting er ikke aktuelt, når det gjelder noe så vakkert... ErlendRU: Du bruker den norske språkpakka fra demoen? Hvorfor det, den hadde jo flere skrivefeil, som "den nederlandske vidunderbarnet Ryan Babel" og bokstaver istedenfor spillernavn... Endret 19. oktober 2007 av SasaB Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Du bruker den norske språkpakka fra demoen? Hvorfor det, den hadde jo flere skrivefeil, som "den nederlandske vidunderbarnet Ryan Babel" og bokstaver istedenfor spillernavn... Fordi jeg har lyst. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Er det ikke norsk på fullversjonen ? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Fordi jeg har lyst. Flott svar! Nei, seriøst er det ikke norsk på fullversjonen? Komer vel i en patch eler noe? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Fordi jeg har lyst. Flott svar! Nei, seriøst er det ikke norsk på fullversjonen? Komer vel i en patch eler noe? Liker ikke den norske språkversjonen jeg heller, det har vært noen irriterende skriveformuleringer der opp gjennom åra. Startet akkurat på mitt første game på 08. Er i pre-season med ManUtd. Lenke til kommentar
rhofset Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Fordi jeg har lyst. Flott svar! Nei, seriøst er det ikke norsk på fullversjonen? Komer vel i en patch eler noe? Er norsk på den jeg kjøpte i dag. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Fordi jeg har lyst. Flott svar! Nei, seriøst er det ikke norsk på fullversjonen? Komer vel i en patch eler noe? Er norsk på den jeg kjøpte i dag. Hvor kjøpte du den fra ? Lenke til kommentar
rhofset Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Fordi jeg har lyst. Flott svar! Nei, seriøst er det ikke norsk på fullversjonen? Komer vel i en patch eler noe? Er norsk på den jeg kjøpte i dag. Hvor kjøpte du den fra ? Spaceworld på Trondheim Torg Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Er det bare hos meg eller Chelsea rett og slett uslåelige på FM08? De er jo latterlig overdrevent gode.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Merker ikke det samme. Spiller med Arsenal og leder ligaen omtrent halvveis inn i første sesongen, 1-1 og 3-1 mot Chelsea. Chelsea ligger et stykke ned på ligaen. 3-6 plass, litt avhengig av hvordan hengekamper går. Endret 19. oktober 2007 av Atald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå