Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk £120M å handle for.

 

Første laget mitt ser slik ut :

 

-------------------------Valdes--------------------------

Maicon------Puyol--------------Millito------------Abidal

-----------------------------------------------------------

-------------Xavi----------------Hamsik-----------------

Messi--------------------Elano--------------Ronaldinho

---------------------------Eto`o--------------------------

 

Har også Iniesta, Bojan, Pique, Lucho, Ben Arfa, Jimenez, Källström, Henry, Toure osv.

 

Et veldig bra lag. Som jeg har troa på. Og jeg måtte kjøpe Hamsik :p

Lenke til kommentar
Fikk £120M å handle for.

 

Første laget mitt ser slik ut :

 

-------------------------Valdes--------------------------

Maicon------Puyol--------------Millito------------Abidal

-----------------------------------------------------------

-------------Xavi----------------Hamsik-----------------

Messi--------------------Elano--------------Ronaldinho

---------------------------Eto`o--------------------------

 

Har også Iniesta, Bojan, Pique, Lucho, Ben Arfa, Jimenez, Källström, Henry, Toure osv.

 

Et veldig bra lag. Som jeg har troa på. Og jeg måtte kjøpe Hamsik :p

 

Bojan og Pique blir evig evig gode, det skal jeg love deg! :D Gi de sjansen etterhvert. Hamsik er et must!

Lenke til kommentar

Bojan har jeg prøvd før, husker jeg hadde han fast første sesong med Barcelona på en annen save. ble toppscorer i la liga. (etoo og henry var aldri skadefri samtidig) Og Bojan eide alt. I første sesong, som 17 åring tror jeg. scoret 29 mål :b

 

 

Sliter med en dårlig start. Har spilt 3 kamper, tap mot real, seier mot Athletic, og uavgjort mot Betis. Men, laget blir vell samspilt snart :D

 

 

Edit : Isj, Bojan skadet i 4 måneder.

Endret av Shade22
Lenke til kommentar
Ang. keeper - Dean Bouzanis blir som regel helt vanvittig. Anbefales. ;)

 

Når da? Er i 2010 og han har ikke slått til enda. Nå har jeg riktignok ikke gitt han særlig med sjanser på førstelaget, men denne sesongen har han vært på utlån i Southampton uten å overbevise noe særlig. Men statsene hans er imponerende. Kanskje han gjør det bedre med ordentlig matching på førstelaget?

Endret av Benitez
Lenke til kommentar
Ang. keeper - Dean Bouzanis blir som regel helt vanvittig. Anbefales. ;)

 

Når da? Er i 2010 og han har ikke slått til enda. Nå har jeg riktignok ikke gitt han særlig med sjanser på førstelaget, men denne sesongen har han vært på utlån i Southampton uten å overbevise noe særlig. Men statsene hans er imponerende. Kanskje han gjør det bedre med ordentlig matching på førstelaget?

Han har i alle fall utviklet seg til en klassespiller på flere av mine spill.. Kan nok hende at kamptrening er det som skal til for å ta det siste steget..

Lenke til kommentar
Ang. keeper - Dean Bouzanis blir som regel helt vanvittig. Anbefales. ;)

 

Han skal spioneres på. ;)

 

Sahde22: Gi Pique sjansen! Han kommer til å bli et av spillets beste midtstoppere. Han har beskrivelsen "Wonderkid" og eier hele midtforsvaret. I begynnelsen kan du la han spille de siste 10-20 minuttene, men for min del spiller han som oftest 90+ min. :)

Lenke til kommentar

Pique spiller godt når han får sjansen. Men han har ikke helt nivået til Puyol og Millito enda. Blir neste sesong. Det kommer jo helt ann på om jeg er i barcelona enda. Men jeg tror jeg skal gå ut kontrakten på 2 sesonger, siden jeg har lyst på en CL tittel.

 

Hittil i gamen har jeg :

 

Rosenborg - 3dje plass(hadde en trass sesong)

Reddet napoli fra nedrykk (samme sesong)

Napoli - 4dje plass(2 sesong)

Barcelone - leder serien etter 23 kamper (et poeng foran Real)

 

 

Og til du som sa at jeg burde bruke Iniesta, så vil jeg bare si at Elano har spilt 13 kamper, 13 mål, 6 assist, 5 mom, og rating på 8,11 på kampene i ligaen.

 

Så det er vanskelig å vrake han. Ellers scorer Eto'o også veldig mye :)

Lenke til kommentar

Er det ingen her som har prøvd Nordtveit? Han har blitt ekstremt god hos meg i hvertfall, både som midtstopper og DM. Han er 20 år gammel nå og er ønsket av omtrent 15 storklubber som bl.a. Milan og Chelsea.

 

En annen som er verdt å nevne er Aquino (OMV, SP). Kjøpte han for £600k i første sesongen. Da var han 16-17 år gammel. Nå har jeg bl.a. fått bud fra Arsenal på £12,5M, men vil ikke selge han ennå. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...