invalid_user Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Haha, jeg tapte nettopp min første ligakamp borte mot Rostock. Kampstatistikk: Rostock 1 - 0 FC Bayern 0 - Shots - 17 0 - On Target - 9 46% - Possession 54% 68% - Passes Completed - 82% 81% - Tackles Won - 88% Goalscorers: Marcell Jansen (Own Goal) :!: Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Selvmål ja. Står jo på slutten av statistikken. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Det så jeg ikke. Sykt kjip ihvertfall. 0 vs 17. Holdt på å skje noe kjipt med meg og. Marek Hamsik skaffet 2 straffer imot seg. Begge straffene blir satt i goal og stillingen blir 2-2 til ordinær tid. Etter ekstra omganger blir det straffe konk. Der bommer Hamsik og jeg trodde han ville bli den store synderen denne kampen. Heldigvis bommet Valencia på 3 stk og jeg vant forøvrig CL finalen. Hamsik fikk ihvertfall en velfortjent 4 i rating og det er det laveste jeg noensinne har sett! Endret 30. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg har sett mange ha 1 i rating ,^^ Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Har spilt 24 kamper nå. Ligger på en solid 5 plass. Bak Roma, Inter, Lazio og Juventus. 13-6-5 er statisikken og jeg har 45 poeng. Farfan, Belluschi og Hamsik er de beste spillerne mine Ser bra ut Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Høres lovende ut, Shade. Hørt mye positivt om Farfan, kanskje jeg burde ha han som back-up. Nå er enda en sesong over med United og har gjordt følgende før kommende sesong: Inn: Matias Fernandez (Villareal) 220M kr Gareth Bale (Tottenham) 400M kr (!) Ut: Patrice Evra (Tottenham) 175M kr Nemanja Vidic (Valencia) 180M kr Ryan Giggs (Lagt opp) Ellers har jeg bydd på; van Borre/Richards (Høyreback) og Christian Zapata (Midtstopper) Har høye forventninger til laget, måle er å forsvare PL tittelen. Antatt første ellever uten van Borre/Richards og Chirstian Zapata: EDIT: Noen keepre som er å anbefale? van der Sar er litt gammel. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ochoa er et bra valg. Farfan er meget bra hos meg. Han og Belluschi er faktisk toppscorerene mine. Lavezzi og Fabiano er rett bak dem tho. Kjører Fabiano hjemme og hurtige lavezzi borte. Funker meget bra for meg. Lurer om jeg skal fortsette enda en sesong i napoli. Evt finne en ny klubb med nye utfordringer. Vi får se Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Hehe, er sterkt å gjøre dem om til en tittelutfordrer. Skal få "checket" Ochoa, men skal se om Ben Foster duger. (vet du det?) Anderson er overraskende min toppscorer. Rooney lager rom for ham, imens Nani (nå forhåpentligvis Fernandez) og Ronaldo slår stikkere på Andersom som putter dem som oftest. Endret 30. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ben Foster blir veldig bra. Fernandez er meget god. Han eier. Ellers er Ustari en meget bra keeper. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 5 plass med Napoli Shade, det er imponerende! Chauz, kan du legge print screen av lag instrukser, tenker jeg skal starte på en ny save på FM, men vil se litt av hvordan andre spiller først Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Gjør alt jeg kan for å holde denne plasseringen. har Milan, Fiorientina som sniffer meg i ryggen. Har troa på at jeg klarer en 7ende plass i alle fall. Men det er bra iforhold til at jeg er tippet til 16ende plass Edit : Etter 31 kamper er jeg på fjerde plass. 2 poeng foran Juventus. Dette blir bra Endret 30. mars 2008 av Shade22 Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Gjør alt jeg kan for å holde denne plasseringen. har Milan, Fiorientina som sniffer meg i ryggen. Har troa på at jeg klarer en 7ende plass i alle fall. Men det er bra iforhold til at jeg er tippet til 16ende plass Edit : Etter 31 kamper er jeg på fjerde plass. 2 poeng foran Juventus. Dette blir bra hvordan spiller du forsvaret hos Napoli? Santacroce er et talent men alltid jeg spiller med Napoli får jeg trøbbel med forsvaret. Innkjøp? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg solgte Santacroce. Bruker : Kromkamp - Cannavaro - Mirel Radoi - Mathieu Radoi og Cannavaro storspiller hos meg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Står du høyt eller lavt med forsvaret? Kommer på vel ann på motstander, men vanligvis. Endret 30. mars 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Står vanligvis lavt, Så har jeg Hamsik i en dyp midtbane rolle som også hjelper de. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Står vanligvis lavt, Så har jeg Hamsik i en dyp midtbane rolle som også hjelper de. Den her støtter jeg. Anbefaler å ha den mest rutinerte stopperen som siste skanse. Skal få fikset Prnt Scrn og de greiene imorgen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Da var sesongen over, og jeg kom til slutt på en imponerende 4de plass. Fikk også CL plass, siden inter vant CL 38 - 23 - 6 - 9 | 76 - 47 | +27 | 75 Inter vant serien med 93 poeng. litt info : Gjennomsnitt rating : Farfan - 7,45 Belluschi - 7,40 Hamsik - 7,30 Pedretti - 7,21 Cannavaro - 7,20 Mål : Fabiano - 19 Farfan - 15 Belluschi - 13 Lavezzi - 11 Endret 30. mars 2008 av Shade22 Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Pleier dere å spille alle kampene gjennom hele sesongen, eller tar dere noen ganger ferie og lar assistenten gjøre noe for deg også? Det tar jo ganske lang tid mellom hver sesong, og det er for det meste det samme som skjer av nyheter etc. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Etter sessongen hender det jeg tar en ferie, men hvis klubben prøver å gi deg kontrakt så avslår du den automatisk ved å være på ferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå