Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det så jeg ikke. :dontgetit: Sykt kjip ihvertfall. 0 vs 17. :p

 

Holdt på å skje noe kjipt med meg og. Marek Hamsik skaffet 2 straffer imot seg. Begge straffene blir satt i goal og stillingen blir 2-2 til ordinær tid. Etter ekstra omganger blir det straffe konk. Der bommer Hamsik og jeg trodde han ville bli den store synderen denne kampen. Heldigvis bommet Valencia på 3 stk og jeg vant forøvrig CL finalen. :) Hamsik fikk ihvertfall en velfortjent 4 i rating og det er det laveste jeg noensinne har sett!

Endret av Chauz
Lenke til kommentar

Høres lovende ut, Shade. :) Hørt mye positivt om Farfan, kanskje jeg burde ha han som back-up.

 

Nå er enda en sesong over med United og har gjordt følgende før kommende sesong:

 

Inn:

Matias Fernandez (Villareal) 220M kr

Gareth Bale (Tottenham) 400M kr (!)

 

Ut:

Patrice Evra (Tottenham) 175M kr

Nemanja Vidic (Valencia) 180M kr

Ryan Giggs (Lagt opp)

 

Ellers har jeg bydd på; van Borre/Richards (Høyreback) og Christian Zapata (Midtstopper)

 

Har høye forventninger til laget, måle er å forsvare PL tittelen. :)

Antatt første ellever uten van Borre/Richards og Chirstian Zapata:

oihbp.jpg

 

EDIT: Noen keepre som er å anbefale? van der Sar er litt gammel.

Lenke til kommentar

Ochoa er et bra valg.

 

Farfan er meget bra hos meg. Han og Belluschi er faktisk toppscorerene mine. Lavezzi og Fabiano er rett bak dem tho.

 

Kjører Fabiano hjemme og hurtige lavezzi borte. Funker meget bra for meg. Lurer om jeg skal fortsette enda en sesong i napoli. Evt finne en ny klubb med nye utfordringer. Vi får se :)

Lenke til kommentar

Hehe, er sterkt å gjøre dem om til en tittelutfordrer. :) Skal få "checket" Ochoa, men skal se om Ben Foster duger. (vet du det?)

 

Anderson er overraskende min toppscorer.

Rooney lager rom for ham, imens Nani (nå forhåpentligvis Fernandez) og Ronaldo slår stikkere på Andersom som putter dem som oftest.

Endret av Chauz
Lenke til kommentar

Gjør alt jeg kan for å holde denne plasseringen. har Milan, Fiorientina som sniffer meg i ryggen. Har troa på at jeg klarer en 7ende plass i alle fall.

 

Men det er bra iforhold til at jeg er tippet til 16ende plass

 

 

Edit :

 

Etter 31 kamper er jeg på fjerde plass. 2 poeng foran Juventus. Dette blir bra :)

Endret av Shade22
Lenke til kommentar
Gjør alt jeg kan for å holde denne plasseringen. har Milan, Fiorientina som sniffer meg i ryggen. Har troa på at jeg klarer en 7ende plass i alle fall.

 

Men det er bra iforhold til at jeg er tippet til 16ende plass

 

 

Edit :

 

Etter 31 kamper er jeg på fjerde plass. 2 poeng foran Juventus. Dette blir bra :)

hvordan spiller du forsvaret hos Napoli? Santacroce er et talent men alltid jeg spiller med Napoli får jeg trøbbel med forsvaret. Innkjøp?

Lenke til kommentar

Da var sesongen over, og jeg kom til slutt på en imponerende 4de plass.

 

Fikk også CL plass, siden inter vant CL

 

38 - 23 - 6 - 9 | 76 - 47 | +27 | 75

 

Inter vant serien med 93 poeng.

 

 

litt info :

 

Gjennomsnitt rating :

 

Farfan - 7,45

Belluschi - 7,40

Hamsik - 7,30

Pedretti - 7,21

Cannavaro - 7,20

 

Mål :

Fabiano - 19

Farfan - 15

Belluschi - 13

Lavezzi - 11

Endret av Shade22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...