Maynard James Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Traore er solgt til Cska mosvka. Jeg var rbk før jeg tok over Napoli Men, fikk hentet inn Jefferson Farfan Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Fant ut at jeg bare må starte en "new game" for at riktig navn på tyskland skal dukke opp Spiller med Arsenal i første sesong, har bare kjøpt talenter, Ignacio Camacho, Stephaine Gregoire og Georginio Wijnaldum. Har også kjøpt Nico Kranjcar og Ääritalo Leder PL etter 8 kamper med 22poeng. Spilt to Gruppespill-kamper i CL, 3-0 mot Sporting og 5-1 mot Toulouse. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Denilson er kjempe god. Fikk han fra Arsenal for 200M kroner. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Denilson er veldig bra ja Likevell tror jeg ikke han kommer til å kjempe seg inn på midtbanen til Arsenal. Fabregas er jo helt gud. Og Rosicky er heller ikke så ille. Mye bra der Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg bruker Flamini fast, han er jo rett og slett svingod på den nyeste patchen! Ikke overdrevent god, siden han er jo fast på Arsenal IRL så... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Trenger litt hjelp. Er det trygt å si "ingen kommentarer" til Media hver bidige gang? Det er det jeg pleier å gjøre. Mister jeg fansens tillit etc.? På forhånd takk. EDIT: Takk; Mads7. Endret 30. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Nå ser laget mitt sterkt ut. -----------------De Sanctis---------------- Kromkamp--Cannavaro-Radoi--Mathieu ------------------Hamsik------------------- ---------Pedretti-------D.Boateng--------- Belluchi------------------------------Farfan -----------------Lavezzi(Fabiano)--------- Kan bli bra i Serie A dette Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hamsik er snaxy snax! Og er Cannavaro han fra Real Madrid? Han er vel gammel..? Ellers ser det ut som et herlig lag. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Du har ikke hørt om Paolo Cannavaro du altså, som spiller i Napoli når du starter Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det er vel broren til Fabio, er det ikke? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Du har ikke hørt om Paolo Cannavaro du altså, som spiller i Napoli når du starter Har hørt om han, men visste ikke hvor han spilte. En av grunnene til at jeg har hørt om han er at han er lillebroen til Fabio Cannavaro; Aleksander92. Andre brødre som også er stoppere er Anton Ferdinand og Rio Ferdinand. De er vel mer kjente. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 slo nettopp Inter 2-0 hjemme. Lover bra. Har spilt 7 kamper - 4/2/1 ligger på 5 plass i serien. Håper det fortsetter Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hvordan spiller du? Laginstrukser? er ofte veldig usikker på om jeg skal spille dirkete pasninger, eller kort. Og også tempo, har man egentlig noen fordeler ved å spille med lavt tempo? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Shade22, hvilket lag er du egentlig? Du har kjøpt så mange spillere at jeg ikke kan se det EDIT: Så det var Napoli nå, greit bra lag du har nå ja. Endret 30. mars 2008 av Aleksander92 Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Hvordan spiller du? Laginstrukser? er ofte veldig usikker på om jeg skal spille dirkete pasninger, eller kort. Og også tempo, har man egentlig noen fordeler ved å spille med lavt tempo? Høy balltempo øker prosenten for feilpasninger, men det er ikke mange prosenter det er snakk om. (Ikke spør hvor mange % ) EDIT: Shade. Hvor mye cash fikk du? Eller kjøpte du Fabiano, Hamsik på billig salg? Hamsik var svindyr for min del. Endret 30. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Fabiano var transferlistet. £2M pund. Og Hamsik spiller i Napoli fra starten av =) Spiller med litt raskere tempo en normalt, og kjører blandet pasninger, nesten mot direkte. Midtbane leddet mitt har ikke bra nok pasninger, og jeg mangler en kreativ hjerne på midten for å kjøre direkte. Fikk £45M og handle for om jeg tok midt på tabellen. Endret 30. mars 2008 av Shade22 Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Fabiano var transferlistet. £2M pund. Og Hamsik spiller i Napoli fra starten av =) Spiller med litt raskere tempo en normalt, og kjører blandet pasninger, nesten mot direkte. Midtbane leddet mitt har ikke bra nok pasninger, og jeg mangler en kreativ hjerne på midten for å kjøre direkte. Fikk £45M og handle for om jeg tok midt på tabellen. Selvfølgelig, Hamsik spiller jo i Napoli! Midtbane leddet mitt har ikke bra nok pasninger Hvis du har råd, så kjøp Denilson (Arsenal). Han er en ung og lovende midtbanespiller som er en god ballfordeler. Har både Hamsik og Denilson, og de to kombinerer fint med hverandre. Tror Denilson har flest assist for meg. Han pleier å slå igjennom Anderson på direkten. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Har veldig lite penger igjen nå. Har jo nesten kjøpt et helt nytt lag. Har bare stammen i laget igjen nesten. Cannavarro - Hamsik - Lavezzi. Resten er jo nesten nytt :B Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hehe, det så jeg. Si ifra om hvor godt du ligger ann på slutten av sesongen da, ser sykt spennende ut. Jeg vinner PL soleklart med 4 U og resten seire. Pique, Denilson, Hamsik og Anderson er dominernde "Wonderkids" for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå