Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut at jeg bare må starte en "new game" for at riktig navn på tyskland skal dukke opp

Spiller med Arsenal i første sesong, har bare kjøpt talenter, Ignacio Camacho, Stephaine Gregoire og Georginio Wijnaldum. Har også kjøpt Nico Kranjcar og Ääritalo

Leder PL etter 8 kamper med 22poeng. Spilt to Gruppespill-kamper i CL, 3-0 mot Sporting og 5-1 mot Toulouse.

Lenke til kommentar

Nå ser laget mitt sterkt ut.

-----------------De Sanctis----------------

Kromkamp--Cannavaro-Radoi--Mathieu

------------------Hamsik-------------------

---------Pedretti-------D.Boateng---------

Belluchi------------------------------Farfan

-----------------Lavezzi(Fabiano)---------

Kan bli bra i Serie A dette

Lenke til kommentar
Du har ikke hørt om Paolo Cannavaro du altså, som spiller i Napoli når du starter ;)

Har hørt om han, men visste ikke hvor han spilte. En av grunnene til at jeg har hørt om han er at han er lillebroen til Fabio Cannavaro; Aleksander92. ;)

Andre brødre som også er stoppere er Anton Ferdinand og Rio Ferdinand. De er vel mer kjente.

Lenke til kommentar
Hvordan spiller du? Laginstrukser? er ofte veldig usikker på om jeg skal spille dirkete pasninger, eller kort. Og også tempo, har man egentlig noen fordeler ved å spille med lavt tempo?

Høy balltempo øker prosenten for feilpasninger, men det er ikke mange prosenter det er snakk om. (Ikke spør hvor mange % :p)

EDIT: Shade. Hvor mye cash fikk du? Eller kjøpte du Fabiano, Hamsik på billig salg? Hamsik var svindyr for min del.

Endret av Chauz
Lenke til kommentar

Fabiano var transferlistet. £2M pund. Og Hamsik spiller i Napoli fra starten av =)

Spiller med litt raskere tempo en normalt, og kjører blandet pasninger, nesten mot direkte.

Midtbane leddet mitt har ikke bra nok pasninger, og jeg mangler en kreativ hjerne på midten for å kjøre direkte.

Fikk £45M og handle for om jeg tok midt på tabellen.

Endret av Shade22
Lenke til kommentar
Fabiano var transferlistet. £2M pund. Og Hamsik spiller i Napoli fra starten av =)

Spiller med litt raskere tempo en normalt, og kjører blandet pasninger, nesten mot direkte.

Midtbane leddet mitt har ikke bra nok pasninger, og jeg mangler en kreativ hjerne på midten for å kjøre direkte.

Fikk £45M og handle for om jeg tok midt på tabellen.

Selvfølgelig, Hamsik spiller jo i Napoli! :D:blush:

Midtbane leddet mitt har ikke bra nok pasninger

Hvis du har råd, så kjøp Denilson (Arsenal). Han er en ung og lovende midtbanespiller som er en god ballfordeler. ;)

Har både Hamsik og Denilson, og de to kombinerer fint med hverandre. Tror Denilson har flest assist for meg. Han pleier å slå igjennom Anderson på direkten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...