Kiman™ Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Germany's national team is not allowed to be included in the game due to licensing rights being owned by EA Sport's FIFA Series whilst the Japanese J-League and the Japanese national team are not allowed in the game at all due to Konami's purchase of the exclusive rights for their Pro Evolution Soccer series. Tyskland er uansett ikke med i FM 2008 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Selv om man har stor database, betyr ikke det at alle ordentlige spillere er med. Jeg antar du må velge Ha med samtlige spillere fra Tyskland, eller noe sånt ved start av ny save. Også velge en tysk divisjon. Nei, selv om du er Manchester United så har jeg alltid hatt det tyske landslaget. Nå ligger fm08 ute på (samarbeidsside med fmnorge) for 199kr Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det tyske landslaget er med, men det er kun fantasispillere, og sånn er det på grunn av at EA Sports eier rettighetene til det tyske landslaget. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Noe jeg synes er synd, ettersom flere av de tyske spillerne er i verdensklasse. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det er bare å slette innholdet i "Inc" mappa, som pleier å ligge i "C:\Programfiler\Sports Interactive\Football Manager 2008\data\updates\update-802\db\802\lnc", så får man både det tyske og hollandske landslaget. Husk å ta backup av de filene! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ser ut som Lúcio forlater klubben til fordel for Arsenal (£16m), så jeg trenger en ny stopper nå. Valget står mellom Felipe fra Udinese (£6m, fått akseptert bud) og Vincent Kompany (£11.5m, fått akseptert bud). Hvem bør jeg gå for? Beklager dobbelposten Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Ville gått for Vincent Kompany ut av de to. Men jeg anbefaler stopperkamerat til Felipe; Christian Zapata på det sterkeste. Ellers er Pique og Anton Ferdinand gode kjøp. EDIT: Tripperpost Endret 30. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Har kjøpt Kompany en gang, og han var sykt god, så jeg ville gått for han Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg er ikke spessielt imponert over Kompany på FM08. Spiller du med den nyeste patchen? Isåfall har du Breno, som er knall Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Da ble det Kompany. Håper han innfrir forventningene. Var også heldig og fikk signert Joaquín fra Valencia for den utrolige prisen £13.5m. Fornøyd med transfervinduet så langt. Angående Breno så føler jeg at han ikke er helt klar for å spille fast. Men han vil utvilsomt få sjanser og kommer helt sikkert til å spille fast om noen sesonger. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Pique er den beste midtstopperen etter min mening. Kompany var ikke så god som jeg hadde håpet dessverre. Men et tips er å la Breno spille de siste ti-tjue minuttene. Kjempetalent. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Garay kunne du vell også fått for en rimelig pris. Og han er bedre en kompany Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Garay blir blant de beste på spillet, men billigere får du han neppe, du får han til minimum 200 millioner kroner Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Er det snakk om Ezequiel Garay eller hva han heter? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det er jo forskjellig hvor gode spillerne blir på FM08, noe som er bra. Kjøpte Breno for et par sessonger siden med LFC, klarte ikke spille seg helt inn på laget Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det er forskjell på hvor gode spillere som har ubestemt potensiale, altså -10, -9 osv. Men Breno virker veldig lovende. Assistenten sier at han har potensiale til å bli en nøkkelspiller på laget. Tipper han tar over for van Buyten etter 1 sesong. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Tok nettopp over Napoli, og reddet de fra nedrykk fra Serie A. Noen som vet hvilke forsterkninger jeg kan gjøre? Fikk £31M og handle for Endret 30. mars 2008 av Shade22 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Sesong 2 Laget : -------------De Sanctis----------------- Blasi--Cannavaro---Simmons--Domizzi -------------------Hamsik--------------------- Battaglia--D. Boateng--Garango--???????? ------------------------------------------------ ---------------Lavezzi------------------------ Tenkte at jeg trenger ny venstre og høyre back, + venstre ving Fikk kjøpt inn Jermey Mathieu. Så venstre backen er godkjent nå Endret 30. mars 2008 av Shade22 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Han Dszudszak, eller hvordan det staves er jo god og billig. Sjekk om Abdou Razack Traoré fortsatt er i RBK. Han er sinnsyk etter patchen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå