Goscinny Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei! Er ny innen FM og har nå gjennomført en sesong med Man Utd. Jeg holder nå på å kjøpe forsterkninger, og har omkring 8 mill pund igjen av budsjettet. Spørsmålet mitt er: Vil jeg få nye midler å kjøpe spillere for når overgangsvinduet åpner igjen i januar, eller må jeg sette av penger fra dette vinduet? Noen hete spillertips? Goscinny Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg anbefaler at du kjøper gode, unge spillere som ikke er så dyre. De kommer du til å få bruk for. Du får etterhvert mer penger ettersom sesongen går, så det skal du ikke tenke på. Anbefales også å selge spillere slik at du får mer penger. Jeg synes 8 mill pund er lite, så skaff deg f.eks. Henri Saivet og Toni Kroos. Bruk Danny Wellbeck, han blir god på a-laget etterhvert, selv om det ikke ser sånn ut. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Har brukt Danny allerede, og som mange andre juniorer, spiller han knallbra . Kan se på de andre spillerne du anbefaler. Likevel svarte du bare på deler av spørsmålet mitt; får jeg nye midler som kan benyttes til spillerkjøp i desember, eller må jeg spare nå om sommeren? Goscinny Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Du får ikke direkte nye nei. Transferbudsjettet ditt gjelder for en hel sesong. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Men du kan til en hver tid søke styret om mer penger til transfers da, dette er lurest å gjøre om du har god økonomi med godt overskudd. Dessuten vil penger du tjener på spillersalg vanligvis gå rett til transferbudsjettet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Fytti katta QPR har mye å rute med i transfer budsjett, 220 mill på det meste første sesong Starta med dem isted Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Fytti katta QPR har mye å rute med i transfer budsjett, 220 mill på det meste første sesong Starta med dem isted Rart det, en formel-1 kis er eier i klubben Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Fytti katta QPR har mye å rute med i transfer budsjett, 220 mill på det meste første sesong Starta med dem isted Rart det, en formel-1 kis er eier i klubben Ja, og verdens tredje rikeste fyr eier 20% av klubben Endret 29. mars 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Du mener Bill Gates? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Du mener Bill Gates? sorry, mente tredje rikeste Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Lakshmi Mittal er verdens fjerde rikeste person skal det nevnes og ikke tredje. Morsomt å høre om FM. Jeg burde nesten fått meg det selv. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Lakshmi Mittal er verdens fjerde rikeste person skal det nevnes og ikke tredje. Morsomt å høre om FM. Jeg burde nesten fått meg det selv. Aldri spilt det :o? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Da har du gått glipp av noe, veldig artig Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Da har du gått glipp av noe, veldig artig Second that ! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Bayern er gøy. Ikke så rart i egentlig, med tanke på stallen og alle pengene. Dominerer ligaen og ligger 11 poeng foran etter 15 kamper (12-3-0 og 44-11 i målforskjell). Sliter dog litt i cupene. Ble slått ut av ligacupen allerede i august av Stuttgart og i den tyske cupen måtte vi kjempe til oss 1-0-seier borte mot Jena. Magnus K, spiller du fortsatt? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Er det noen som vet av sider man kan laste ned grafikk på? Noe ala sortitoutsi.net...har lasta ned alt på fmnorge.no.... EDIT: Fant en side jeg faktisk var bruker på for lenge siden: fmformation.net. masse bra NYTT SPØRSMÅL: Hvordan gjør jeg sånn at det tyske landslaget får ekte navn? Jens Mustermann=kahn osvosv. Endret 30. mars 2008 av Aleksander92 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Sikker på at du har stor nok database? Visst du er bayern så skulle det ikke vært problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Lakshmi Mittal er verdens fjerde rikeste person skal det nevnes og ikke tredje. Morsomt å høre om FM. Jeg burde nesten fått meg det selv. Visst du er usikker på om du skal kjøpe så bare last ned demo / en pirat og heller kjøp spillet etterpå. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Selv om man har stor database, betyr ikke det at alle ordentlige spillere er med. Jeg antar du må velge Ha med samtlige spillere fra Tyskland, eller noe sånt ved start av ny save. Også velge en tysk divisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå