Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Takk for alle tips! :)

Bruno99: Hadde Tevez og Rooney på topp sammen med Anderson som hengespiss, men jeg fikk jo Denilson så jeg måtte forandre på det. Leste et sted hvis beskrivelsen er "Wonderkid", kommer han til å bli en klassespiller. Anderson, Denilson, Hamsik og Pique har alle "Wonderkid" beskrivelsen.

Banjaluka: Det der har jeg aldri tenkt på! Denilson er ikke så verst som DMC så jeg kan utvikle ham til en. Takk. :)

Siden jeg har fått så mange svar, svarer jeg String-Emil:

Hvorfor ikke to spisser? Og hvorfor selger du Hargreaves, han eier jo. Hvertfall på min save. Ellers

trenger jeg følgende tips:

- Venstreving, eller går det ann å satse på Nani/Park/Farfan?

- Høyreback

- Spiss som scorer mye

- Venstreving. Nani er god, mange assister og gode skudd. Park er ikke god i det hele tatt på FM, og har ingen erfaringer med Farfan. Hvis du har skikkelig Cashy Cash, så kjøp Messi evt. Matias Fernandez.

- Ser ut som om du er United, så ta opp Danny Simpsons til førstelaget. Han leverer varene sine. ;) Ellers hvis du vil ha et ungt klasse høyreback, anbefaler jeg van Borre.

- Rooney scorer drit mye jo! Hvis du ser på min taktikk, så bøter Anderson ettersom Nani og Ronaldo slår stikkere på ham imens Rooney skaper / truer rom. Hvis du er misfornøyd med Rooney, så kjøp Aguero. Et kjempe talent.

Hargreves er dessverre ikke god på min. Han er brukbar, men ikke veldig god. Har 0 i transfers budget så jeg må selge noen! :dontgetit:

EDIT: Simpson og Anderson scorte nettopp. :D Hamsik er en skikkelig arbeidshest, imens Denilson er en konge ballfordeler. Assist til Anderson btw.

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jadda! Jeg la spillet på hylla i januar etter elendige patch-oppdateringer, i går kveld bestemte jeg meg for å begynne å spillet igjen. Og hvor jævli artig det er med ny patch og greier :w00t: Begynte med rosenborg og leder ligaen etter 5 kamper spilt. :p

Lenke til kommentar

ligger 20 poeng bak stabæk som leder serien med Rosenborg på 3.plass , røk ut av cupen mot tromsø i 3 runde . kom til 3 runde i champions league der jeg møtte manchester United , styret forventet at jeg skulle komme til 3 runde i CL .

så alt har ikke gått etter planen etter at jeg tok over Rosenborg :p

Lenke til kommentar

Og hvis det ikke funker, så skriver dere følgende i Egenskaper -> Mållinja til snarveien til FM (den dere bruker til å åpne spillet):

"C:\Programfiler\Sports Interactive\Football Manager 2008\fm.exe" -small_screen -windowed

Bytte selvsagt C, Programfiler osv. mot den disken/mappa spillet ligger i.

Lenke til kommentar

Saivet og Kroos er absolutt to av spillets største talenter. Har Kroos på Bayern nå, og han virker veldig lovende.

Er i september 2007 og ligger på 2. plass i serien etter 5 kamper, med andre ord er det for tidlig å dømme hvordan skal gå. Har kjøpt følgende spillere:

Mamadou Sakho (Paris Saint-Germain) - £500.000

Younousse Sankharé (Paris Saint-Germain) - £550.000

Eden Hazard (LOSC) - £250.000

Léo Schwechelen (AS Monaco) - £775.000

Marvin Angulo (Herediano) - £375.000

Anthony Scribe (Montpeillier) - £16.000

Bonoît Pedretti (AJ Auxerre) - £5.75m

Manuel Fischer (Stuttgart) - £900.000

Andreas Isaksson (Man City) - £4.6m

Luis Jiménez (Ternana) - £2.5m kommer 1.7.2008

Tim Borowski (W. Bremen) - £0m kommer 1.7.2008

Spiller for tiden slik:

Rensing

Lahm - van Buyten - Lúcio - Jansen

Ribéry - van Bommel - Pedretti - Schweinsteiger

Toni - Klose

Khan ble dessverre skadet i 2 mnd, så jeg ble nødt til å hente en backup for Rensing og det ble til slutt Isaksson, som jeg fikk overraskende billig fra City.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...