Rexbatov Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Takk for alle tips! Bruno99: Hadde Tevez og Rooney på topp sammen med Anderson som hengespiss, men jeg fikk jo Denilson så jeg måtte forandre på det. Leste et sted hvis beskrivelsen er "Wonderkid", kommer han til å bli en klassespiller. Anderson, Denilson, Hamsik og Pique har alle "Wonderkid" beskrivelsen. Banjaluka: Det der har jeg aldri tenkt på! Denilson er ikke så verst som DMC så jeg kan utvikle ham til en. Takk. Siden jeg har fått så mange svar, svarer jeg String-Emil: Hvorfor ikke to spisser? Og hvorfor selger du Hargreaves, han eier jo. Hvertfall på min save. Ellers trenger jeg følgende tips: - Venstreving, eller går det ann å satse på Nani/Park/Farfan? - Høyreback - Spiss som scorer mye - Venstreving. Nani er god, mange assister og gode skudd. Park er ikke god i det hele tatt på FM, og har ingen erfaringer med Farfan. Hvis du har skikkelig Cashy Cash, så kjøp Messi evt. Matias Fernandez. - Ser ut som om du er United, så ta opp Danny Simpsons til førstelaget. Han leverer varene sine. Ellers hvis du vil ha et ungt klasse høyreback, anbefaler jeg van Borre. - Rooney scorer drit mye jo! Hvis du ser på min taktikk, så bøter Anderson ettersom Nani og Ronaldo slår stikkere på ham imens Rooney skaper / truer rom. Hvis du er misfornøyd med Rooney, så kjøp Aguero. Et kjempe talent. Hargreves er dessverre ikke god på min. Han er brukbar, men ikke veldig god. Har 0 i transfers budget så jeg må selge noen! EDIT: Simpson og Anderson scorte nettopp. Hamsik er en skikkelig arbeidshest, imens Denilson er en konge ballfordeler. Assist til Anderson btw. Endret 27. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg har i alle fall brukt den med hell med lag fra Liverpool til Lewes. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 kjøp jefferson farfan , like god bådde som spiss,midtbane , u name it Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 jadda! Jeg la spillet på hylla i januar etter elendige patch-oppdateringer, i går kveld bestemte jeg meg for å begynne å spillet igjen. Og hvor jævli artig det er med ny patch og greier Begynte med rosenborg og leder ligaen etter 5 kamper spilt. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 ligger 20 poeng bak stabæk som leder serien med Rosenborg på 3.plass , røk ut av cupen mot tromsø i 3 runde . kom til 3 runde i champions league der jeg møtte manchester United , styret forventet at jeg skulle komme til 3 runde i CL . så alt har ikke gått etter planen etter at jeg tok over Rosenborg Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har så vidt touchet U18 laget til United og dette er resultatet. Førstelaget topper forøvrig FA Premier League, imens andre laget ligger på andre plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hvorfor er det kun Derby som har PL lag i gruppe fire? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hvordan kan jeg spille i vindu igjen ? Er litt rusten og det er lenge siden jeg har spilt Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hvorfor er det kun Derby som har PL lag i gruppe fire? Tror det finnes gruppe 1, 2, 3, 4 osv. Jeg har 0 peiling. Lurer forresten på det samme som Aleksander92. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Du går inn på innstillinger, utseende og Vis i vindu eller noe sånt... Jeg har ikke spillet foran meg nå Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Og hvis det ikke funker, så skriver dere følgende i Egenskaper -> Mållinja til snarveien til FM (den dere bruker til å åpne spillet): "C:\Programfiler\Sports Interactive\Football Manager 2008\fm.exe" -small_screen -windowed Bytte selvsagt C, Programfiler osv. mot den disken/mappa spillet ligger i. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Noen andre her som utnytter Mika Ääritalo på spillet? Jeg bruker å kjøpe han for 3mill. så selge han for 70mill. Hvilke spillere kjøper dere til Arsenal? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Er noen kjente med H. Saivet og Toni Kroos? Jeg er i 2009, Man Utd, og det er stor interesse for de begge. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Er noen kjente med H. Saivet og Toni Kroos? Jeg er i 2009, Man Utd, og det er stor interesse for de begge. Saivet scorer i bøtter og spann hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Henri Saivet er i alle fall et av de største talentene i 2008-versjonen, så han er det kjekt å dra med seg helt i starten om man er typen som kjøper samme spillere hver gang. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hvilket år er du i? Er han i verdensklasse? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Saivet bør abolutt kjøpes! Løp og kjøp sier jeg bare! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Saivet og Kroos er absolutt to av spillets største talenter. Har Kroos på Bayern nå, og han virker veldig lovende. Er i september 2007 og ligger på 2. plass i serien etter 5 kamper, med andre ord er det for tidlig å dømme hvordan skal gå. Har kjøpt følgende spillere: Mamadou Sakho (Paris Saint-Germain) - £500.000 Younousse Sankharé (Paris Saint-Germain) - £550.000 Eden Hazard (LOSC) - £250.000 Léo Schwechelen (AS Monaco) - £775.000 Marvin Angulo (Herediano) - £375.000 Anthony Scribe (Montpeillier) - £16.000 Bonoît Pedretti (AJ Auxerre) - £5.75m Manuel Fischer (Stuttgart) - £900.000 Andreas Isaksson (Man City) - £4.6m Luis Jiménez (Ternana) - £2.5m kommer 1.7.2008 Tim Borowski (W. Bremen) - £0m kommer 1.7.2008 Spiller for tiden slik: Rensing Lahm - van Buyten - Lúcio - Jansen Ribéry - van Bommel - Pedretti - Schweinsteiger Toni - Klose Khan ble dessverre skadet i 2 mnd, så jeg ble nødt til å hente en backup for Rensing og det ble til slutt Isaksson, som jeg fikk overraskende billig fra City. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har prøvd Hazard, men han blir visstnok ikke noe spesielt bra ifølge assistenten. Lenke til kommentar
MicroS Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Noen andre som spiller i norge å irriterer seg over den idiotiske regelen om at kamptroppen må innholde minst 4 spillere som er trent opp av klubben? Får kun ha med meg 3 innbyttere til kampene jeg spiller!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå