Krukmeister Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jeg vil også anbefale Hamsik. Meget god DM. Stort talent. Endret 27. mars 2008 av Tobbe777 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Nordtveit har i hvertfall blitt sykt god på min save, men er i 2010 nå så er kanskje litt tidlig for han. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Takk for anbefalinger bruno99, Magnus og Tobbe. Lucas var den jeg ville ha mest av alle, men selvfølgelig gikk han ikke til United, så jeg kjøpte Hamsik. Spent på utviklingen hans. 190M Pund, verdt det? Nå trenger jeg bare Bale, Anton Ferdinand og Aguero, så er alt på topp. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Anbefaler Veloso på det høyeste. Også Makoun / Lorik Cana om du vil satse på etablerte spillere. Men, Veloso blir knall, og banega blir kanskje enda bedre(han er vell mer en Pirlo type) Mens Veloso er mer en arbeidshest type. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Banega ja.. Genial på 08. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Spessielt etter Patchen Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Chauz: Hvordan fungerer egentlig den pila nedover som du har på Ferdinand? Han må jo bli veldig defansiv da, eller? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Slutta med FM08 i januar (angrer), denne siden: sortitoutsi.net, var hjelpsom for min del. Vet ikke om den allerede er anbefalt, men. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Chauz: Hvordan fungerer egentlig den pila nedover som du har på Ferdinand? Han må jo bli veldig defansiv da, eller? Som du ser så har jeg en veldig offensiv taktikk; så den pilen til Ferdinand, gjør sånn at han holder litt igjen. (Bakerste mann) Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg tror det er poenget. Ai ai, Sherlock. Så det er slik det er. Trodde den pila var helt tilfeldig jeg. Men tro om den pila er noe å prøve for meg og da. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Som jeg sa "Are.......": Som du ser så har jeg en veldig offensiv taktikk; så den pilen til Ferdinand, gjør sånn at han holder litt igjen. (Bakerste mann) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Vil anbefale deg å laste ned norsk språk, mye diggere Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Og hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Bli medlem på http://fmnorge.com/ så laster du det ned på filer. Du kan også skifte til norsk valuta osv. inne på spillet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) edit: glem det. teit av meg å kommentere hva slags språk folk velger å bruke. Endret 27. mars 2008 av kimaasen Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skal prøve å skaffet det norske språket, men nå har jeg nettopp fått teken på navn som MC, AMC osv da. Forresten, så har jeg 5 midtbane spillere jeg vil bruke; Nani, Ronaldo, Denilson (MC), Anderson (AMC), og Hamsik. (DMC). Det er litt vanskelig ettersom Hamsik suger balle midt på midten, så jeg har kommet frem til denne lagoppstillingen. Har greid 4-0 mot Fulham, 3-0 mot Wigan, 1-0 mot Arsenal, og 2-2 mot Liverpool så langt. Har dere noen andre forslag til hvordan jeg kan bruke disse 5 på best mulig måte? På forhånd takk. Har sykt mange spørsmål nå; Sorry. Ignorer hvis dere vil. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvorfor ikke to spisser? Og hvorfor selger du Hargreaves, han eier jo. Hvertfall på min save. Ellers trenger jeg følgende tips: - Venstreving, eller går det ann å satse på Nani/Park/Farfan? - Høyreback - Spiss som scorer mye Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Selv spiller jeg med to henge spisser. Jeg hadde kanskje satt opp Tevez ved siden av andreson og rooney på topp, hvertfall mot lag du har grei kontroll på bakover. Evt. Vidic som DM i kamper hvor du vil ha en enda sikrere spiller på den deffensive midtbanen. Fikk sparken i LFC i går og kan ikke skjønner hvorfor :o 3 plass i serien, 4 poeng bak arsenal som vant. Vinner av ligacupen, 4-0 mot arsenal. Mulig det var fordi jeg dret meg ut i CL (slått ut av Ajax i 8 dels finalen Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ville nok ha satt hamsik sentralt og kjør en slik: Nani----Anderson------C.Ronaldo ------------------------------- --------Denilson--Hamsik------- Han vil nok prestere bedre der etterhvert. Du kan også trene han opp i MC posisjonen til han får den som naturlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå