Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for anbefalinger bruno99, Magnus og Tobbe. Lucas var den jeg ville ha mest av alle, men selvfølgelig gikk han ikke til United, så jeg kjøpte Hamsik. Spent på utviklingen hans. :) 190M Pund, verdt det? Nå trenger jeg bare Bale, Anton Ferdinand og Aguero, så er alt på topp. :)

post-152215-1206630228_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Chauz: Hvordan fungerer egentlig den pila nedover som du har på Ferdinand? Han må jo bli veldig defansiv da, eller?

Som du ser så har jeg en veldig offensiv taktikk; så den pilen til Ferdinand, gjør sånn at han holder litt igjen. (Bakerste mann)

Lenke til kommentar

Skal prøve å skaffet det norske språket, men nå har jeg nettopp fått teken på navn som MC, AMC osv da. :p

Forresten, så har jeg 5 midtbane spillere jeg vil bruke; Nani, Ronaldo, Denilson (MC), Anderson (AMC), og Hamsik. (DMC). Det er litt vanskelig ettersom Hamsik suger balle midt på midten, så jeg har kommet frem til denne lagoppstillingen. Har greid 4-0 mot Fulham, 3-0 mot Wigan, 1-0 mot Arsenal, og 2-2 mot Liverpool så langt. Har dere noen andre forslag til hvordan jeg kan bruke disse 5 på best mulig måte? På forhånd takk. :thumbup:

Har sykt mange spørsmål nå; Sorry. Ignorer hvis dere vil.

post-152215-1206645820_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Selv spiller jeg med to henge spisser. Jeg hadde kanskje satt opp Tevez ved siden av andreson og rooney på topp, hvertfall mot lag du har grei kontroll på bakover. Evt. Vidic som DM i kamper hvor du vil ha en enda sikrere spiller på den deffensive midtbanen.

Fikk sparken i LFC i går og kan ikke skjønner hvorfor :o 3 plass i serien, 4 poeng bak arsenal som vant. Vinner av ligacupen, 4-0 mot arsenal. Mulig det var fordi jeg dret meg ut i CL (slått ut av Ajax i 8 dels finalen :p

Lenke til kommentar

Ville nok ha satt hamsik sentralt og kjør en slik:

Nani----Anderson------C.Ronaldo

-------------------------------

--------Denilson--Hamsik-------

Han vil nok prestere bedre der etterhvert. Du kan også trene han opp i MC posisjonen til han får den som naturlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...