Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Ta skal jeg kjøpe Bale. Jeg skal også kjøpe Anton Ferdinand, tror han og Pique blir et godt stopper par! Pique er en av mine beste spillere nå. :) Har spionert på Anton og har bare fått gode tilbake meldinger. Man of the Match, vinner masse hodedueller etc.

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha! Jeg fikk Bojan faenmeg gratis! Fikk han til United i 2010/2011 sesongen uten å betale for han, da han ikke ville signe for barca. Jeg var egentlig forberedt på å bla opp for han da jeg hadde en del cash, men så stod det Approach to sign når jeg skulle by på han.

Fikk også solgt Pique. Høres kanskje ikke ut som et sjakktrekk da han blir veldig god, men fikk over 300 mill for han av Real Madrid. Lett verdt det.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Han nektet å signe for meg, måtte opp med 1.6 mill i uka for at han skulle gå med på det. Menmen, fikk hverken Fabregas eller Silva, så måtte jo ha noen å bruke pengene på :)

Edit: Sliter med å selge Pandev av en eller annen merkelig grunn. Han er vel den 6. eller 7. beste spissen på min save, og jeg lar han gå for nesten hundre millioner under verdien, men ingen vil ha han. Inter maser om at de trenger erstattere for den ene og den andre på spissplassen, men Pandev byr de ikke på en gang. Ikke alltid like logisk!

Endret av Kiman™
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Sinnsvakt bra lag. Men du bruker det feil.

OMFG, du var i 2013, i rest my case ;)

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Edit: Ja, er i 2013, så har blitt noen forandringer ;) Jaja, drit i den posten her da :)

Nja, bruker feil og bruker feil. På Messi og Aguero har jeg satt offensiv mentalitet + at jeg har brukt litt tid på å trene de som vanlig midtbane, uten at det har gått utover andre kvaliteter. På den måten trekker de seg ned til vanlig sentral midtbane uten ball, men kjører offensiv midtbane så fort ballen er i laget. Forsvaret er mer enn godt nok til å tette det rommet som oppstår mellom midtbanen og forsvarslinja. Og selvfølgelig rullerer jeg, sparer spillerne jevnt, prøver å ha i hvert fall et par godt innspilte elvere(vet det ikke er optimalt, men med så mange klassespillere har jeg ikke annet valg). Vil ikke kalle hverken Messi eller Agüero for spisser i hvert fall, Messi er ren OMS mens Agüero er naturlig som AS(ikke SP) og OMS.

Fernandez (og Iago for den saks skyld) gruser Nani lett, i hvert fall i 2013, så den diskuterer jeg ikke en gang. Fernandez har jeg omskolert så han passer den posisjonen bedre.

Ferdinand er for gammel for mitt lag, Vidic ble solgt for å finansiere andre kjøp.

Grunnen til at mange av de store spillerne har blitt solgt er fordi jeg ville prøve noe annet enn det jeg alltid har gjort. Vanligvis beholder jeg alle disse, og fyller på med unge talenter som etter hvert tar over, men nå har jeg kun kjørt unge wonderkids til en forandring, og det har fungert helt optimalt.

Fun fact: Av mine 18 beste spillere er Ronaldo den eldste, med sine 28 år :)

Endret av Kiman™
Lenke til kommentar
Hva mener du med stadion innstillinger? Ta på klubben også informasjon, eller styrerom og anmod styre til.....

hvis du vil spørre om de kan bygge den, lønner seg ikke å mase for mye da.

Takk for svar. Stadion innstillingene mener jeg med å oppgradere stadion, bygge den ut etc. Jeg er redd for at jeg kan gå konkurs...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...