Rexbatov Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Etter å ha sett på forskjellige tips på FMNorge kom jeg frem til denne. Litt blanding mellom noen taktikker, og førstekampen gikk strålende. Vant 3 - 0 der Anderson scorte 2. Han er en offensiv hengende spiss som dere ser. BTW: Har ikke kjøpt noen ettersom dette var en av de første kampene. Fikk FM igår. Igjen vinner jeg med denne taktikken. Denne gang mot Chelsea i Community Shield. Herlig taktik. Den offensive midtbanespilleren, i øyeblikket Fletch ettersom Predator ble skadet, involverer seg veldig mye. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 BTW: Er det noen unge høyrebacker å anbefale? Neville er gammel og skadet forbanna hele tiden. Helst noen som koster rundt 80m. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Sameboe: Hva mener du egentlig :s Det jeg mener er at vi tar over et bånn lag i et stort fotball land, tar en sesong hver med laget, og prøver å lede dem til f.eks Premier League gull...Alt skal informeres om, kamper kjøp og lignende. http://fmnorge.com/forum/viewtopic.php?f=6...227&start=0 Her er det jeg er med på fra før av, utrolig gøy BTW: Er det noen unge høyrebacker å anbefale? Neville er gammel og skadet forbanna hele tiden. Helst noen som koster rundt 80m. Har du med Bulgaria sin liga, anbefaler jeg Ivan Bandalovski, han presterer hver eneste kamp Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Sameboe: Hva mener du egentlig :s Det jeg mener er at vi tar over et bånn lag i et stort fotball land, tar en sesong hver med laget, og prøver å lede dem til f.eks Premier League gull...Alt skal informeres om, kamper kjøp og lignende. <a href="http://fmnorge.com/forum/viewtopic.php?f=6...227&start=0" target="_blank">http://fmnorge.com/forum/viewtopic.php?f=6...227&start=0</a> Her er det jeg er med på fra før av, utrolig gøy BTW: Er det noen unge høyrebacker å anbefale? Neville er gammel og skadet forbanna hele tiden. Helst noen som koster rundt 80m. Har du med Bulgaria sin liga, anbefaler jeg Ivan Bandalovski, han presterer hver eneste kamp Linken fungerte ikke Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Iago på venstrekant kan du kanskje også hente gratis fra Barcelona etter noen sesonger, hos meg var han i hvert fall veldig klar for engelsk fotball. Speiderene mine anbefaler ikke Iago... @bruno: Ja han er 30 men scorer fortsatt masse mål for meg Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 BTW: Er det noen unge høyrebacker å anbefale? Neville er gammel og skadet forbanna hele tiden. Helst noen som koster rundt 80m. Har du med Bulgaria sin liga, anbefaler jeg Ivan Bandalovski, han presterer hver eneste kamp Takker. Men jeg har ikke med Bulgaria sin liga dessverre. Har du noen andre? På forhånd takk. BTW: Den linken du ga til bruno99 funket ikke. Informasjon Emnet du forsøker å nå eksisterer ikke. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Sameboe: Hva mener du egentlig :s Det jeg mener er at vi tar over et bånn lag i et stort fotball land, tar en sesong hver med laget, og prøver å lede dem til f.eks Premier League gull...Alt skal informeres om, kamper kjøp og lignende. <a href="http://fmnorge.com/forum/viewtopic.php?f=6...227&start=0" target="_blank">http://fmnorge.com/forum/viewtopic.php?f=6...227&start=0</a> Her er det jeg er med på fra før av, utrolig gøy BTW: Er det noen unge høyrebacker å anbefale? Neville er gammel og skadet forbanna hele tiden. Helst noen som koster rundt 80m. Har du med Bulgaria sin liga, anbefaler jeg Ivan Bandalovski, han presterer hver eneste kamp Linken fungerte ikke fungerte den da Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det virket jævlig gøy, så du mener vi skal gjøre det, bare starte på en ny, oss her på diskusjon? Da starter jeg hvertfall Eller ditt forslag sameboe, så du får kanskje starte :/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Vis vi lager egen tråd om dette, så får vi bedre oversikt Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Vis vi lager egen tråd om dette, så får vi bedre oversikt Ja gjør det, skrive en beskjed til moderator så de ikke sletter den fordi det finnes lignende tråd Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Har du med Bulgaria sin liga, anbefaler jeg Ivan Bandalovski, han presterer hver eneste kamp Har dessverre ikke med Bulgaria, men takk anywayz. Har du noen andre unge høyrebacker rundt 80m lappen? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hm....Miguel Torres ,Christopher Samba,Liam Davidson, Anthony van den Borre Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hm....Miguel Torres ,Christopher Samba,Liam Davidson, Anthony van den Borre Takker. Bydde 50M på van Borre, men Fiorentina krever 85m. Verdt det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 ja, har da hørt at det er verdt å signere han Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 ja, har da hørt at det er verdt å signere han Takk for kjapt svar. Men han forbanna van Borre krevde drit mye penger. Rett før jeg tilba han en ny kontrakt, var transfers vinduet stengt. Takk uansett, skal huske på onkel skrue nr 2; van Borre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Elsker de linjene der spiller kan springe i taktikken. Stor bug, starta et nettverksspill med noen venner. Vi starta i juni 2006! Måtte spille et helt år uten PL, så vi bare reiste på ferie i 1-2 timer. Noen andre kjent med bøgen? patch 8.0.2 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Elsker de linjene der spiller kan springe i taktikken.Stor bug, starta et nettverksspill med noen venner. Vi starta i juni 2006! Måtte spille et helt år uten PL, så vi bare reiste på ferie i 1-2 timer. Noen andre kjent med bøgen? patch 8.0.2 Ja, har opplevd bugen, utrolig irriterende Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som syntes at Gareth Bale er verdt 200M? Jeg bydde 170M og Tottenham krevde 200M. De står at han er verdt 55M på profilen da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hurra. Startet med Twente og kan handle for imponerende 5M kr. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som syntes at Gareth Bale er verdt 200M? Jeg bydde 170M og Tottenham krevde 200M. De står at han er verdt 55M på profilen da. Det er verdt det, tro meg...han blir jævlig god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå