Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mitt lag 3 sesong med Liverpool

Reina

Finnan - Carragher - Agger/Skrtel - Aurelio

gerrard - mascherano - alonoso/Lucas - Babel/Farfan

Torres/Nihat - Pandev/Owen

har solgt Peter Crouch til Newcastle , kyut ti Westham ( han bøtter inn mål for westham ) , Sebastian Leto til Atlanta .

Benayoun , kewell og voronin har jeg ikke fått solgt .

skal selge riise , får insua danker snart ut bådde aurelio å riise

skal også selge Nihat , får han scorer ikke i det hele tatt .

Lenke til kommentar

I svarteste helvete, hvorfor har ikke jeg fått med meg denne tråden før nå?

*Mine innlegg* - og don't worry - jeg spiller mye FM, og vil selvsagt også bidra i tråden når jeg får tid :)

edit: Legger ved et screenshot av den siste kampen jeg spilte nå. Jeg er Real Madrid, og i denne kampen brukte jeg Mikel, Sneijder, Adriano, RvN, Raúl og Ben Arfa offensivt. Ingen dårlig offensiv satsing med andre ord, men likevel står Ochoa som en vegg. Nå er det ikke bare Ochoa som står sinnsykt bra, for det skjer ofte at jeg ikke putter. Synes det er litt irriterende at jeg nesten ikke scorer mål, selv om jeg spiller med 1, 2 eller 3 spisser og en haug med attacking midfielders.

For meg oppsto dette "problemet" i FM07, og det vedvarer. Iløpet av en sesong scorer jeg selvsagt en god del mål, men jeg er drit lei av å tape kamper hvis jeg totalt dominerer skuddstatistikken pga. en helt spinnvill keeper hos motstanderene.

Endret av kimaasen
Lenke til kommentar

Sletta FM-savet mitt nå. Mista litt lysten etter at jeg bare hadde kødda det til. Ikke hadde jeg kjøpt inn talenter. Jeg hadde også signet alt for mange stjernespillere, så ble mye tull. Var også i overkant mye utlendinger.

Starter ny nå :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
mitt lag 3 sesong med Liverpool

Reina

Finnan - Carragher - Agger/Skrtel - Aurelio

gerrard - mascherano - alonoso/Lucas - Babel/Farfan

Torres/Nihat - Pandev/Owen

har solgt Peter Crouch til Newcastle , kyut ti Westham ( han bøtter inn mål for westham ) , Sebastian Leto til Atlanta .

Benayoun , kewell og voronin har jeg ikke fått solgt .

skal selge riise , får insua danker snart ut bådde aurelio å riise

skal også selge Nihat , får han scorer ikke i det hele tatt .

Solgt tre og kjøpt ingen på tre sesonger, du er effektiv ;)

Lenke til kommentar

Han har jo kjøpt 3 spisser da... Men er uansett enig i at han er lite aktiv på transfermarkedet, er jo det som er det gøyeste med hele spillet :D

Har såvidt kommet i gang med en ny Bayern-save, etter noen måneders pause fra spillet. Luca Toni scoret mål nr. 15 midt i august allerede, tror det var seriekamp nr 2. Han hadde før det spilt 2 ligacup-kamper, og en DFB-cup kamp. Dvs. gjennomsnittlig 3 mål per kamp :p

Lenke til kommentar
I svarteste helvete, hvorfor har ikke jeg fått med meg denne tråden før nå?

*Mine innlegg* - og don't worry - jeg spiller mye FM, og vil selvsagt også bidra i tråden når jeg får tid :)

For meg oppsto dette "problemet" i FM07, og det vedvarer. Iløpet av en sesong scorer jeg selvsagt en god del mål, men jeg er drit lei av å tape kamper hvis jeg totalt dominerer skuddstatistikken pga. en helt spinnvill keeper hos motstanderene.

Vet hvor utrolig irriterende det er, det er jo et kjent fenomen at hvis et lag ikke makter å score, scorer ofte det andre laget på en kontring. FM vil jo naturlig nok at det skal være tilfellet ogå på spillet, men syntes at det skjer altfor ofte.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Han har jo kjøpt 3 spisser da... Men er uansett enig i at han er lite aktiv på transfermarkedet, er jo det som er det gøyeste med hele spillet :D

Har såvidt kommet i gang med en ny Bayern-save, etter noen måneders pause fra spillet. Luca Toni scoret mål nr. 15 midt i august allerede, tror det var seriekamp nr 2. Han hadde før det spilt 2 ligacup-kamper, og en DFB-cup kamp. Dvs. gjennomsnittlig 3 mål per kamp :p

Ja, det er gøy å kjøpe spillere, men syntes det er enda morsommere å satse på egen talenter (hvis man har noen brukbare) og la de spille en viss dose eller sette de inn 20 minutter før slutt i endel kamper og la de prøve seg i cupkamper.

EDIT: trodde den posten gikk inn i den andre :/

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
I R in need of venstre forsvarsspiller. Har ingen og jeg sliter! (Er i år 2014)

Spilte 1-1 mot Milan i CL med RBK da :D

Fordel å si hvilken klubb du spiller med da. Er det Rosenborg har jeg dessverre ingen å anbefale, men Gareth Bale er jo en av de bedre, sammen med Marcelo.

Lenke til kommentar

Mitt United-lag før sesongen 2013/2014, stort bedre får man det ikke. Forrige sesong vant jeg alt jeg stilte opp i, hadde over 100 mål og over 100 poeng i PL blant annet, det er på en måte ikke noe gøy lenger. Å få til noe sånt med United er ikke så vanskelig, tro meg, det er jeg klar over, men er litt morsomt allikevel da.

Kort sagt satser jeg veldig offensivt, med alle lagdeler på et så sterkt nivå er det ikke noe problem. Dersom laget trenger defensiv assistanse kjører jeg utpå Banega eller Hargreaves, eller kjører Messi litt defensivt. Rooney og Agüero skaper sjanser og scorer i bøtter og lass, sammen med jevnlige scoringer fra Iago, Ronaldo, Messi og Fernández. Forsvaret stopper alt som kommer, med Zapata i som kaptein med Micah Richards, Sergio Ramos og Gareth Bale som hjelpere. Akinfeev i mål trenger vel ingen nærmere beskrivelse.

Benken er det bare å se på, skader er ikke noe problem. Pandev og Stancu bøtter mål som et helvete, alle vet hva Nani står for, Anderson er terrieren, Evans er stødig i forsvar og Ben Amos har blitt mer enn en habil keeper. Tuia og Evra holder også toppklasse, med Bardsley som en fin squad-spiller. Men en som trenger nærmere omtale er Danny Campbell. En regen som plutselig dukket opp, trenere skrøt masse av han, og jeg hentet han opp til reservelaget. Der spilte han som en drøm, og jeg tok han videre til A-laget. Med riktig trening en sesong er han spillets største talent, 17 år gammel. Definitivt en jeg skal satse på i sesongene fremover. Klarte ikke la vær å sjekke potential ability med editoren, og der har han solide 198(!).

Men nok snakk, her er laget:

post-79654-1206305894_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...