Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Tips til talent: Neil Brock. Han dukker opp i 2009 eller 2008 hos United (født i 92). Sjekket statsa hans i editoren etter jeg så at det var mange lovord i coach reporten og der står det faenmeg 198 i potential ability! Noe som trygt kan sies å være veldig bra.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tips til talent: Neil Brock. Han dukker opp i 2009 eller 2008 hos United (født i 92). Sjekket statsa hans i editoren etter jeg så at det var mange lovord i coach reporten og der står det faenmeg 198 i potential ability! Noe som trygt kan sies å være veldig bra.

talenter som kommer på FM er tilfeldige, man kan til og med få folk som heter "Wesley van Nistelrooy"(bare eksempel) som er verdens stjerner der

Lenke til kommentar
Ja, men det som irriterer meg er at det kun er Arsenal, Real Madrid, United, Inter og de store lagene som får opp Regens, som kan bli verdensstjerner.. Bortsett fra de som kommer fra Brasilianske og Argentinske lag, selvfølgelig..

bullshit, er mange på spillet som blir verdens stjerner: Joao Moutinho, Miguel Veloso, Freddy Adu, Lauri Dalla Valle, Mika Ääritalo, Henri Saivet, Sergio Aguero, Patrick Lomski, Jozy Altidore, Toto Tamuz, Morten Thomsen, Niklas Bärkroth ++

Dette er jo bare noen

Lenke til kommentar
Nå snakket han om regens, og hvis du ikke vet hva det er, så er det spillere som kommer opp i ungdomslagene etter at spillet har startet. Disse er altså helt random genererte spillere med tilfeldig potensiale, navn, høyde osv. F. eks. din Wesley van Nistelrooy eller Geirs Neil Brock. :)

åja, men det er nok neppe bare de lagene han sier, det hender nok at det kommer talenter i hver eneste liga i hele spillet

Lenke til kommentar
Nå snakket han om regens, og hvis du ikke vet hva det er, så er det spillere som kommer opp i ungdomslagene etter at spillet har startet. Disse er altså helt random genererte spillere med tilfeldig potensiale, navn, høyde osv. F. eks. din Wesley van Nistelrooy eller Geirs Neil Brock. :)

åja, men det er nok neppe bare de lagene han sier, det hender nok at det kommer talenter i hver eneste liga i hele spillet

Ja, selvfølgelig gjør det det.. Men det jeg mener er at Arsenal får opp stjerner hele tiden

Lenke til kommentar

Ja, selvfølgelig gjør det det.. Men det jeg mener er at Arsenal får opp stjerner hele tiden

dette kommer selvfølgelig ann på hvordan junior treningsfelt og speidere er i klubben, har du begge i verdensklasse, så har du jo selvfølgelig større sjangs å fostre verdens stjerner

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nytt spørsmål: Hvordan søker man etter ny staff? Min assisterende manager ville ikke ha ny kontrakt, så jeg er ute etter en top-rated assistant manager.

Da går du inn på søk, og ser etter assistent managere på ansatt sida der

Lenke til kommentar

Eller så kan du gå på Job Center -> Place Advert og så vil forskjellige assisterende managere melde seg til deg.

Selv gjør jeg det på en litt mer komplisert måte. Jeg går på Staff Search og filtrerer Staff Role: Assistant Manager og forskjellige trenerferdigheter, som kan erstatte ferdighetene til den gamle ass. manageren, slik at det ikke blir "hull" i treningen.

Lenke til kommentar
Har kjørt opp med Dual Screen og greier her jeg, så da blir det FM på en skjerm, internett på nr 2 og PL på TV'n. God damn nå koser jeg meg!

Ah, det hadde vært noe det ^^ Datan min er blitt ødelagt to ganger av fm, men klarer ikke gi meg, blir alltid like engasjert :D

Endret av nikkoboss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...