Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Flere som har lagt merke til hvor sykt mange mål som kommer hver kamp på den nye patchen ?

Spiller med FC Midtjylland og det blir minst 5 mål hver kamp, samme hvilket lag som spiller. Minste jeg har opplevd er 2-0 seier over Brøndby. har blant annet tatpt 4-5 mot Nordsjællan (!) og 5-0 mot FCK

Lenke til kommentar
Flere som har lagt merke til hvor sykt mange mål som kommer hver kamp på den nye patchen ?

Spiller med FC Midtjylland og det blir minst 5 mål hver kamp, samme hvilket lag som spiller. Minste jeg har opplevd er 2-0 seier over Brøndby. har blant annet tatpt 4-5 mot Nordsjællan (!) og 5-0 mot FCK

Ja, har lagt merke til at tabbene er mer enn før ja, men håper seff at jeg ikke slipper inn så mye i fremtida

Lenke til kommentar

Jeg trener West Ham, fjerdeplass første sesongen.. De ni første kampene i andre sesongen har jeg tapt, er det realistisk ? :p Spiller 4-4-2 :

--------Bellamy--Ashton

Farfan-Modric-Parker-Ljungberg

Mccartey(?)-Ferdinand-Samba-Neil

-------------Green-------------

Wright

Breno

Faubert

Noble

Cabanas

Noen som har forslag til taktikk ? :)

Endret av nikkoboss
Lenke til kommentar
Ok, kræsjkurs her. Jeg er Man.Utd, men vinner ikke en dritt. Har ikke forandret noe med trening, kjøpt inn en ny reservespiss og spiller 4-4-2 attacking. Hvorfor taper jeg alt?

Sett opp nytt trenings opplegg( keeper2,forsvar,def.midt,off.midt,spiss)

Kjør en vanlig 4-4-2 formasjon, men med Høyre midt (C.Ronaldo) litt lenger opp på banen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...