JR Ewing Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har du patchet spillet? Var en bug jeg også plagdes med før den ble fikset.. Lenke til kommentar
DJ2009 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har du patchet spillet? Var en bug jeg også plagdes med før den ble fikset.. Ja, har lastet ned patch 8.0.1 . Den har rettet opp i mye for min del, men ikke det jeg nevte tidligere. Lenke til kommentar
Svennii Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Noen som har prøvd Sherman Cardenãs? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Noen som har prøvd Sherman Cardenãs? Prøvde å hente han, fikk ikke arbeidstilatelse Lenke til kommentar
Swome Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Noen som har prøvd Sherman Cardenãs? Ikke på dette spillet, men han ble i hvertfall skamgod på FM07. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Noen som har prøvd Sherman Cardenãs? Prøvde å hente han, fikk ikke arbeidstilatelse Hadde han på Liverpool på 07. Lenke til kommentar
Benny94 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Er det noen som veit noen gode talenter jeg kan hente til Norwich?? :-P Trenger nye talenter... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 I hvilke posisjoner trenger du spillere a? Charles Doudin er en bra unggutt.. Spiss du kan få for en billig penge. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Nå har den nye patchen kommet, gå innpå denne linken, så står det som første nyhet: http://www.fmnorge.no/ Legger med et bilde fra editoren der Zidane kun har en person han misliker Endret 14. februar 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Nå har den nye patchen kommet, gå innpå denne linken, så står det som første nyhet: http://www.fmnorge.no/ Legger med et bilde fra editoren der Zidane kun har en person han misliker har ikke Zidane lagt opp på 08 ? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Nå har den nye patchen kommet, gå innpå denne linken, så står det som første nyhet: http://www.fmnorge.no/ Legger med et bilde fra editoren der Zidane kun har en person han misliker har ikke Zidane lagt opp på 08 ? Jo, men han er blitt ungdomstrener på patchen, skulle egentlig finne Enzo Zidane, men han var ikke der Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Flere som har lagt merke til hvor sykt mange mål som kommer hver kamp på den nye patchen ? Spiller med FC Midtjylland og det blir minst 5 mål hver kamp, samme hvilket lag som spiller. Minste jeg har opplevd er 2-0 seier over Brøndby. har blant annet tatpt 4-5 mot Nordsjællan (!) og 5-0 mot FCK Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Flere som har lagt merke til hvor sykt mange mål som kommer hver kamp på den nye patchen ? Spiller med FC Midtjylland og det blir minst 5 mål hver kamp, samme hvilket lag som spiller. Minste jeg har opplevd er 2-0 seier over Brøndby. har blant annet tatpt 4-5 mot Nordsjællan (!) og 5-0 mot FCK Ja, har lagt merke til at tabbene er mer enn før ja, men håper seff at jeg ikke slipper inn så mye i fremtida Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Da får dere tette forsvaret Jeg tok inn 0 mål på 5 kamper med Liverpool på versjon 8.0.2. Og jeg scorte minst 2 mål i hver av de kampene... Underlig Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Nå har jeg skiftet taktikk 2 ganger, fortsatt en good del mere mål enn før patchen, men mindre. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Nå har jeg skiftet taktikk 2 ganger, fortsatt en good del mere mål enn før patchen, men mindre. Da funker det noenlunde i alle fall Jeg scorer veldig mye, så jeg skal ikke si noe. Pluss at det er en tendens med at laget scorer kun i 2.omgang og da snakker vi om 2-5 mål... Merkelig... Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Jeg trener West Ham, fjerdeplass første sesongen.. De ni første kampene i andre sesongen har jeg tapt, er det realistisk ? Spiller 4-4-2 : --------Bellamy--Ashton Farfan-Modric-Parker-Ljungberg Mccartey(?)-Ferdinand-Samba-Neil -------------Green------------- Wright Breno Faubert Noble Cabanas Noen som har forslag til taktikk ? Endret 21. februar 2008 av nikkoboss Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ok, kræsjkurs her. Jeg er Man.Utd, men vinner ikke en dritt. Har ikke forandret noe med trening, kjøpt inn en ny reservespiss og spiller 4-4-2 attacking. Hvorfor taper jeg alt? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ok, kræsjkurs her. Jeg er Man.Utd, men vinner ikke en dritt. Har ikke forandret noe med trening, kjøpt inn en ny reservespiss og spiller 4-4-2 attacking. Hvorfor taper jeg alt? Sett opp nytt trenings opplegg( keeper2,forsvar,def.midt,off.midt,spiss) Kjør en vanlig 4-4-2 formasjon, men med Høyre midt (C.Ronaldo) litt lenger opp på banen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå