Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjorde det bare for å teste det da, vanligvis så jukser jeg ikke i det hele tatt :p

Synst editor er gøy jeg. lage ditt eget lag og sånt :D men hva er FM modifier?

Husker jeg og en kompis lagde "TuttiFrutti-United",lagde alle spillerne helt sinnsykt gode.

Vi gjorde sånn at TuttiFrutti startet i 3.div i England,jeg var Man U og han Arsenal..

Ingen fikk være TuttiFrutti eller kjøpe spillere av de..(oss imellom altså!)

TuttiFrutti rykket alltid rett opp og ble en seriøs utfordrer til gullet,men de mistet som oftest en del spillere på veien.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som aner hvorfor Dado Prso er IDS på spillet før sesongen starter, hentet han gratis...

Har ikke han lagt opp da? :hmm:

bare på landslaget til Kroatia

Stemmer. Har ikke FM 08, er Eduardo da Silva overdrevent god? Det er han i hvertfall på FIFA.

Nja, han er helt grei. På min save er han ikke noen verdensklasse spiss akkurat, men..

Endret av nikkoboss
Lenke til kommentar

Back to the ordinary question: ER DET NOEM SOM VET HVORFOR DADO PRSO ER "IDS" DA DU STARTER SESONGEN!!!!

En ting til, hvordan får man inn facepacks og logoer på spillet, vært fint med screen shots ol. sliter å få det til å virke her så ;)

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Her er readme'en eg fekk med når eg lasta ned facepack. Vanskelig forklart, men det er jo noko.

ok i presume you have fm08? Hmmmmm well go get it

1st then once installed goto

C:\Documents and Settings\My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2008

in there create a folder called graphics then extract all in that folder

then goto the game then prefrences then display and sounds and UNTICK skin

cache and TICK always reload skin on continue and they will work

EDIT: Ifølge Wiki har han lagt opp.

Endret av Doughman
Lenke til kommentar
Hater forsvaret mitt, har totalt 50 innslupne mål. Spiller med Ham-Kam i Tippeligaen.

Noen forslag til nye kanter?

høyre back : Ivan Bandalovski - Litex --- tilgjengelig fra 6 millioner kroner til 12 millioner

venstre back: Allan K Jepsen - Vålerenga---Har ikke prøvd meg på han, så kan ingen pris på han

Høyre ving: Rocky Lekaj---Sheffield Wednesday---For han fra 1 mill til 13 millioner

Venstre ving: Javier De Pedro ---En dårlig spansk klubb----Tidligere storspiller, som holder godt nivå...maks 1 mill.

Lenke til kommentar

Kjøpte to spillere den første sesongen min å de har ei grå rute forran namnet deres der det står Arb... også når jeg prøver å bruke de i en kamp så står der at de ikkje har arbeidtilatese for å spille.

Noen som vet hvordan jeg kan få brukt de?

Lenke til kommentar

Trenger hjelp når det gjelder å sende spillere til en farmerklubb. Jeg er Newcastle, og har skaffet meg en irsk farmerklubb. Jeg trykker på den spilleren jeg vil sende, deretter holder jeg pekeren over "samarbeidsklubb", og det kommer et felt ut hvor navnet på farmerklubben min står. Det er bare det at skriften er grå og det er umulig å trykke på den. :hrm: Har prøvd med flere forskjellige spillere uten at det forandrer seg. Hva er galt?

Lenke til kommentar
Trenger hjelp når det gjelder å sende spillere til en farmerklubb. Jeg er Newcastle, og har skaffet meg en irsk farmerklubb. Jeg trykker på den spilleren jeg vil sende, deretter holder jeg pekeren over "samarbeidsklubb", og det kommer et felt ut hvor navnet på farmerklubben min står. Det er bare det at skriften er grå og det er umulig å trykke på den. :hrm: Har prøvd med flere forskjellige spillere uten at det forandrer seg. Hva er galt?

kan hende feilen er at du prøver å sende spillerne utenfor transfer perioden i England (1.Juli-31.August....1.Januar-31.Januar) Håper dette hjalp deg ;)

Lenke til kommentar

Hmm, ja. Kan vel stemme det. Usikker på når jeg prøvde å sende for første gang. Vet at avtalen ble inngått 28 eller 29 august, men husker ikke når jeg først prøvde å sende. For sent å sjekke nå da jeg er midt i sesongen, men får vente til vinduet åpner igjen å sjekke om det går da.

Uansett, takk for hjelpa! :)

Endret av Are..........
Lenke til kommentar

Synes FM2008 er ganske bra! Men det er en ting som irriterer meg grenseløst :mad:

Det skjer gang på gang! Har startet save med Fiorentina og senest sist kamp spilte jeg mot Napoli. Jeg ligger på en komfortabel 4. plass. Napoli ligger desidert sist. Har spilt 9 kamper. Jeg ledet 1-0 og 7 minutter på overtid scorer selvsagt napoli! Hvor useriøst er ikke det? Er jo bare lagt til 4 minutter!!! Det at motstanderlaget scorer på overtid er ikke uvanlig i mitt tilfelle! Det skjer titt og ofte! Men Hvor ofte scorer jeg mot de på overtid? Aldri så og si!

Trist av fm! Denne bugen iriterer meg grenseløst! :ohmy:

Vet at vist jeg legger meg bakpå(1 spiss & 5 forsvar + ultradefensiv taktikk osv) klarer jeg som oftest å dra i land seieren, men det skal ikke være slik at 90% av gangene jeg ikke gjør det skårer motstanderlaget!

Har noen andre opplevd noe liknende??

Men må si at jeg er en stor FM tilhenger! :cool:

Endret av Øystein91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...