Wipeout Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har ikke patchet min versjon ennå, men har enorme problemer med å få kjøpt Henri Saivet til LFC. Budet blir godtatt, gir han et godt kontraktsforslag, men det ender alltid opp med at den den jævelen signerer ny kontrakt med Bordeaux. Utrolig irriterendes. Har forresten Luka Modric, og han er god her ihvertfall. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Moen gode prestasjoner, må riktignok skryte litt av meg som enga treneer der jeg avanserte i CL. med 11 (!) poeng i gruppespillet Hvilke lag møtte du da? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Hvilke lag møtte du da? hmm... Det var hvertfall Zaragoza også tror jeg det var Benfica, det siste mener jeg var Inter. Jeg skal inrømme jeg hadde en bit flaks i gruppespillet. Seier hjemme mot både Benfica og Zaragoza, slo Benfica borte også i en nervepirende kamp... Ble slått ut av 8 dels finalen, men gøy var det Endret 31. desember 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Alltids spennende med europa-cupen,husker jeg kom til semien en gang med Brann i FM2007 i 5 eller 6 sesongen,tapte 2-1 mot Roma. Men 11 poeng med et norskt lag i gruppespillet CL er meget bra! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 DEtte er laget mitt med Notodden foran 2008 sesongen Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 DEtte er laget mitt med Notodden foran 2008 sesongen wow, brukt editor eller? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 DEtte er laget mitt med Notodden foran 2008 sesongen wow, brukt editor eller? Ja, han må det. Eller brukt FM modifier. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 DEtte er laget mitt med Notodden foran 2008 sesongen wow, brukt editor eller? Ja, han må det. Eller brukt FM modifier. Jupp, funket fett....La til noen ekstra millioner, og forbedret litt på Ystaas og Demidov Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 DEtte er laget mitt med Notodden foran 2008 sesongen wow, brukt editor eller? Ja, han må det. Eller brukt FM modifier. Jupp, funket fett....La til noen ekstra millioner, og forbedret litt på Ystaas og Demidov Ligger i 1.divisjon da, men satser på opprykk og cupgull Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Fins en REDIGER knapp Sameboe, trenger ikke å spamme Godt nyttår FM guys Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jupp, funket fett....La til noen ekstra millioner, og forbedret litt på Ystaas og Demidov Er jo ikke litt gøy å jukse på FM. Spillet blir så sinnsykt lett da. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Jupp, funket fett....La til noen ekstra millioner, og forbedret litt på Ystaas og Demidov Er jo ikke litt gøy å jukse på FM. Spillet blir så sinnsykt lett da. Nei, drit kjedelig Endret 1. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har ikke patchet min versjon ennå. Når du nevner det, noen som kan linke til patch? Er så forbanna lei av alle de annullerte cornermåla! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Når du nevner det, noen som kan linke til patch? Er så forbanna lei av alle de annullerte cornermåla! http://fmnorge.com/?side=last_ned_innhold&underkat=107 Husk at du må registrere deg på siden for å laste ned fra den... Endret 1. januar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Takker så mye! Vil patchen først tre i kraft neste gang jeg oppretter en ny save? Eller virker den på den allerede eksisterende saven min som jeg spiller på nå? Lenke til kommentar
Kvam Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jupp, funket fett....La til noen ekstra millioner, og forbedret litt på Ystaas og Demidov Hahaha.. Jukse på FM er vel noe av det mest kjedeligste man kan gjøre. Er også ofte de som ikke klarer å være en god manager uten å jukse som gjør det. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 DEtte er laget mitt med Notodden foran 2008 sesongen Editor Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Gjorde det bare for å teste det da, vanligvis så jukser jeg ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Takker så mye! Vil patchen først tre i kraft neste gang jeg oppretter en ny save? Eller virker den på den allerede eksisterende saven min som jeg spiller på nå? Tror det skal funke allerede må, men du kan alltids skru på spillet og teste Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Gjorde det bare for å teste det da, vanligvis så jukser jeg ikke i det hele tatt Synst editor er gøy jeg. lage ditt eget lag og sånt men hva er FM modifier? Endret 1. januar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå