Sameboe Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Talent på FM, Miralem Pjanic.Kjøpte han som 18-åring for 18 mill og ble kåret til beste spiller første året jeg hadde ham. Nå er han verdt 70 mill etter en sesong er wonderkid. KJØP, KJØP OG ATTER EN GANG KJØP. Bojan og Merida er også gode. Taylor blir fantastisk Kjøpt Pjanic til ManUtd, men han har ikke de beste statsa i dette tidspunktet ihvertfall, men skal trene han opp, så for vi se om 3-4 sesonger hvor god han er blitt, ellers selger jeg han til en annen klubb. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som har prøvd følgende talenter?- Breno (Brasiliansk midtstopper) - Rafael Forster (Brasiliansk midtstopper) - Cristian Zapata (Colombiansk midtstopper) - Joe Mattock (Engelsk venstreback) - Håvard Nordtveit (Norsk midtstopper) - Erwin Mulder (Nederlandsk keeper) - Ivan Rakitic (Kroatisk offensiv midtbanespiller) - Angel Di Marìa (Argentinsk venstreving) - Ever Banega (Argentinsk defensiv midtbanespiller) - Maximiliano Moralez (Argentinsk offensiv midtbanespiller) - Nedum Onuoha (Engelsk midtstopper/høyreback) - Luka Modric (Kroatisk offensiv midtbanespiller) - Jose Baxter (Engelsk offensiv midtbanespiller) - Daniel Sturridge (Engelsk spiss) - Rhys Murphy (Engelsk spiss) Ever Banega er fantastisk. Har også hørt att Modric og Rakitic er sykt gode. Modric er i hvertfall suveren på ekte Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Til Atads liste: Breno har jeg selvsagt prøvd, spillets beste stopper etter to sesonger. Rafael Forster har jeg enda til gode av å prøve, men Zapata er ekstremt god med en gang man kjøper ham, og koster ikke skjorta heller. Håvard Nordtveit satset jeg på i Arsenal, statsene han er er random og dermed blir han svært variabel, men han var ikke verst hos meg. Ble en backup for nettopp Breno og Tourè i 2010. Ellers er Rakitic en som leverer hundrevis av assists som playmaker. Ever Banega blir en bauta med et snitt på 7,88. Modric synes jeg ikke var så god på FM som virkeligheten, men han er en god spiller til et gjennomsnittlig godt lag. Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er manager for Follo akkurat nå, lurte på det er noen som har noen forslag til noen gode spillere, som er aktuelt for min klubb. Budsjettet mitt er på ca 400,000 kr Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er manager for Follo akkurat nå, lurte på det er noen som har noen forslag til noen gode spillere, som er aktuelt for min klubb. Budsjettet mitt er på ca 400,000 kr Er du i 2.divisjon ? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er manager for Follo akkurat nå, lurte på det er noen som har noen forslag til noen gode spillere, som er aktuelt for min klubb. Budsjettet mitt er på ca 400,000 kr Lurer på det samme (Er FK Tønsberg). Regner med at det blir direkte opprykk til 1. div, er halvveis i sesongen nå. Trenger egentlig klassespillere over alt, men viktigst er en god offensiv sentral midtbanespiller. Har tenkt litt på Lauri Dalla Valle, men vet ikke hva han vil koste, og han er vel kansje litt ung (16), til å spille jevnt i 1. div? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kan jo prøve å hente Petter Rudi gratis med mindre han har byttet klubb, eller prøve å hente noen av de gode junior spillerne i Tippeligaen som ikke har senior kontrakt. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er manager for Follo akkurat nå, lurte på det er noen som har noen forslag til noen gode spillere, som er aktuelt for min klubb. Budsjettet mitt er på ca 400,000 kr Lurer på det samme (Er FK Tønsberg). Regner med at det blir direkte opprykk til 1. div, er halvveis i sesongen nå. Trenger egentlig klassespillere over alt, men viktigst er en god offensiv sentral midtbanespiller. Har tenkt litt på Lauri Dalla Valle, men vet ikke hva han vil koste, og han er vel kansje litt ung (16), til å spille jevnt i 1. div? Bør nok bare prøve å hente de beste fra 2 div. kan anbefale ardian gashi (ikke han kjente) fra Lørenskog tror jeg... Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Onandi Lowe, Steffen Mathisen. Er du i 1.divisjon, kan du prøve å hente Charles Doudin, scorer i bøtter og spann Vidar Martinsen blir også en hit. OMS, som du spurte etter er jeg mer usikker på, men Henning Rugland spiller MS, hvis det er til noen hjelp ? Endret 28. desember 2007 av nikkoboss Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Onandi Lowe, Steffen Mathisen. Er du i 1.divisjon, kan du prøve å hente Charles Doudin, scorer i bøtter og spann Vidar Martinsen blir også en hit. Har prøvd meg på Lowe, fikk godtatt tilbudet mitt, og han ønsket å komme til meg men klubber som Leeds osv. har også tilbudt ham kontrakt! Skal få kikket på de andre. Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Onandi Lowe, Steffen Mathisen. Er du i 1.divisjon, kan du prøve å hente Charles Doudin, scorer i bøtter og spann Vidar Martinsen blir også en hit. Har prøvd meg på Lowe, fikk godtatt tilbudet mitt, og han ønsket å komme til meg men klubber som Leeds osv. har også tilbudt ham kontrakt! Skal få kikket på de andre. OK, du får Doudin for 50000, tviler på at han kommer til andredivisjon. Vis du signerer Lowe, blir han hatet av fansen den første tiden, pga av at han har så dårlig lagånd. Spiller meget bra uansett Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg er faktisk i 2 divisjon. Klarte ikke å rykke opp første forsøk, dog jeg kom på 2. plass 3 poeng bak -.- Takk for svar. Har ikke tilgang til så mye penger nå siden jeg gikk crazy med nye spillere. Fant faktisk ut noe bra noe, hvis du velger en samarbeidsklubb, jeg har Stabæk som min, foreslår de lån av spillere til deg. Jeg har 2 spisser nå som er verdt 10mill skårer i hvert fall 1 hver kamp, og er med å avgjøre det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Tapte nettop 5-1 mot Frogheda Utd med Vålerenga på bortebane....Flaut Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Skal begynne på min 3. sesong med SK Brann og har vunnet serien 2 ganger. Men jeg måtte starte på nytt 2 ganger før jeg fikk det skikkelig til da,fikk sparken de 2 første gamene. Kan skryte av å ha komt til kvarten i uefa,ble slått 2-3 hjemme og tapte 3-0 borte mot chelsea. Men slo ut blant annet zaragoza i gruppespillet og slavia praha tror jeg det var i 1/8 finalen. Vant også Royal League for andre gang på rad ikveld,vant 4-3 over AAB etter i følge kommentatorne en forrykende kamp,som skulle blitt tatt opp på tape og blitt vist til alle og enhver!! 1. sesongen min i mesterligaen kom jeg til gruppespillet der kom jeg i gruppe med Sevilla,Stuttgart og Roma. Resultat av det ble 1 seier(3-1 over sevilla), 1 uavgjort (borte mot sevilla) og resten tap men uten de store kalasene. Ledet til og med 2-0 over Roma før de klikket mongo og scorte tre på rappen og vant 3-2. Største talenter og profiler jeg har skaffet til klubben er : Danny AM LCR/F C blitt portugisisk landsalgspiller(min stooooooore stjerne!!!)Toppscorer og best snitt,betalte 29 Mill for han og har med jevne mellomrom store lag på tribunen som ser på han. Chiarelli AM LC/F C Italiensk u-19 landslagspiller(hentet når han var 17 år,nå er han 18 og har 10++ klubber som sikler på han inkludert Lazio,Inter +++,men han har vært mye skadet men spillt utrolig bra når han har vært frisk! Tore Regienussen D C hentet fra Tromsø for 12 mill solgt til Man City for 33mill + litt klausuler Ellers satser jeg beinhardt på talenter og hadde snittalder på laget mitt siste sesong på 24. Første jeg gjorde var å selge M.Andresen og Fakiri men beholdt Cato Guntveit og Eirik Bakke for rutinen sin del. Jeg har 5 scouter(skal skaffe meg tre til nå som jeg får lov å utvide grensene mine!) som kontinuerlig scouter europa rundt,leter mest i skandinavia siden jeg helst vil ha spillere med onklie navn. Men har merket meg at det er lettest å få fatt i gode talenter fra øst-europa der er det mye å velge av billig og godt! Endret 29. desember 2007 av BacardiKillah Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Ble sparket fra Enga mot slutten av sesongen, men så fikk jeg en ledig manager jobb i Notodden som var på vei rett ned mot nedrykk, siste plass og greier, men så kom jeg og reddet dem, og fikk Ystaas i skikkelig scorings form, han r helt syk som høyre spiss Endret 30. desember 2007 av Sameboe Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Åherregud, nå har jeg opplevd det mest irriterende salget jeg har vært borti. Jeg trener Nybergsund i adeccoligaen, og har Charles Doudin som ble ønsket av mange "storklubber" rundt om i verden. Rosenborg byr 5Millioner, Sparta Praha byr 19Millioner. Da aksepterer jeg Praha sitt bud, mens jeg avslår Rosenborg sitt. Men selvfølgelig bryter styret inn å aksepterer Rosenborg sitt. Til slutt velger Doudin RBK. 14 millioner rett i dass. hater styret ! Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Åherregud, nå har jeg opplevd det mest irriterende salget jeg har vært borti. Jeg trener Nybergsund i adeccoligaen, og har Charles Doudin som ble ønsket av mange "storklubber" rundt om i verden. Rosenborg byr 5Millioner, Sparta Praha byr 19Millioner. Da aksepterer jeg Praha sitt bud, mens jeg avslår Rosenborg sitt. Men selvfølgelig bryter styret inn å aksepterer Rosenborg sitt. Til slutt velger Doudin RBK. 14 millioner rett i dass. hater styret ! Når jeg solgte Regienussen til Man City hadde jeg bud på 46 mill, fra en annen klubb. Men det neket av en chairman aksepterte omtrent det første som kom og godkjente budet til city på 33 mill. Selvfølgelig gikk han til City,kjipt når sånn skjer!! 46 mill = nesten et lag i tippeligaen..hvis du kjøper ungt og litt risky! Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Åherregud, nå har jeg opplevd det mest irriterende salget jeg har vært borti. Jeg trener Nybergsund i adeccoligaen, og har Charles Doudin som ble ønsket av mange "storklubber" rundt om i verden. Rosenborg byr 5Millioner, Sparta Praha byr 19Millioner. Da aksepterer jeg Praha sitt bud, mens jeg avslår Rosenborg sitt. Men selvfølgelig bryter styret inn å aksepterer Rosenborg sitt. Til slutt velger Doudin RBK. 14 millioner rett i dass. hater styret ! Når jeg solgte Regienussen til Man City hadde jeg bud på 46 mill, fra en annen klubb. Men det neket av en chairman aksepterte omtrent det første som kom og godkjente budet til city på 33 mill. Selvfølgelig gikk han til City,kjipt når sånn skjer!! 46 mill = nesten et lag i tippeligaen..hvis du kjøper ungt og litt risky! Huff, veldig kjedelig når det skjer i alle fall ! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har nå tenkt til å begynne å game FM08 igjen litt, nå har jeg ikke spilt det på 2 mnd Lurer på hvilket lag jeg skal begynne å trene ? Blir vel Manchester United eller Enga Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Skal begynne på min 3. sesong med SK Brann og har vunnet serien 2 ganger.Men jeg måtte starte på nytt 2 ganger før jeg fikk det skikkelig til da,fikk sparken de 2 første gamene. Kan skryte av å ha komt til kvarten i uefa,ble slått 2-3 hjemme og tapte 3-0 borte mot chelsea. Men slo ut blant annet zaragoza i gruppespillet og slavia praha tror jeg det var i 1/8 finalen. Vant også Royal League for andre gang på rad ikveld,vant 4-3 over AAB etter i følge kommentatorne en forrykende kamp,som skulle blitt tatt opp på tape og blitt vist til alle og enhver!! 1. sesongen min i mesterligaen kom jeg til gruppespillet der kom jeg i gruppe med Sevilla,Stuttgart og Roma. Resultat av det ble 1 seier(3-1 over sevilla), 1 uavgjort (borte mot sevilla) og resten tap men uten de store kalasene. Ledet til og med 2-0 over Roma før de klikket mongo og scorte tre på rappen og vant 3-2. Største talenter og profiler jeg har skaffet til klubben er : Danny AM LCR/F C blitt portugisisk landsalgspiller(min stooooooore stjerne!!!)Toppscorer og best snitt,betalte 29 Mill for han og har med jevne mellomrom store lag på tribunen som ser på han. Chiarelli AM LC/F C Italiensk u-19 landslagspiller(hentet når han var 17 år,nå er han 18 og har 10++ klubber som sikler på han inkludert Lazio,Inter +++,men han har vært mye skadet men spillt utrolig bra når han har vært frisk! Tore Regienussen D C hentet fra Tromsø for 12 mill solgt til Man City for 33mill + litt klausuler Ellers satser jeg beinhardt på talenter og hadde snittalder på laget mitt siste sesong på 24. Første jeg gjorde var å selge M.Andresen og Fakiri men beholdt Cato Guntveit og Eirik Bakke for rutinen sin del. Jeg har 5 scouter(skal skaffe meg tre til nå som jeg får lov å utvide grensene mine!) som kontinuerlig scouter europa rundt,leter mest i skandinavia siden jeg helst vil ha spillere med onklie navn. Men har merket meg at det er lettest å få fatt i gode talenter fra øst-europa der er det mye å velge av billig og godt! Moen gode prestasjoner, må riktignok skryte litt av meg som enga treneer der jeg avanserte i CL. med 11 (!) poeng i gruppespillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå