Kiman™ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hmm, merkelig. Mulig det ja, aner ikke jeg Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har for andre sesong på rad vunnet Premier League med Arsenal med 4 kamper igjen, ironisk nok vant jeg begge gangene mot Tottenham (5-0 borte i fjor og 1-0 hjemme i år). Men i cupene sliter jeg, spesielt når jeg møter gode lag. Har aldri vunnet mot Chelsea på dette drittspillet og røyk 1-2 hjemme mot Inter og 3-4 borte (selv om jeg var best) i kvartfinalen i CL. Året før tapte jeg CL-finalen mot United. Jeg har jo høy bonus på alle cupene (bortsett fra ligacupen) og normal på ligaen, så det er merkelig at laget presterer så dårlig. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Satt og spilte 3 timer på dataen i går og klikket dataen og jeg hadde ikke lagre:(:( Lenke til kommentar
iDude Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Tipper de fleste av dere har vært innom her, men slenger linken innpå for sikkerhets skyld. FMNorge Mange gode tips der. Ellers går Nottingham Forest-prosjektet mitt flott, har hatt to strake opprykk og etablerer meg i PL, ble nummer tre på mitt andre år der - CL next Eneste minus er at lokale interesser nekter en utbygging av stadion. Jævla naboer Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Et par fine LLM-historier på FMNorge. Klarte ikke å rykke direkte opp fra championship, så i det fjerde spilleåret er jeg fremdeles der. Men i år kjemper vi om førsteplassen, med united som på ett eller annet vis klarte å rykke ned! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Manchester United har rykka ned? Har de fortsatt Rooney osv? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nei, jeg veit ikke.. Kan hende de "nesten" er ferdig med utbyggingen da Hvordan fant du det der? Styret i Lyon har sagt de skal bygge ut, men finner ikke ut hvor det står hvor mye :s Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fikk melding om at de lager en helt ny stadion til 2.35 milliarder kroner! Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Klarte ikke å rykke direkte opp fra championship, så i det fjerde spilleåret er jeg fremdeles der. Men i år kjemper vi om førsteplassen, med united som på ett eller annet vis klarte å rykke ned! Oi, er alt av spillere solgt da eller ? Endret 8. desember 2007 av nikkoboss Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Manchester United har rykka ned? Har de fortsatt Rooney osv? De hadde Rooney, Ronaldo2 og Ferdinand da de gikk ned - men de er naturligvis forsvunnet nå. Jobber for tiden med å skaffe meg Anderson - kan være en utfordrer til den offensive midtbaneplassen min. Da må han isåfall bryne seg på storspillere som John Bostock, Michael Woods og Paul Williams. Grunnen til at de gikk ned må ha vært økonomisk rot - de ble trekt en del poeng. Så forøvrig at Ronaldo2 hadde 300 000 pund (!) i uka, og mange andre med vanvittige lønninger. Veldig urealistisk, egentlig. Men jeg klager ikke. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Mens jeg gjorde suksess med ManUtd gjorde Arne Erlandsen det samme med kamma. Opprykk og direkte seriegull første sesong, ikke værst? Mens jeg gjorde suksess med ManUtd gjorde Arne Erlandsen det samme med kamma. Opprykk og direkte seriegull første sesong, ikke værst? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Wohoo! Følte for å skrive noen linjer her i gledesrus! Spiller med Bayern München, og er kommet halvveis i min første sesong. Klarte nettop å sikre meg hele 4 klassespillere på bosman-overgang til sommeren! To av de går rett inn på førstelaget! Juan Roman Riquelme, Tim Wiese som blir en glimrende Kahn-erstatter, Petri Pasanen, nytt tredjevalgsmidtstopper ettersom Ismael vil bort, og til slutt keeperen Mariano Barbosa som jeg egentlig ikke trenger, men han krevde så lite lønn, så kan sikkert selge enten han eller Rensing for en god slump penger. WOHOO Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg vil anbefale å hente Niklas Bärkroth fra Göteborg, fremtidig klasse spiller. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Vil anbefale keeper Geoffrey Joudren fra Monaco er det vel Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Manchester United har rykka ned? Har de fortsatt Rooney osv? De hadde Rooney, Ronaldo2 og Ferdinand da de gikk ned - men de er naturligvis forsvunnet nå. Jobber for tiden med å skaffe meg Anderson - kan være en utfordrer til den offensive midtbaneplassen min. Da må han isåfall bryne seg på storspillere som John Bostock, Michael Woods og Paul Williams. Grunnen til at de gikk ned må ha vært økonomisk rot - de ble trekt en del poeng. Så forøvrig at Ronaldo2 hadde 300 000 pund (!) i uka, og mange andre med vanvittige lønninger. Veldig urealistisk, egentlig. Men jeg klager ikke. Hva mener du med "Ronaldo2".... Jeg vet at det er C.Ronaldo, men hvorfor "2"? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Sikkert pga Ronaldo 1 (Ronaldo Luis Nazário de Lima) og Ronaldo 2 (Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro) kan lett forvirres. Men det er jo lettere med C. Ronaldo... Lenke til kommentar
cFc Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Her har jeg gått fra ligagull i første sesong til 3 tap og 2 uavgjort i de 5 første kampene i andre sesong. Med TIL, som kanskje bør nevnes. Flere talenter har jeg også, inkludert Di Santos som Chelsea har kjøpt irl. Men likevel sliter jeg med å ikke ligge på nedrykksplass. Endret 19. desember 2007 av cFc Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Sikkert pga Ronaldo 1 (Ronaldo Luis Nazário de Lima) og Ronaldo 2 (Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro) kan lett forvirres. Men det er jo lettere med C. Ronaldo... Finnes bare en Ronaldo for meg. Den andre kalles cronaldo Lenke til kommentar
sir-benitez Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) jeg er i sesong 1. er B.Munchen Liverpool er Gått Konkurs og blir admistrert og fått mnus 9 poeng og spillere som gerrard&torres kommer til meg får 120 millioner kr. det er noe som ikke skjedde på tidligere Fm\Cm. fikk faktisk Carra får 50 og babel får 30 og Kewell får 50 også! Endret 22. desember 2007 av sir-benitez Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har en karrier med Vålerenga, har skaffet meg de ypperste talentene i Norge, og er Ligaens beste hjemmelag, som jeg har vunnet alt på, i gjenngjeld er jeg ligaens verste bortelag, og dette plager meg så hardt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå