Forumforumforum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fytti rakkern jeg blir oppgitt!! Har tatt over Rosenborg nå, går forsåvidt greit.. Det som erger meg er at de spiller opp, og spiller seg igjennom med veggspill osv. Men så skal alltid Sapara klinke til direkte etter veggspillet, ja gjerne på 40 meters avstand. Hrrmf.. Han er jo så å si alene med keeper.. Det samme gjelder blandt annet Iversen. Dumme som noen gjeiter hele gjengen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Faen, nå er jeg spent nå. Tevez ut for 600 mill, Klose inn for 330 mill sommeren 08. Blir spennende å se om han innfrir forventningene! Ny keeper også, Akinfeev blir ny førstekeeper denne sesongen, og det fører vel til innkjøp av andrekeeper i januar/neste sommer fordi van der sar er misfornøyd. Kuszczak er solgt for 90mill til Blackburn så. Tips til andrekeeper i United? Carlos Kameni? God keeper som har en grei utkjøpsklausul. Ellers blir Dean Bouzanis vanvittig god hos meg. Ung aussie som står i mål for juniorlaget til Liverpool. Endret 4. desember 2007 av Banjaluka Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kameni var ikke et dumt tips, men har allerede tatt opp Ben Foster og han er faktisk utrolig stabil og god, i hvert fall som andrekeeper. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Van der Sar ble skadet hos meg, brukte Ben Foster over en halv sesong. Klarte meg helt fint Han hadde noen helt syke utspill, som ble til målgivende pasninger for en kvikk rooney. edit: 6666 innlegg, haha Endret 4. desember 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Fytti rakkern jeg blir oppgitt!! Har tatt over Rosenborg nå, går forsåvidt greit.. Det som erger meg er at de spiller opp, og spiller seg igjennom med veggspill osv. Men så skal alltid Sapara klinke til direkte etter veggspillet, ja gjerne på 40 meters avstand. Hrrmf.. Han er jo så å si alene med keeper.. Det samme gjelder blandt annet Iversen. Dumme som noen gjeiter hele gjengen. Som det blir sagt, spillerinnstrukser. Gå inn å skru det ned på enkeltspillere eller muligens juster litt ned på den kreative friheten for hele laget. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Ja, prøvd det ut.. Men problemet var at de aldri hadde noen variasjon i det Men er ikke så farlig i grunn, fant det ikke interessant og spillt med RBK. Valgte å fortsette med United Noen som har tips til hvem jeg kan engasjere som ass. manager i United? Den tidligere ville ikke fornye kontrakten sin, og Solkskjær ville ikke Endret 5. desember 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Mourinho? En ting som falt meg inn med den nye patchen er at supertalentet Toni Kroos endelig har fått stats og potensial som tilsvarer virkeligheten. Gleder meg til jeg er noen år lengre med Bayern-saven min, så jeg får sett hvor syk han kommer til å bli! Han er jo 7stjerners-talent Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Noen som har tips til hvem jeg kan engasjere som ass. manager i United?Den tidligere ville ikke fornye kontrakten sin, og Solkskjær ville ikke Brian McClair Han er allerede trener i klubben, derfor lett å hente, og gode ferdigheter. Så kan du bare hente inn en annen trener, f.eks svært billige Donogh Holohan. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Noen andre som er manager for United her? Isåfall, åssen tilskuertall har dere på kampene deres? Når jeg startet opp 2. sesongen nå var det 90001 tilskuere på hjemmekamp.. Ikke værst når rekorden er 76000 irl Driver og bygger ut stadion tho Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg er manager for United, er nå i andre sesong. Litt over 92000 på en typisk hjemmekamp. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ok, er vel naturlig at det er sånn da.. Er jo helt tafatt hos mindre klubber i PL på spillet.. Kan man se kapasiteten på stadion noe sted på spillet? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Klubbinfo. Nederst på menyen hvis du ser på squaden tror jeg, men litt usikker siden det er 2mnd ish siden jeg spilte det. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Gå inn på laget ditt, og så trykker du på informasjon i menyen til venstre (evt. høyre dersom du har den der) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Fant det Sendte anmodning om utbygging til styret i går kveld, de hadde det allerede i planene fikk jeg beskjed om 16000 nye sitteplasser bygges ut. Ferdig om et par "fm-måneder". Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 16000 i tillegg til de allerede 90000? Hvordan i helvete har du klart det? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 De 90 000 tilskuerne var sikkert ikke bare sitteplasser Tror jeg har 76 000 sitteplasser, og skal bygges ut 16 000 nye. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er ikke lov med ståplasser for en klubb som United, så det skjønner jeg ikke hvordan du har fått til. Jeg hadde også 76.000 sitteplasser før det ble bygd ut med 16.000 til. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er ikke lov med ståplasser for en klubb som United, så det skjønner jeg ikke hvordan du har fått til. Jeg hadde også 76.000 sitteplasser før det ble bygd ut med 16.000 til. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nei, jeg veit ikke.. Kan hende de "nesten" er ferdig med utbyggingen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå