Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Fytti rakkern jeg blir oppgitt!!

Har tatt over Rosenborg nå, går forsåvidt greit.. Det som erger meg er at de spiller opp, og spiller seg igjennom med veggspill osv. Men så skal alltid Sapara klinke til direkte etter veggspillet, ja gjerne på 40 meters avstand. Hrrmf.. Han er jo så å si alene med keeper..

Det samme gjelder blandt annet Iversen. Dumme som noen gjeiter hele gjengen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faen, nå er jeg spent nå. Tevez ut for 600 mill, Klose inn for 330 mill sommeren 08. Blir spennende å se om han innfrir forventningene! Ny keeper også, Akinfeev blir ny førstekeeper denne sesongen, og det fører vel til innkjøp av andrekeeper i januar/neste sommer fordi van der sar er misfornøyd. Kuszczak er solgt for 90mill til Blackburn så. Tips til andrekeeper i United?

Carlos Kameni? God keeper som har en grei utkjøpsklausul.

Ellers blir Dean Bouzanis vanvittig god hos meg. Ung aussie som står i mål for juniorlaget til Liverpool.

Endret av Banjaluka
Lenke til kommentar
Fytti rakkern jeg blir oppgitt!!

Har tatt over Rosenborg nå, går forsåvidt greit.. Det som erger meg er at de spiller opp, og spiller seg igjennom med veggspill osv. Men så skal alltid Sapara klinke til direkte etter veggspillet, ja gjerne på 40 meters avstand. Hrrmf.. Han er jo så å si alene med keeper..

Det samme gjelder blandt annet Iversen. Dumme som noen gjeiter hele gjengen.

Som det blir sagt, spillerinnstrukser. Gå inn å skru det ned på enkeltspillere eller muligens juster litt ned på den kreative friheten for hele laget.

Lenke til kommentar

Ja, prøvd det ut.. Men problemet var at de aldri hadde noen variasjon i det :p

Men er ikke så farlig i grunn, fant det ikke interessant og spillt med RBK. Valgte å fortsette med United ;)

Noen som har tips til hvem jeg kan engasjere som ass. manager i United?

Den tidligere ville ikke fornye kontrakten sin, og Solkskjær ville ikke ;)

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Mourinho? :)

En ting som falt meg inn med den nye patchen er at supertalentet Toni Kroos endelig har fått stats og potensial som tilsvarer virkeligheten. Gleder meg til jeg er noen år lengre med Bayern-saven min, så jeg får sett hvor syk han kommer til å bli! Han er jo 7stjerners-talent :D

Lenke til kommentar
Noen som har tips til hvem jeg kan engasjere som ass. manager i United?

Den tidligere ville ikke fornye kontrakten sin, og Solkskjær ville ikke ;)

Brian McClair ;) Han er allerede trener i klubben, derfor lett å hente, og gode ferdigheter. Så kan du bare hente inn en annen trener, f.eks svært billige Donogh Holohan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...