Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

3 kamper på rad har motstanderen enten utlignet på overtid eller scort 2 de siste 15. Tror jeg brekker høyrearmen min for å slutte å spille, det bare fører til frustrasjon.

Der røk en måneds spilling etter bugbugbugkamper. Jeg skal vente til patchen kommer med å ta opp spillet igjen.

Endret av cFc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men noen som kan fortelle meg kort hvordan jeg setter opp en spiller som "mentor" på en måte for en annen? Ser at det er noen spillere som blir gjort slik med av "computeren" i FM, og har vel egentlig gjort det i tidligere versjoner av spillet. Finner ikke knappen i FM2008:/

Lenke til kommentar
Men noen som kan fortelle meg kort hvordan jeg setter opp en spiller som "mentor" på en måte for en annen? Ser at det er noen spillere som blir gjort slik med av "computeren" i FM, og har vel egentlig gjort det i tidligere versjoner av spillet. Finner ikke knappen i FM2008:/

Dette gjør du på 'spilllerkommunikasjon'. Usikker på hva det heter på engelsk.

Lenke til kommentar
3 kamper på rad har motstanderen enten utlignet på overtid eller scort 2 de siste 15. Tror jeg brekker høyrearmen min for å slutte å spille, det bare fører til frustrasjon.

Der røk en måneds spilling etter bugbugbugkamper. Jeg skal vente til patchen kommer med å ta opp spillet igjen.

Du kan jo bare laste ned beta-patchen. Funker den og.

Har kun sluppet inn 4 mål på 15 kamper i serien med Shakhtar :cool:

Lenke til kommentar
Helvete, tapte finala i playoff for andre året på rad med Swansea. To (feilaktig) annullerte mål (FA gav meg til og med ingen advarslar når eg klaga), 19 skudd på mål som resulterte i ingenting. 0-2 i ekstraomgangane, håplaust.

Spiller med Swansea du også ja. Har kommet meg til PL med de, men blir skikkelig eid der. :p

Lenke til kommentar

Har noen merkelige resultater i blant jeg og, for å si det sånn. Gigantiske irritasjonsmomenter er det nok av i spillet, det er helt sikkert. Den siste er at Hargreaves ble skadet i to måneder, men så skal England spille landskamp. Troppen blir tatt ut, og Hargreaves er selvfølgelig ikke med siden han er skadet. Men da begynner pressen å spekulere i om Hargreaves er ute i kulden, Hargreaves reagerer dårlig på det, moralen synker, han er ikke tilfreds og til slutt klager han over for lite spilletid i United. Gutten er for faen ute i TO hele måneder, kan ikke la han spille da akkurat.

Og ja, jeg har siste betapatch installert.

Lenke til kommentar
Dette spillet er så utrolig rart. CL er så utrolig enkelt. Først spiller jeg 1-1 mot Birmingham hjemme før jeg knuser AC Milan 6-0 på San Siro :)

Ser klare likheter fra det og når Rosenborg tapte 1-4 mot Lillestrøm i serien, og deretter vinne 2-0 mot Valencia i Champions League. :p

Laget er vell i form osv på FM også ;)

Lenke til kommentar

Merkelige greier.

Jeg vinner lett i CL på bortebane.

5-0 over Madrid, 6-1 over Sevilla, 4-0 over Lazio, og slik går det, men i hjemlig liga er det bare en sjelden gang jeg kan slå lag som Arsena, Chelsea og Liverpool.

Manchester City er selvsagt alltid en sikker trepoenger, så de kampene liker jeg. hehe

Lenke til kommentar

Syns faktisk 08 er temmelig vanskelig, i forhold til tidligere utgivelser. i alle fall med lag lengre ned i divisjonene. Startet nylig med Arbroath i skotsk tredjedivisjon. Vant lett mot East Stirling (3-1) for så å ryke mot svakt plasserte Montrose (8-1!) hvor de fikk en mann utvist fem minutter inn i andre omgang. Jeg blir så rasende at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Ok, det har veldig mye med kvaliteten på spillerene å gjøre, men laget som leder har da mye dårligere forsvarsspillere enn meg! Det føles rett og slett som om noe jobber mot meg. :p Likevel har jeg spillt i fem timer i dag, så noe er det da med dette spillet..

Lenke til kommentar
Merkelige greier.

Jeg vinner lett i CL på bortebane.

5-0 over Madrid, 6-1 over Sevilla, 4-0 over Lazio, og slik går det, men i hjemlig liga er det bare en sjelden gang jeg kan slå lag som Arsena, Chelsea og Liverpool.

Manchester City er selvsagt alltid en sikker trepoenger, så de kampene liker jeg. hehe

Jeg vet det, er helt latterlig. Jeg KNUSER regelrett lag på bortebane i CL før jeg kommer på hjemmebane og blir regelrett KNUST ned i støvlene. Vant 6-0 på bortebane mot AC Milan, og tapte hjemmekampen 7-3. Gikk videre, men faen da, skal ikke slippe inn 7 mål hjemme.

Lenke til kommentar
Syns faktisk 08 er temmelig vanskelig, i forhold til tidligere utgivelser. i alle fall med lag lengre ned i divisjonene. Startet nylig med Arbroath i skotsk tredjedivisjon. Vant lett mot East Stirling (3-1) for så å ryke mot svakt plasserte Montrose (8-1!) hvor de fikk en mann utvist fem minutter inn i andre omgang. Jeg blir så rasende at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Ok, det har veldig mye med kvaliteten på spillerene å gjøre, men laget som leder har da mye dårligere forsvarsspillere enn meg! Det føles rett og slett som om noe jobber mot meg. :p Likevel har jeg spillt i fem timer i dag, så noe er det da med dette spillet..

Enig, skulle ønske det gikk ann å stille på vanskelighetsgraden.

Lenke til kommentar

Jeg er Aston Villa i 2015 og tok over dem for en sesong siden. Før jeg kom havnet de på 11. plass i PL, men jeg klarte å føre dem til ligagull, UEFA Cup-triumf og Carling Cup-seier på én sesong. Nå tenkte jeg at jeg kunne lure et par stjerner til klubben, og bestemte meg å by på Liverpools "nye Gerrard". Newcastle hadde allerede lagt inn et bud på £17.5m, så jeg matchet det og ga han £65.000 i uka + £2.500.000 sign-on fee og bonuser. Likevel bestemte han seg for å dra til et troféløst Newcastle (havnet på 5. plass) med £40.500 i uka! Hva faen?

(Jeg spiller FM2007 btw).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...