Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Betalte 365 mill. for Aguero. 205 mill. for Quaresma og 270 mill. for Vanden Borre. Aguero blei forbanna på trenere fordi han ville til pool. Jeg kunne sikkert fått ham for mye mindre om jeg hadde kjøpt ham før Quaresma i første sesong.

Edit: Noen som vet hvordan man endrer managerbilde? Jeg finner det ikke ut.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Har du sjekket Tommy Høiland?

Hadde Høiland. Byttet han til Rosenborg for Traoré

Jeg kan anbefale Sjöhage. Ung men dritgod, 7 mål på 9 kamper er ikke ille for en 20-åring...

Skal se om jeg får kjøpt ham. Han er i Tromsø nå, men får lite spilletid.

Lenke til kommentar

Når er det FM bestemmer seg for utfallet av en kamp?

Jeg har spilt 6kamper mot Arsenal nå ( jukset litt, jeg MÅ ha 3poeng ), første kampen endte 2-2 etter at van Persie scoret på overtid. Faen hell tenkte jeg som viste jeg hadde lagret like før kampen, og så bare krysset jeg ut og skulle ta dem neste kamp. Men neida, da ledet Arsenal 2 - 0 over meg til halv tid. Jeg tenkte, jaja kan jo snu seg. Og joda, Silva scorer 1 og David Villa putter en til rett etterpå. 2 - 2. 4neste kampene, 2-2. Forskjellige taktikker og spillere.

Jeg lagret like før jeg skulle starte kampen. Merkelige greier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvorfor selger du Carson, wh1te?

Fordi Itandje er bedre og Carson er verdt mer. Carson er verdsatt til 55 mill. mens Itandje er verdsatt til 22, selv om han er bedre.

Lenke til kommentar

Hvordan setter jeg en spiller, f.eks David Villa. Til å trene en ung lovende brazilianere, Vagnar Love.

Forresten, han Doudin som var nevnt over her. Scorer bra for Valencia og han altså. Har en skadet Villa om dagen og da gjør han jobben som backup overraskende bra.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Her er 2 ting som har irritert meg sinnsykt etter i kveld! Spiller Rosenborg ( :love: ) sesong 09/10

1. I løpet av 8 dager, har klubber lagt inn bud på mine 5 stjernespillere i midten av sesongen. Mister jeg disse, kan jeg like godt starte ett annet spill. Det som er jævli, er at budene ligger på 10.000.000kr :ohmy:

2. Når jeg bestemmer meg for å diskutere budet, blir spilleren forbannet på meg fordi jeg ikke vil inngå forhandlinger med klubben. Så gå det 1-2 dager, så godtar klubben mine betingelser og kommer med et bud jeg forventer -> jeg godtar. En dag senere ber spilleren om å bli transferlistet, og dagen etter der er han klar for overgangen og klubben.

Jeg liker ikke å bli uvenn med spilleren jeg elsker over alt på jord, men det har jeg nå blitt bare fordi jeg ville kreve 12mil. mer og 15% av neste overgang... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...