invalid_user Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvorfor selger du Carson, wh1te? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvorfor selger du Carson, wh1te? Fordi Reina er bedre og kan holde på i en god stund til? Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Du som trengte spiss: Doudin, en sveitser du får for ca. 800k-1,2 mill Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Aguero er helt syk ja, han har 17 mål på ti kamper for meg nå. Da er det nesten ikke nødvendig og ha Torres, Villa og Kuyt i tillegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Betalte 365 mill. for Aguero. 205 mill. for Quaresma og 270 mill. for Vanden Borre. Aguero blei forbanna på trenere fordi han ville til pool. Jeg kunne sikkert fått ham for mye mindre om jeg hadde kjøpt ham før Quaresma i første sesong. Edit: Noen som vet hvordan man endrer managerbilde? Jeg finner det ikke ut. Endret 9. november 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Noen andre som har merket at Løv-Hams keeper er litt overdrevent god? Spilte mot dem i to kamper som Brann, hadde bokstavelig talt 50 skudd på mål, men ikke et eneste slapp inn. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Noen andre som har merket at Løv-Hams keeper er litt overdrevent god? Spilte mot dem i to kamper som Brann, hadde bokstavelig talt 50 skudd på mål, men ikke et eneste slapp inn. 50 skudd på mål? Det har jeg aldri opplevd. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Har du sjekket Tommy Høiland? Hadde Høiland. Byttet han til Rosenborg for Traoré Jeg kan anbefale Sjöhage. Ung men dritgod, 7 mål på 9 kamper er ikke ille for en 20-åring... Skal se om jeg får kjøpt ham. Han er i Tromsø nå, men får lite spilletid. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Når er det FM bestemmer seg for utfallet av en kamp? Jeg har spilt 6kamper mot Arsenal nå ( jukset litt, jeg MÅ ha 3poeng ), første kampen endte 2-2 etter at van Persie scoret på overtid. Faen hell tenkte jeg som viste jeg hadde lagret like før kampen, og så bare krysset jeg ut og skulle ta dem neste kamp. Men neida, da ledet Arsenal 2 - 0 over meg til halv tid. Jeg tenkte, jaja kan jo snu seg. Og joda, Silva scorer 1 og David Villa putter en til rett etterpå. 2 - 2. 4neste kampene, 2-2. Forskjellige taktikker og spillere. Jeg lagret like før jeg skulle starte kampen. Merkelige greier. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 For virker det også som at resultatene er bestemte på forhånd og taktikken er nesten irrelevant ettersom at antall sjangser, selv enorme og mål virker totalt uten sammenheng. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jepp, har merket det samme. jeg jukset litt også, trengte 3 poeng og tok samme spillere og taktikk i 4 kamper mot samme motstander. Første kampen taper jeg 2-0, så 2-1, så 0-0 og til slutt 0-3 (der vant jeg). Altså, hva søren skjer? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 SasaB: Om Arsenal spelar mot Manchester United 4 gongar, med samme taktikk og samme spelarar, er det ikkje naturleg at resultata kan variere? Juksing på den måten er forresten håplaust. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Jeg har en regel for meg selv ang. juksing. Jeg tillater meg selv å starte på nytt om jeg skulle tape og ligge langt bak, men da må jeg starte fra 1. kamp igjen, og ikke plutselig midt i sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvorfor selger du Carson, wh1te? Fordi Itandje er bedre og Carson er verdt mer. Carson er verdsatt til 55 mill. mens Itandje er verdsatt til 22, selv om han er bedre. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg gikk nettopp rett ut uten å lagre, ettersom at forsvaret mitt bare sto og så på at angriperne til det andre laget gikk forbi de og puttet gang på gang selv om jeg spillte deffansivt og kompakt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 SasaB: Om Arsenal spelar mot Manchester United 4 gongar, med samme taktikk og samme spelarar, er det ikkje naturleg at resultata kan variere? Juksing på den måten er forresten håplaust. Jo, men ikke når jeg taper 2-0 for så vinne senere 3-0. Det er litt mye endringer eller hva? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Hvordan setter jeg en spiller, f.eks David Villa. Til å trene en ung lovende brazilianere, Vagnar Love. Forresten, han Doudin som var nevnt over her. Scorer bra for Valencia og han altså. Har en skadet Villa om dagen og da gjør han jobben som backup overraskende bra. Endret 10. november 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jo, men ikke når jeg taper 2-0 for så vinne senere 3-0. Det er litt mye endringer eller hva? Du må skjønne at tilfeldigheter spiller også inn mer enn man skulle tro i FM. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Her er 2 ting som har irritert meg sinnsykt etter i kveld! Spiller Rosenborg ( ) sesong 09/10 1. I løpet av 8 dager, har klubber lagt inn bud på mine 5 stjernespillere i midten av sesongen. Mister jeg disse, kan jeg like godt starte ett annet spill. Det som er jævli, er at budene ligger på 10.000.000kr 2. Når jeg bestemmer meg for å diskutere budet, blir spilleren forbannet på meg fordi jeg ikke vil inngå forhandlinger med klubben. Så gå det 1-2 dager, så godtar klubben mine betingelser og kommer med et bud jeg forventer -> jeg godtar. En dag senere ber spilleren om å bli transferlistet, og dagen etter der er han klar for overgangen og klubben. Jeg liker ikke å bli uvenn med spilleren jeg elsker over alt på jord, men det har jeg nå blitt bare fordi jeg ville kreve 12mil. mer og 15% av neste overgang... Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg liker ikke å bli uvenn med spilleren jeg elsker over alt på jord Medfører dette riktighet må du bare slutte å spille med en eneste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå