Raste Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Chelse ligger på en 4 plass. Arsenal på 2. 3 husker jeg ikke Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Lurer på hvorfor det er sånn hos ALLE andre nesten. At Chelsea er ganske "dårlige" og ligger på 3-4-5. plass mens hos meg er dem uslåelige. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Lastet ned betapatchen da? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Lurer på hvorfor det er sånn hos ALLE andre nesten. At Chelsea er ganske "dårlige" og ligger på 3-4-5. plass mens hos meg er dem uslåelige. Kanskje di er i knall form Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Lastet ned betapatchen da? Det har jeg da gjort. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Nå legger jeg vekk dette møkkaspillet en god stund. Hvor mange ganger har du sagt det nå? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Nå legger jeg vekk dette møkkaspillet en god stund. Hvor mange ganger har du sagt det nå? 2 ganger. Men du vet det at det er lettere sagt enn gjort. Nå er jeg forøvrig på'n igjen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det er ikke så lett å slutte Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Er lett å bli avhengig.. Det er lettest å slutte rett etter en sesong er over Hvertfall for meg. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Syns det er vanskeligere å slutte når en sesong er over, for da er det silly season, pre season og muligens noen turneringer som gjør den tiden spennende. Elsker transfervinduene. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Er lett å bli avhengig.. Det er lettest å slutte rett etter en sesong er over Hvertfall for meg. Hvertfall ikke for meg, for da må jeg jo stappe inn enda flere stjerner på det ellers så stjernespekkede laget. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Er jo "silly season" som er tøffest da. Ingen ting er så morsomt som å kjøpe spillere på FM. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg elsker bare den røde prikken som kommer opp ved siden av nyheten når man får go ahead til å tilby kontrakt til en spiller. Tror det er det beste med hele FM for meg. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Jeg elsker bare den røde prikken som kommer opp ved siden av nyheten når man får go ahead til å tilby kontrakt til en spiller. Tror det er det beste med hele FM for meg. Enig. Den fantastisk deilige røde knappen! Elsker den jeg også Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Fikk flere bud på rundt 40 mill.. men er i engelsk Championship da.. hadde jeg kjøpt han med Arsenal el Man U. hadde han sikkert vært verdt en god del mere^^ Jeg hadde ikke klag på en fortjeneste på 39M, men vent med å selge ham så blir du nok enda rikere... problemet mitt er at det stort sett ikke vil spillere til meg og han er vel egentlig den som scorer på laget mitt^^ ikke at det er så mange mål i og med at jeg ligger på 17 plass da.. farsken!! men hvis det kommer flere bud utover neste overgangsvindu så burde jeg vel vurdere det siden det er bra med penger i han Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 En ting skjønner jeg ikke med spillet og det er det at jeg har gått i underskudd med 144 mill. selv om jeg har gått i overskudd nesten hver eneste måned. Er det vanlig med røde tall eller? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har lagt det bort en stund, venter til jeg får nye PC-en og da har det sikkert kommet en ny patch Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har lagt det bort en stund, venter til jeg får nye PC-en og da har det sikkert kommet en ny patch Gratulerer. Bra gjort! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 En ting skjønner jeg ikke med spillet og det er det at jeg har gått i underskudd med 144 mill. selv om jeg har gått i overskudd nesten hver eneste måned. Er det vanlig med røde tall eller? Har du installert den første betapatchen? For jeg hørte at det er en eller annen finansbug som ble forårsaket av den betapatchen. Så en ny betapatch er ute, og den fikser finansbugen. Uten at jeg vet om det er denne finansbugen det gjelder. Men verdt å prøve. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hehe, Newcastle er på tur til å vinne ligaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå