Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk flere bud på rundt 40 mill.. men er i engelsk Championship da.. hadde jeg kjøpt han med Arsenal el Man U. hadde han sikkert vært verdt en god del mere^^

Jeg hadde ikke klag på en fortjeneste på 39M, men vent med å selge ham så blir du nok enda rikere...

problemet mitt er at det stort sett ikke vil spillere til meg og han er vel egentlig den som scorer på laget mitt^^ ikke at det er så mange mål i og med at jeg ligger på 17 plass da.. farsken!! men hvis det kommer flere bud utover neste overgangsvindu så burde jeg vel vurdere det siden det er bra med penger i han :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

En ting skjønner jeg ikke med spillet og det er det at jeg har gått i underskudd med 144 mill. selv om jeg har gått i overskudd nesten hver eneste måned. Er det vanlig med røde tall eller?

Lenke til kommentar
En ting skjønner jeg ikke med spillet og det er det at jeg har gått i underskudd med 144 mill. selv om jeg har gått i overskudd nesten hver eneste måned. Er det vanlig med røde tall eller?

Har du installert den første betapatchen? For jeg hørte at det er en eller annen finansbug som ble forårsaket av den betapatchen. Så en ny betapatch er ute, og den fikser finansbugen. Uten at jeg vet om det er denne finansbugen det gjelder. :p Men verdt å prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...