Gå til innhold

FM08: Football Manager 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har ideer til gode, unge og rimelige spillere i 0-10 millioners klassen?

http://www.fmnorge.com/forum/viewtopic.php?t=5255

Også denne fyren som er visstnok et større talent enn Ryan Babel (!):

Navn: Mika Ääritalo

Klubb: TPS

Pris: 600k kr

Vill pris og vill spiller!

har han allerede :p men det ser ut som om han er på vei bort.. har han i Millwall i Championship.. kjøpte han for 1 mill.. 1 år etter vil At. Madrid, Bolton, Fulham, Arsenal, Zaragoza og Porto ha fyrn :(

Lenke til kommentar
har han allerede :p men det ser ut som om han er på vei bort.. har han i Millwall i Championship.. kjøpte han for 1 mill.. 1 år etter vil At. Madrid, Bolton, Fulham, Arsenal, Zaragoza og Porto ha fyrn :(

Se på det fra den lyse siden, du kan få masse penger for ham! En fyr kjøte ham for 10M NoK og solgte ham for 100M etter en sesong!

Lenke til kommentar

Grf, irritert! Selv om det bare er en bagatell..

Situasjonen er slik at jeg har vunnet serien med ManUtd (har igjen 4 kamper å spille), og Tevez har fått småskader stort sett hele andre delen av sesongen..

Nå som de viktige CL-kampene kommer vil jeg nødig at han skal bli skadet til de kampene, derfor byttet jeg han ut til pause i en kamp og satte han på benken den neste (Premier League) Sa til han at jeg var fornøyd med spillet osv.

Så begynner han å klage over at han vil spille fast på førstelaget osv. ellers bytter han klubb..

Noen måte å få de til å skjønne at jeg bare sparer de beste spillerne? :p

Lenke til kommentar

Se på det fra den lyse siden, du kan få masse penger for ham! En fyr kjøte ham for 10M NoK og solgte ham for 100M etter en sesong!

Fikk flere bud på rundt 40 mill.. men er i engelsk Championship da.. hadde jeg kjøpt han med Arsenal el Man U. hadde han sikkert vært verdt en god del mere^^

Lenke til kommentar

Richards er vel best som stopper, selv om han har natural på høyreback også. Jeg mener at han er nokså dårlig offensivt, men det er du som får avgjøre hvor han skal spille. Kanskje du kan hente Rafinha eller en annen offensiv høyreback og omskolere han til høyreving? Valon Behrami er vel allerede en slik spiller, Vanden Borre kan også være et alternativ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...