Forumforumforum Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hadde en knall stall med Man Utd, og spillere klagde på lite spilletid.. Greit tenkte jeg, og solgte unna en del spillere... Så kom marerittet.. Skader!... Skader på skader på skader.. En forbannelse som følger meg.. Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen som har ideer til gode, unge og rimelige spillere i 0-10 millioners klassen? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Noen som har ideer til gode, unge og rimelige spillere i 0-10 millioners klassen? http://www.fmnorge.com/forum/viewtopic.php?t=5255 Også denne fyren som er visstnok et større talent enn Ryan Babel (!): Navn: Mika Ääritalo Klubb: TPS Pris: 600k kr Vill pris og vill spiller! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Noen som har ideer til gode, unge og rimelige spillere i 0-10 millioners klassen? Derek Boateng(Jerusalem), pris, 4,5mill Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Noen som har ideer til gode, unge og rimelige spillere i 0-10 millioners klassen? http://www.fmnorge.com/forum/viewtopic.php?t=5255 Også denne fyren som er visstnok et større talent enn Ryan Babel (!): Navn: Mika Ääritalo Klubb: TPS Pris: 600k kr Vill pris og vill spiller! har han allerede men det ser ut som om han er på vei bort.. har han i Millwall i Championship.. kjøpte han for 1 mill.. 1 år etter vil At. Madrid, Bolton, Fulham, Arsenal, Zaragoza og Porto ha fyrn Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 har han allerede men det ser ut som om han er på vei bort.. har han i Millwall i Championship.. kjøpte han for 1 mill.. 1 år etter vil At. Madrid, Bolton, Fulham, Arsenal, Zaragoza og Porto ha fyrn Se på det fra den lyse siden, du kan få masse penger for ham! En fyr kjøte ham for 10M NoK og solgte ham for 100M etter en sesong! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Grf, irritert! Selv om det bare er en bagatell.. Situasjonen er slik at jeg har vunnet serien med ManUtd (har igjen 4 kamper å spille), og Tevez har fått småskader stort sett hele andre delen av sesongen.. Nå som de viktige CL-kampene kommer vil jeg nødig at han skal bli skadet til de kampene, derfor byttet jeg han ut til pause i en kamp og satte han på benken den neste (Premier League) Sa til han at jeg var fornøyd med spillet osv. Så begynner han å klage over at han vil spille fast på førstelaget osv. ellers bytter han klubb.. Noen måte å få de til å skjønne at jeg bare sparer de beste spillerne? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har inntrykket på at det er slik på FM spill, alltid vært sånn. At de ikke skjønner at de beste kan spares. Synd egentlig siden det kan være veldig viktig til tider. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Noen måte å få de til å skjønne at jeg bare sparer de beste spillerne? Trykk på "Player Interaction" og si til han at du skal spare han i neste kamp(er). Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 har han allerede men det ser ut som om han er på vei bort.. har han i Millwall i Championship.. kjøpte han for 1 mill.. 1 år etter vil At. Madrid, Bolton, Fulham, Arsenal, Zaragoza og Porto ha fyrn Se på det fra den lyse siden, du kan få masse penger for ham! En fyr kjøte ham for 10M NoK og solgte ham for 100M etter en sesong! Fikk flere bud på rundt 40 mill.. men er i engelsk Championship da.. hadde jeg kjøpt han med Arsenal el Man U. hadde han sikkert vært verdt en god del mere^^ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Fikk flere bud på rundt 40 mill.. men er i engelsk Championship da.. hadde jeg kjøpt han med Arsenal el Man U. hadde han sikkert vært verdt en god del mere^^ Jeg hadde ikke klag på en fortjeneste på 39M, men vent med å selge ham så blir du nok enda rikere... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Noen gode forslag til en god høyreback som hovedsaklig vil være backup til Richards hos Liverpool? Helst en relativt ung spiller (under 25). Pris er ikke så farlig. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Richards er vel best som stopper, selv om han har natural på høyreback også. Jeg mener at han er nokså dårlig offensivt, men det er du som får avgjøre hvor han skal spille. Kanskje du kan hente Rafinha eller en annen offensiv høyreback og omskolere han til høyreving? Valon Behrami er vel allerede en slik spiller, Vanden Borre kan også være et alternativ. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hva med Daniel Alves? Du kan omskolere ham, og vips så har du en god høyreback, høyrewingback og høyre ving... Hvor mye betalte du for Richards forresten? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Alves som backup er nok ikke veldig aktuellt Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Må bare vise dere noe jeg fikk oppleve i dag. Den gikk aldri over dødlinja.. Jeg seriøst døde av latter. Endret 2. november 2007 av Noobish Geek Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Må bare vise dere noe jeg fikk oppleve i dag. Den gikk aldri over dødlinja.. Jeg seriøst døde av latter. hahaha! bra d^^ Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Nå legger jeg vekk dette møkkaspillet en god stund. Hvor sansynlig er det at Chelsea vinner hver eneste kamp 5-0 og aldri slipper inn mål og ender Premier League med kun et par uavgjort og resten seiere? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 La det bort en uke, og begynte å spille igjen. Er i Desember 2007 med United. Ligger på 1. plass Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Hvordan gjør Chelsea det hos deg? Hos meg er det så ekstremt latterlig, Drogba scorer 4 mål pr kamp osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå