cFc Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Victor Soto fra colombia var det Lenke til kommentar
cFc Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Må si at jeg blir gankse så frustrert av dette spillet. Det går ikke å lage en god formasjon over tid, og motstanderne er så inni helvete effektive. 2 skudd på mål og et mål mot mine 7-8 skudd på mål og ingen mål begynner å bli vanlig nå. Jeg har spillt nesten alle CM og FM'spillene siden CM94/95 men aldri blitt så frustert som nå. Dette suger. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Må si at jeg blir gankse så frustrert av dette spillet. Det går ikke å lage en god formasjon over tid, og motstanderne er så inni helvete effektive. 2 skudd på mål og et mål mot mine 7-8 skudd på mål og ingen mål begynner å bli vanlig nå. Jeg har spillt nesten alle CM og FM'spillene siden CM94/95 men aldri blitt så frustert som nå. Dette suger. Har du lasta ned patchen? Før patchen fikk jeg sinnsykt mye mål i mot og tapte en del, men etter patchen gikk det 20 kamper eller noe før jeg tapte, og får ikke på langt nær så mye mål i mot. Dette skyldes at før patchen så rygger forsvaret noe så inni granskauen når det kommer angrep i mot. Hvertfall for min del. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Ja, lastet og innstallert. Og de værste feilene er vekke. Nå er det bare det et det andre laget ofte kommer på en snarvisit en gang og scorer, eller eventuelt at jeg scorer mye og så scorer de like mye. Det skal sies at jeg er på 2. plass i ligaen, men nå nettopp røk jeg ut av CL etter 1-0 seier borte mot Werder Bremen, før jeg spillte 2-3 hjemme. Jeg hadde klart flest sjangser. Den forrige kampen tapte jeg 1-0 mot aston villa. De hadde 6 skudd, der 2 var på mål. Jeg hadde 14 og 8. Før den vant jeg 2-0 mot fulham, greit nok. De hadde 3 skudd, men ingen på mål. Før det igjen var det tottenham, der ble det 1-1 på hjemmebane. De hadde tilsammen 5 skudd. Jeg hadde 13. Slikt irriterer når det kommer fast hver 4., 5. eller 6. kamp Kan legge til at jeg nettopp spilte mot Arsenal, og hadde sjangse på sjangse, mange innenfor 16.meteren, der skuddene bare føyk vekk fra mål. Det var mangse situasjoner som vanligvis skulle vært mål. Og jeg trener ganske mye på skudd. dessverre tapte jeg 1-0 etter at arsenal fikk sitt andre og siste skudd på mål i det 80. minutt på en snarlig visit. Før denne kampen vant jeg 4-0 mot bolton og 3-1 mot tottenham. Men sånt skjer.... Endret 28. oktober 2007 av cFc Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen som har noen bra tips til kjøp av spiller? Egentlig ett fett hvilken prisklasse etc. Bare interessert i å finne ut hvilke som gir mye for penga. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Rafael van der Vaart fra HSV er et knallkjøp. Billig er han også, får han får £12M. Ellers har vi jo Silva og Villa fra Valencia som er dyre, men verdensklasse! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Villa er helt sjuk altså. Han har scoret 23 mål for meg, og jeg er i midten av november. Torres er helle ikke verst, ca 15 mål og 12 assists eller noe (som regel til Villa ) En spiller som skuffer litt på FM i år er Quaresma. Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) For min del synes jeg det er artigere å bygge opp et lite lag istede for å starte en game med lag som Arsenal, barca, manu og real madrid. har for tiden en game med Millwall i engelsk tredje div. og det er mye artigere å finne talenter for slikk og ingenting enn å kjøpe etablerte gode spillere. Selv om man kanskje trenger etablerte og rutinerte spillere i tillegg. Kjøpte den finske spissen Mika Ääritalo for 2,2 mill på starten av sesongen, fyren har pøst inn mål og har stort sett vært BB hver kamp. Nå vil i tillegg flere PL klubber ha han venstre backen Anes Mravac og spissen Omar Andrade er også gode kjøp som anbefales hvis man ikke har stort med penger. Endret 28. oktober 2007 av endrefm Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nå synes jeg at hvis man skal spille i lavere divisjoner, så skal det spilles noenlunde "realistisk", altså å ikke invistere i super-søramerikanere som koster klubben en sokk og et dusin treningsdrakter. Har aldri hatt sansen for FM-spillere som Millán, Andrade, Vanden Borre, Akinfeev osv. Altså superspillere for liten penge. Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nå synes jeg at hvis man skal spille i lavere divisjoner, så skal det spilles noenlunde "realistisk", altså å ikke invistere i super-søramerikanere som koster klubben en sokk og et dusin treningsdrakter. Har aldri hatt sansen for FM-spillere som Millán, Andrade, Vanden Borre, Akinfeev osv. Altså superspillere for liten penge. Nå er vel ikke 150-200 mill for Akinfeev særlig billig, men uansett.. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Van Den Borre har nå da aldri blitt solgt for en sokk. Man må jo opp i minst 20 millioner uansett hvilket fm man spiller. Og man får han jo aldri til en veldig liten klubb. Akinfeev koster som oftest over 60 millioner, hvis ikke det var over 100 millioner da. Uansett så finnes det jo flere klubber som har fått superspillere for veldig lite. Cech kom jo fra en fransk 2. divisjonsklubb før Chelsea kjøpte han. Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Van Den Borre har nå da aldri blitt solgt for en sokk. Man må jo opp i minst 20 millioner uansett hvilket fm man spiller. Og man får han jo aldri til en veldig liten klubb. Akinfeev koster som oftest over 60 millioner, hvis ikke det var over 100 millioner da. Uansett så finnes det jo flere klubber som har fått superspillere for veldig lite. Cech kom jo fra en fransk 2. divisjonsklubb før Chelsea kjøpte han. Indeed! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Enig i at Villa er jevlig bra på FM (og selvsagt i virkeligheten også). Han var det i 2007 utgaven også. Beste sesongen jeg hadde med hadde han et scoringssnitt på bitelitt mer enn 1 mål per kamp! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Van Den Borre har nå da aldri blitt solgt for en sokk. Man må jo opp i minst 20 millioner uansett hvilket fm man spiller. Og man får han jo aldri til en veldig liten klubb. Akinfeev koster som oftest over 60 millioner, hvis ikke det var over 100 millioner da. Uansett så finnes det jo flere klubber som har fått superspillere for veldig lite. Cech kom jo fra en fransk 2. divisjonsklubb før Chelsea kjøpte han. Vanden Borre kostet veldig lite for meg på FM06 eller 07 (husker ikke). Vet ikke om de 20 millionene dine er i kroner eller ikke da. Hvis de er i kroner så har vi en ulik definisjon når det gjelder billig. Lenke til kommentar
HanssA Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 mulig dere har sagt det før men, vet noen når den endelige patchen kommer?? ikke beta-patchen asså Lenke til kommentar
cFc Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Van Den Borre har nå da aldri blitt solgt for en sokk. Man må jo opp i minst 20 millioner uansett hvilket fm man spiller. Og man får han jo aldri til en veldig liten klubb. Akinfeev koster som oftest over 60 millioner, hvis ikke det var over 100 millioner da. Uansett så finnes det jo flere klubber som har fått superspillere for veldig lite. Cech kom jo fra en fransk 2. divisjonsklubb før Chelsea kjøpte han. Vanden Borre kostet veldig lite for meg på FM06 eller 07 (husker ikke). Vet ikke om de 20 millionene dine er i kroner eller ikke da. Hvis de er i kroner så har vi en ulik definisjon når det gjelder billig. Gamst kostet 24 millioner for blackburn irl. Billig superstjerne han og. Dessuten var Vanden Borre billig, men du fikk ham ikke hvis du hadde en dårlig klubb så poenget ditt faller vekk Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ja det kan hende. Kjøpte han med Newcastle jeg så... Lenke til kommentar
cFc Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Og de er jo langt ifra en dårlig klubb En ting som slår meg er motstandernes effektivitet, den er helt sinnsyk på dette spillet. Selv om jeg forsvarer meg godt (innstallert patch), så kommer motstanderne alltid på en snarlig visit en eller annen gang i løpet av kampen, og scorer. Helt fucket. Jeg slipper ofte inn mål og spiller uavgjort eller taper selv om jeg har 2-3 ganger flere skudd. Og når mine avslutninger er utrolig dårlige selv om Drogba, Sheva eller Ballack skyter så blir det hele tragi-komisk. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har endelig kommet nytt skin på sortitoutsi *Skyndtemegogteste* Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen som har noen bra tips til kjøp av spiller? Egentlig ett fett hvilken prisklasse etc. Bare interessert i å finne ut hvilke som gir mye for penga. Jadson (Shakhtar), ca 50mill. Tarik (Fredrikstad), ca 18mill. Ever Banega (?), ca 60mill. Marcelo (Real Madrid), ca 60mill. Hvor kan jeg laste ned denne Patchen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå