cFc Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Litt tvilsomt dette Endret 27. oktober 2007 av cFc Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Voila. FMNorge.com er din beste venn når det gjelder FM- spill i Norge... Lenke til kommentar
cFc Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Takker.. Laster ned nå Endret 27. oktober 2007 av cFc Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Takker.. Men jeg er logget inn og kan likevel ikke laste ned :S Skjedde med meg og første gangen. Logg inn igjen, gå innpå tråden rettningslinjer (den er merket rød). Tror du må ha vært innpå den for å kunne laste ned ting. Så prøv å last ned, det var det jeg måtte gjøre... Lenke til kommentar
cFc Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Det gikk. Jeg måtte bare logge ut og logge inn igjen Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det gikk. Jeg måtte bare logge ut og logge inn igjen Det var bra. Håper spillet ble mer underholdende for deg Lenke til kommentar
Bister Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 jaja, da har jeg greid å bli sendt på tribunen i en kamp også, hehe xD Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvordan blir man sendt opp på tribunen? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Men dette her er jo helt vanlige ting som skjedde på tidligere versjoner også. Man klager på dommeravgjørelser og får suspensjon på 1 kamp, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 OK, beklager. Har aldri blitt vist på tribunen, så bare spurte Faen, har problemer med innstallasjonen med FM08 siden jeg måtte formatere PC-en og må installere det på nytt :S Lenke til kommentar
fakey Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 OK, beklager. Har aldri blitt vist på tribunen, så bare spurte Faen, har problemer med innstallasjonen med FM08 siden jeg måtte formatere PC-en og må installere det på nytt :S Skriv hva som er feil da, eller just make contact på msn lzm. (Jeg ekke farlig) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hehe, fikk fikset deg igjen. Måtte laste ned en crack fil, virker ut som den FM cden som jeg kjøpte er noe feil med. Kameraten min har samme feil :S Kommer en del ganger at jeg har BACKUP CD Lenke til kommentar
Swome Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Dette spillet er herlig! Pleier alltid å ta noen unge talenter fra juniorlaget og flytter de opp til A-laget for å se om det kan bli noe ut av de. På de tidligere FMspillene har eg prøvd med Anderson og Lindfield. Møtte Barca i første kamp etter gruppespillet i CL og tapte 4-3 på Camp Nou. På Anfield starter eg med Torres og Amoo (en 16 år gammel spiller fra Liverpools U18 lag). Gjett kem som putter 2 og sørger for at eg går videre. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Er ikke så glad jeg, nå er Lampard, Ballack og nyinnkjøpte Veloso ute mellom 2 og 4 måneder alle sammen. Blir Essien og Makelel i midten da. Ikke rart jeg sliter. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jo, burde fortsatt greie deg med den duoen sentralt på midten. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hehe, kan ikke akkurat si at det er en dårlig midtbane nei. Bare sutter. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Offansivt så er det en litt dårlig da Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Spiller med Millwall i engelsk tredje, gjør det bra og ligger på 4 plass. Noen som har ideer til keeper? har ikke stort transfer budsjett igjen på ca. 1,5 mill så jeg har ikke de store finansielle mulighetene. Ideer? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Soto, tror han var fra Chile. Unggutt som har blandt annen i alle fall 18 på aerial ability og skal kunne lett holde nivået ditt. Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Skal sjekkes ut! takker:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå