Shifty Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Litt misfornøyd med statsa til mange av spillerne Pennant+Benayoun f.eks er alt for dårlige. Torres sine stats er vel faktisk også dårligere enn Kuyt sine? Men dette kan skiftes på editoren når selve spillet kommer så egentlig ikke så farlig. Det nye designet var lekkert. Spillet går mye fortere enn før, så dette kan bli veldig veldig bra. Gleder meg. 9605335[/snapback] Spillet får fort fordi det kun er en demo hvor du kun kjører ligaer fra ett land, og kjører med small database. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Lasta ned Strawberry demoen, men den lar meg ikke velge hvor jeg vil installere selve demoen! Hva gjør jeg feil? Etter jeg velger agree på terms of use får jeg ikke valgt hvor jeg vil installere det. Den hopper over choose installation type, install folder og launch options. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Aiai, endelig en ny demo! Laster ned nå, gleder meg som f! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg nekter å innstallere noe som ikke lar meg velge hvor det skal ligge. Møkk! Jeg har virkelig ikke plass til det på c-disken og ikke pokker om jeg orker å styre med å ompartisjonere. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 'Løsning' på problemet: http://community.sigames.com/eve/forums/a/...91/m/3472007743 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Haha? Rafa har brukt en god del penger opp igjennom årene på unggutter som ALDRI slår til. Så du sier at du heller ville brukt 20-30 mill på de kidsa vi har nå, enn 400 mill (nå som vi har penger) for Nani og Anderson? Altså, hadde det vært omvendt, at Nani og Anderson hadde signert for Liverpool, og de vi har signert hadde gått til Man U, da hadde det vært Man U du hadde ledd av, ikkesant? Og hvordan kan du si at Lucas er bedre enn Anderson? Du hadde tvilsomt engang hørt om Lucas (bortsett fra FM), før han signerte for Liverpool. Uansett så tviler jeg på at du har sett begge i kamper, bortsett fra Lucas' middlemådige innsats mot Reading i Carling-Cup. 9605266[/snapback] Du roter noe helt sinnsykt. Sier ikke at jeg ville brukt 20-30 mill på unggutter som ikke slår til, enn 400 mill på Nani og Anderson. Du SAMENLIGNER disse to gruppene. Noe som jeg sier er idioti, når du ser hvilken pris de er kjøpt for. Nani og Anderson er jo etablerte spillere som spilte bortimot fast i sine forje klubber. Og hadde jeg hatt 400 mill ville jeg aldri brukt dem på Nani og Anderson. Nani liker jeg ikke som spiller. En egoistisk mini-Ronaldo som ikke har gjort en god ting i Man Utd. Utenom det ene målet da han faktisk stjeler ballen fra Scholes. Anderson nærmer seg floppstempelet allerede, og synker i gradene. Fikk ikke prøve seg i mer en noen minutter i Copa America, noe som faktisk sier sitt. Hadde jeg hatt 400 mill ville jeg kjøpt Moutinho fra Sporting CP, eller Nasri. Spillere som faktisk blir gode. Vist du ønsker å påpeke at du har rett, med flere latterlige vendinger i det du egentli sa, så kan du sende meg en PM. Ikke spam FM08 Demo tråden. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 'Løsning' på problemet:http://community.sigames.com/eve/forums/a/...91/m/3472007743 9605672[/snapback] Holdt å bare flytte hele mappen. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hvordan fungerer denne "pep-talken" før, midt i og etter kampen, i forhold til på FM 07? Har den mye å si eller? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Hvordan fungerer denne "pep-talken" før, midt i og etter kampen, i forhold til på FM 07? Har den mye å si eller? 9605742[/snapback] Trolig rundt det samme. Nå har den fått en ekstra funksjon der du lett kan bare trykke: "Spør Assisten" eller noe slikt. Da tar han seg av det der og da. Vist du ikke vil velge det, noensinne, så kan du ta det vekk under Manager Options eller noe slikt. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Hva bruker dere? Selv har jeg så godt som alltid satt assistenten min til å snakke slik, fordi jeg følte at det hadde for mye å si. EDIT: Er det mulig å fjerne det helt fra spillet, slik at verken jeg eller assistenten min trenger å snakke? Endret 30. september 2007 av Are.......... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Hva bruker dere? Selv har jeg så godt som alltid satt assistenten min til å snakke slik, fordi jeg følte at det hadde for mye å si. EDIT: Er det mulig å fjerne det helt fra spillet, slik at verken jeg eller assistenten min trenger å snakke? 9605804[/snapback] Spørst hvilket lag jeg spiller med, hvor "god" assisten er osv. Men bruker ofte å si det selv. På dette spillet gikk akuratt den delen mye raskere å loade en de forje spillene også. Så det er et pluss. Går nok ikke ann å fjerne nei. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Du gjør en fantastisk samenligning der du tar Nani og Anderson, som kom for rundt 400 millioner, og San Jose, Insua og Leto som kom for 20-30 Millioner. La oss si 1 milliard med det samme vi er i gang. :!: Pengene Man Utd betaler for Nani og Anderson er hovedsakelig prestasjonsbasert, noe som betyr at Utd kun betaler fullpris om de blir en suksess. Og blir de en suksess så gjør det jo ikke noe, for da er de jo gode nok. Hvis ikke så har vi ikke kjøpt oss til fant på de. Jeg husker ikke hvor mye vi har gitt for de pr dags dato, men det er laaangt mindre enn 400 millioner. Virker som du vet mye om fotball. Kunnskapene hans ser gode ut, verre med dine. Og hadde jeg hatt 400 mill ville jeg aldri brukt dem på Nani og Anderson. Nani liker jeg ikke som spiller. En egoistisk mini-Ronaldo som ikke har gjort en god ting i Man Utd. Utenom det ene målet da han faktisk stjeler ballen fra Scholes.Anderson nærmer seg floppstempelet allerede, og synker i gradene. Fikk ikke prøve seg i mer en noen minutter i Copa America, noe som faktisk sier sitt. Hadde jeg hatt 400 mill ville jeg kjøpt Moutinho fra Sporting CP, eller Nasri. Spillere som faktisk blir gode. hahaha, priceless. Husker det var mange som sa det samme om Ronaldo, og til og med om Rooney. Skal være blind for å ikke se at Nani og Anderson kommer til å bli kjempe gode. Det at Anderson ikke fikk spille i Copa America er forøvrig et latterlig argument, se på spillerne til Brasil, gutten er 19år gammel, ikke overraskende at treneren vil satse på de mer etablerte (og foreløpig bedre) spillerne i en så viktig turnering. Endret 30. september 2007 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
pregra Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) dobbelpost Endret 30. september 2007 av muon Lenke til kommentar
pregra Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hadde nettopp en ganske artig kamp: Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Blir litt dumt å si at du hadde kjøpt Moutinho og Nasri fordi faktisk blir gode. Så får jeg spørre igjen, i og med at man har svært begrenset tilgang i Norge til å se matcher fra Frankrike og Portugal, selv om C+ sender kamper fra sistnevnte. HVOR mange kamper har du sett Nasri og Moutinho spille? Hvordan kan du dømme ut fra FM, noe som det virker som du gjør. Hadde Nasri og Moutinho vært så superstore talenter hadde vel ingen av de spillt i Frankrike eller Portugal lenger? Det at i det hele tatt Man U plukket opp Anderson og Nani sier jo at de to kommer til å bli utrolig gode. Anderson var jo fantastisk i Porto. Liverpool = henter random 18-åringer som aldri slår til. Man U = bruker penger på kvalitet og ikke kvantitet og henter to spillere som nesten sikkert kommer til å bli verdensstjerner. Se på Ronaldo for 3 år siden, og se nå. Der har du du svaret. Lenke til kommentar
Dredd Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Irriterer meg så J***** at de ikke klarer å ordne den fordelsparagrafen ordentlig. Spiller med Newcastle og Martins blir holdt litt av siste mann før han spurter gjenom og er helt alene med keeper. Så, blåser dommeren til frispark til Newcastle, og det ble det jo ingenting av Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Liverpool = henter random 18-åringer som aldri slår til. 9606166[/snapback] Er jo kun denne sesongen det har blitt satsa stort på å hente utenlandske ungutter. Er alt for tidlig å si om de kommer til å slå til eller ikke. Endret 30. september 2007 av BareMarius Lenke til kommentar
duda Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Anderson nærmer seg floppstempelet allerede, og synker i gradene. Fikk ikke prøve seg i mer en noen minutter i Copa America, noe som faktisk sier sitt. Hadde jeg hatt 400 mill ville jeg kjøpt Moutinho fra Sporting CP, eller Nasri. Spillere som faktisk blir gode. Anderson flopp allerede? LOL? Herregud han er 19 år, og har vært veldig mye skadet det siste året. Også er jo tempoet England kontra Portugal bittelitt annerledes om du ikke har forstått det. At Anderson faktisk fikk spille i Copa America for Brasil sier jo litt om talentet hans. At flere etablerte trenere har gått ut og sagt at Anderson kan bli veldig stor, sier igjen om hva som bor i denne gutten. Og hvordan vet du at hverken Nani eller Anderson kan bli gode? Anderson er jo av mange nevnt som et av de største talentene per dags dato, foran både Nasri og Moutinho. At du har din egen mening er greit, men det vil ikke si at du har rett. Og jeg tror at Dunga f.eks som faktisk har trent spilleren har litt mer peiling enn deg, når han sier at Anderson kan bli større enn Ronaldinho. adde Nasri og Moutinho vært så superstore talenter hadde vel ingen av de spillt i Frankrike eller Portugal lenger? Nå skal det sies at Nasri ble kåret til den beste unge spilleren i den franske ligaen forrige sesong...... Men nok OT....angående demoen så er jeg fornøyd sålangt. Er dog veldig mye nytt og litt uvant nå. Og syns at det er bra at mange av statsene på de gode spillerne ikke er så høye som i FM07, hvor mange spillere hadde veldig høye stats. Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Er godt fornøyd med demoen. Et bra spill har blitt enda litt bedre. Her er noen inntrykk etter 3-4 timers spilling. Bra: pasninger i bakrom, default-skin, oppgradering av tillitsindikasjon, mer utfyllende om forventninger til kamper + nøkkelspillere, profil for fansens talsmann, mer utfyllende tilbakemelding på spillere fra trenere/scouter. Ikke bra: uvante og litt forvirrende menyer og prosedyrer før og under kamp (men det går seg til), for mange fargerike ikoner gir meg en ekkel EA-følelse. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 hehe, Scholes utvist etter tre minutter mot Rosenborg, vinner 3-0 lett. Ekspertkommentatoren om nøkkelmannen min, som tilfeldigvis var Scholes. "Han spilte veldig bra, pasningene var veldig presise og sikre" haha, satan så latterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå