Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

FM 2008 Demoen ute!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tanker etter 30 min med spill:

Alle talentene kjøpes altfor raskt.

Goran Pandev (?) er spillets beste spiller, eller i det minste helt sinnsyk, og blir kjøpt av Chelsea med en gang. Urealistisk

"Ingame" i kamper er det mye mer realistisk, der det blir slått løpspasninger og stikkballer for første gang i FM. Spisser løper heller ikke rett mot mål, men tar kanskej med seg ballen ut for å skape rom! Fantastisk :)

Pris systemet er det også fikset på :) Liker det.

Dog har Jermaine Pennant forsatt bare 13 i teknikk, menst Goran Pandev har 20. Lel.

Lenke til kommentar

1. Lel er ikke et ord.

2. Teknikk er ikke akkurat Pennant's sterke side.

Men... tenker jeg feil om jeg tror at du kommer til å komme tilbake til denne tråden om 1 uke for å klage over at Torres ikke ble toppscorer?

Endret av Shifty
Lenke til kommentar
1. Lel er ikke et ord.

Men... tenker jeg feil om jeg tror at du kommer til å komme tilbake til denne tråden om 1 uke for å klage over at Torres ikke ble toppscorer?

9603618[/snapback]

Du virker bitter. Som en United supporter som ikke klarer å innse at forje sesong var et blaff, og Nani/Anderson er middelmådige?

Uansett, nei. Kommer nok ikke til å klage over at Torres ikke er toppscorer, ettersom min taktikk bygger på lagscoringer. Torres skal holde på ballen til laget kommer etter.

Lenke til kommentar

Uansett, nei. Kommer nok ikke til å klage over at Torres ikke er toppscorer, ettersom min taktikk bygger på lagscoringer. Torres skal holde på ballen til laget kommer etter.

9604262[/snapback]

Det har jeg aldri prøvd, at spissen holder på ballen så laget kommer etter, funker det bra?

Lenke til kommentar

Tror at dette må være den beste versjonen jeg har spilt hittil, basert på 1 1/2 times spilling i demoen.

Vet ikke helt om jeg blir å fortsette å prøve på demoen, da jeg like etter en kamp fikk opp en melding om at fm.exe hadde et problem og måtte lukkes. Heldigvis skjedde det like etter at jeg tapte hjemme mot Derby :)

Lenke til kommentar
1. Lel er ikke et ord.

9603618[/snapback]

Du virker bitter. Som en United supporter som ikke klarer å innse at forje sesong var et blaff, og Nani/Anderson er middelmådige?

9604262[/snapback]

Jeg hater Man U. Er Liverpool-supporter selv.

Lenke til kommentar

Jeg er som vanlig skuffet over databasen, men slik blir det vel ofte, alle mener noe er "galt" med laget sitt.

Feks Darius Vassell har i de to siste spillene gått jevnt og trutt ned i fart, som er hans store våpen og egentlig eneste våpen, nå har han mektige 14! Joda jeg rekner med den stiger et poeng eller kanskje to men alikevel, latterlig. Jeg forstår også at hurtighet kanskje har vært et problem i spillet, men det blir døvt å senke hurtigheten hans fordi det kan gjøre spillet ubalansert.

Og sjokkerende nok er det kun manu med supre ungdomsfasaliteter, mens City har "kun" gode, og det er jo bra med tanke på hvor mange spillere fra eget akademi City har fostret opp de siste årene.

Men nå skal det testes mer, så kan jeg eventuelt komme tilbake å grine mer!

Lenke til kommentar

hmm, du har tydeligvis ikke spilt for mye fm..

De gutta starter med mange 15 i stats, men få kjøpt inn noen ordentlige trenere og ordn treningsprogrammet da, så skal vi se hvor fort de vokser...

Lenke til kommentar

hmm, du har tydeligvis ikke spilt for mye fm..

De gutta starter med mange 15 i stats, men få kjøpt inn noen ordentlige trenere og ordn treningsprogrammet da, så skal vi se hvor fort de vokser...

9604943[/snapback]

Hva i alle dager er det du snakker om?

Lenke til kommentar

Middelmådige er vel litt å ta i. Anderson har ikke fått sjansen ennå fordi han er for ung, og Nani har imponert meg veldig denne sesongen, og han kommer kun til å bli bedre. Hva så om forrige sesong var en blaff? Man Utd har vunnet ligaen mange ganger siden Premier League ble opprettet, Liverpool har ikke vunnet en eneste gang. Og, ville du heller hatt random unggutter som Leto, Insua, San Jose, og en gjeng ungarere, enn Nani & Anderson?

Og merk, jeg er Liverpool-supporter.

Endret av Shifty
Lenke til kommentar
Middelmådige er vel litt å ta i. Anderson har ikke fått sjansen ennå fordi han er for ung, og Nani har imponert meg veldig denne sesongen, og han kommer kun til å bli bedre. Hva så om forrige sesong var en blaff? Man Utd har vunnet ligaen mange ganger siden Premier League ble opprettet, Liverpool har ikke vunnet en eneste gang. Og, ville du heller hatt random unggutter som Leto, Insua, San Jose, og en gjeng ungarere, enn Nani & Anderson?

Og merk, jeg er Liverpool-supporter.

9605224[/snapback]

Du gjør en fantastisk samenligning der du tar Nani og Anderson, som kom for rundt 400 millioner, og San Jose, Insua og Leto som kom for 20-30 Millioner.

Virker som du vet mye om fotball.

Lucas > Anderson

Nani kunne jeg tenkt meg.

Lenke til kommentar

Haha? Rafa har brukt en god del penger opp igjennom årene på unggutter som ALDRI slår til. Så du sier at du heller ville brukt 20-30 mill på de kidsa vi har nå, enn 400 mill (nå som vi har penger) for Nani og Anderson? Altså, hadde det vært omvendt, at Nani og Anderson hadde signert for Liverpool, og de vi har signert hadde gått til Man U, da hadde det vært Man U du hadde ledd av, ikkesant? Og hvordan kan du si at Lucas er bedre enn Anderson? Du hadde tvilsomt engang hørt om Lucas (bortsett fra FM), før han signerte for Liverpool. Uansett så tviler jeg på at du har sett begge i kamper, bortsett fra Lucas' middlemådige innsats mot Reading i Carling-Cup.

Lenke til kommentar

Litt misfornøyd med statsa til mange av spillerne Pennant+Benayoun f.eks er alt for dårlige. Torres sine stats er vel faktisk også dårligere enn Kuyt sine? Men dette kan skiftes på editoren når selve spillet kommer så egentlig ikke så farlig.

Det nye designet var lekkert. Spillet går mye fortere enn før, så dette kan bli veldig veldig bra. Gleder meg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...