dimetho Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Har et par idèer til dere "gale" der ute, med mye penger og mye fritid... Hva med å sette inn plexiglass i en labtopp, eller i en skjerm, oppå? Og kanskje litt katode inni skjermen? Er det virkelig ingen som har gjort dette? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Laptoppen blir det vel litt problemer med størrelsen på, og å skjære hull i skjermen vil ødelegge radiasjons-skjoldet inni... Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 jeg har sett folk som har lagd vindu og satt inn katoder i skjerm før jeg, og hva er så spes med radiasjons-skjoldet??(cut'n'paste ) Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 og hva er så spes med radiasjons-skjoldet?? Det forhindrer at du får kreft, barnløshet, hårløshet osv. Lenke til kommentar
quack Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Huff, man får da ikke nødvendigvis kreft, barnløshet, hårløshet osv. av en skjerm uten skjold. Det høres ut som om du mener man er dømt til en av disse tinga hvis du erstatter plastikken med plexiglass, dummegaas. Sjansen er kanskje 1/1 000 000 eller der omkring. Men uansett blir det så tøft å se på at det er verdt å ta sjansen :wink: Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Det er ikke selve plastikken som beskytter, det er en fosforfilm inni. Lenke til kommentar
quack Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Whatever, poenget var at man dør ikke selv om man fjerner dekselet på skjermen sin. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Neida, men det er en grunn til at filmen er der. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Hehe Jaja, men risikoen for at man får kreft der er ikke så stor da :wink: Vil heller si at de som kjører bil, røyker, spiser potet gull har større sjanse for å dø, enn av det du påpeker Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Laptoppen blir det vel litt problemer med størrelsen på, og å skjære hull i skjermen vil ødelegge radiasjons-skjoldet inni... Emm, hvor gammel er din skjerm?? 10 år?? på tide med ny da vettu I alle de 3 skjermene jeg ha liggende, har jeg ikke noe radiasjons-skjold, på eldre skjermer derimot, der finner du slike skjold 8) Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Har flatskjerm jeg. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Ja, jeg har aldri sett noen modda Flatskjermer, det hadde blitt skikkelig úber rått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå