Gjest Gjest_?_* Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Når får gutter vanligvis hår på beina? Selvfølgelig varierer det, men sånn cirka, og hva med dere selv? Går i 10. nå og har lite/ingenting selv, men ser at noen som er en del yngre enn meg sprader rundt med hår på leggene. Og vokser håret nedenfra og opp, eller kommer det over alt? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Når får gutter vanligvis hår på beina? Selvfølgelig varierer det, men sånn cirka, og hva med dere selv? Går i 10. nå og har lite/ingenting selv, men ser at noen som er en del yngre enn meg sprader rundt med hår på leggene. Og vokser håret nedenfra og opp, eller kommer det over alt? 9603105[/snapback] det har vel noe å gjøre med hvor langt man er kommer i puberteten. alle blir uansett ikke like hårete. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det har jo med puberteten å gjøre, men lurer likevel på når det er vanlig at det dukker opp i alder (sånn cirka)... Er det tidlig eller sent i puberteten og sånn? Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg fikk hår på beina i 8.ende. Men det varierer ekstremt mye. men seff... Alle de kule får jo hår på beina i 8.ende, det vet jo alle Lenke til kommentar
ecko Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg fikk hår på beina i 8.ende. Men det varierer ekstremt mye. men seff... Alle de kule får jo hår på beina i 8.ende, det vet jo alle 9603145[/snapback] ja, å alle de kule femi guttene voxer håret bort. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Når får gutter vanligvis hår på beina? Selvfølgelig varierer det, men sånn cirka, og hva med dere selv? Går i 10. nå og har lite/ingenting selv, men ser at noen som er en del yngre enn meg sprader rundt med hår på leggene. Og vokser håret nedenfra og opp, eller kommer det over alt? 9603105[/snapback] Altså, når håret begynner å vokse på de forskjellige stedene er svært subjektivt. Hår kommer heller ikke samtidig over alt hos de fleste. For eksempel kan noen slite med hårvekst på beina, mens de til gjengjeld nærmest kan annlegge skjegg i niende klasse. Håret kommer når det kommer. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg begynte å få hår på føttene i slutten av 6. klasse, og når jeg gikk i 10. så vokste det ikke noe særlig mer. Tror egentlig det sluttet å vokse tidligere, men jeg vet bare 100% sikkert at det sluttet å vokse i 10. ^^ Men som det er sagt over her, det er veldig individuelt. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det er vel ikke alle som får så veldig mye hår på beina heller? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Det her kan variere veldig. Selv har jeg ganske hårete bein selv.. Men jeg vet ikke når jeg fikk det. Men som jeg sa (og som andre har sagt) så varierer det Edit: Var det her noe å bruke gjesteposting for egentlig? Endret 1. oktober 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
hds Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Født med hår på beina, ble kalt "varulven" av sykesøstrene på sykhuset. Støgg, hårete og som et dyr på patterne :!: Nei litt mer seriøst, kan hende du aldri får hår på beina for den del. Faren min f.eks har helt glattte legger mens jeg er hårete, gjett hvem jeg fikk genene av da... Jeg fikk hår på beina før jeg begynte på ungdommskolen, mer spesifikt vet jeg ikke. Lenke til kommentar
LosAngeles Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Når får gutter vanligvis hår på beina? Selvfølgelig varierer det, men sånn cirka, og hva med dere selv? Går i 10. nå og har lite/ingenting selv, men ser at noen som er en del yngre enn meg sprader rundt med hår på leggene. Og vokser håret nedenfra og opp, eller kommer det over alt? 9603105[/snapback] Har du svart hår får du jo mer synlig hår på beina enn hvis du har blondt hår. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er det noe du ikke skal tenke på så er det puberteten. Hvem som har hår og hvem som ikke har. Det kommer når det kommer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå