Gå til innhold

Sony slipper ein "bombe" 12.okt?


_KroSjefen_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sony vil sende ut en pressemelding på fredag. Den vil fortelle at priskutt og ny pakke vil være tilgjengelig fredag 12.oktober.

 

PS3 Starter Pack reduseres til €499 (4995 kr.) mens 40 GB PS3 introduseres til €399 (3995 kr.).

 

40 GB-versjonen har 2x USB og Wifi, men ingen minnekortleser og ingen bakoverkompabilitet med PS2.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Var dette sant kilik?:p For det høres skuffende ut... :thumbdown:

 

Jeg leste dette:

Rumours have been rife that Sony would be holding a "Big Bang" conference on October 12th. The rumour started by GanePro france suggested they could be annoucing a new 40GB SKU and a price cut on the PS3 starter pack. Sony has said it has not announced anything and has nothing of the sort planned.

 

LINK

Endret av vegavnil
Lenke til kommentar
Tja, at prisen senkes til under 4000 kroner er en rimelig stor nyhet. Vil i alle fall øke salget betydelig.

 

At GTA4 eller MGS4 plutselig skulle dukke opp i år var for godt til å være sant uansett.

9625994[/snapback]

 

Men blir det ikke omtrent det samme siden dte ikke følger med spill?

4000kr for en PS3 uten spill, mindre harddisk og ingen PS2 kompatibilitet.

 

Eller 4999 for PS3 med Motorstorm og Resistance og ekstra konteoller.

 

Men det stemmer nok at salget vil bedre seg, folk ser seg alltid blinde på pris.

Lenke til kommentar
Sony Europe has categorically denied to Eurogamer that it has a press conference scheduled for next week. Rumours erupted yesterday that the platform holder had a "Big Bang" meeting planned for next Friday, which speculation suggested could be about a new 40GB PS3 model.

 

However, a spokesperson for Sony told Eurogamer it has not announced anything and has nothing of the sort planned.

Lenke til kommentar
A spokesperson for Sony that was a little higher up in the system than DBD's spokesperson, said that the first spokesperson has been fired.

He also said that the bomb is still scheduled for Oct. 12th, and that it will make gamers of all platforms shed their tears in happiness, and peace will come to all those who believe in the power of the Cell and Dualshock 3.

 

He also mentioned something about a forumer called "Zaleeeek", and that he wanted a T-bone steak, with fries and a large coke...

Lenke til kommentar
Tja, at prisen senkes til under 4000 kroner er en rimelig stor nyhet. Vil i alle fall øke salget betydelig.

 

At GTA4 eller MGS4 plutselig skulle dukke opp i år var for godt til å være sant uansett.

9625994[/snapback]

 

Men blir det ikke omtrent det samme siden dte ikke følger med spill?

4000kr for en PS3 uten spill, mindre harddisk og ingen PS2 kompatibilitet.

 

Eller 4999 for PS3 med Motorstorm og Resistance og ekstra konteoller.

 

Men det stemmer nok at salget vil bedre seg, folk ser seg alltid blinde på pris.

9626006[/snapback]

Hva mener du med ingen PS2 kompatibilietet? Alle PS3 har jo PS2 kompatibilitet. Igjennom Firmware er det nesten 90% av spillene ifra PS2 kompatibelt, om ikke mer nå. Jeg har ikke et PS2 spill som ikke funker til PS3, og jeg har endel av de. Noen spill funker ikke 100% men det går uansett for det samme. Spiller jo stort sett PS3 spill annyway..

Lenke til kommentar
A spokesperson for Sony that was a little higher up in the system than DBD's spokesperson, said that the first spokesperson has been fired.

He also said that the bomb is still scheduled for Oct. 12th, and that it will make gamers of all platforms shed their tears in happiness, and peace will come to all those who believe in the power of the Cell and Dualshock 3.

 

He also mentioned something about a forumer called "Zaleeeek", and that he wanted a T-bone steak, with fries and a large coke...

9626183[/snapback]

Hahaha elsk på dette forumet.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper glatt en ps3 for 3999,-

Jeg er overhodet ikke intressert i å få slengt med alskens drit og så måtte betale 4500,- for resistance og motorstorm eller spiderman 3 og fjernkontrolltull.

 

3999,- , så klarer jeg meg med Playstation Network-spill inntill jeg finner noe fornuftig å bruke pengene på av spill. billig Blu-ray-spiller, grei pris for spillmaskin.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...