Bruker-104685 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det skal du FAEN meg få viss det kommer, Sånn seriøst jeg sender en hamburger som Smartpost til deg 300gr med bacon dobbelcheese masse salat og noen servietter til å tørke av kjeften 9618938[/snapback] Hahaha! Jeg vil ha fersk salat med masse kyllingbiter Da vil jeg og håpe på att GTA IV kommer i denne måneden, en lekker salat med kyllingbiter sponset av Zaleeeek Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg pisser seriøst i buksa av å lese i dette forumet noen ganger ... Makan Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 ser ut som zaleek beholder pengene i lommeboka for denne gang.. Rumor crusher GTA IV Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg tror nok de hadde tjent enormt på å lansere spillet før den offisielle lanseringsdato. Det ville trukket så enormt mye oppmerksomhet at de hadde solgt bare på basis av det. Nå sier jeg ikke at dette er saken, de er jo åpenbart ikke ferdig med spillet, men som et strategisk trekk tror jeg det ville dratt inn en del ekstra penger. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det skal du FAEN meg få viss det kommer, Sånn seriøst jeg sender en hamburger som Smartpost til deg 300gr med bacon dobbelcheese masse salat og noen servietter til å tørke av kjeften 9618938[/snapback] Men jeg liker ikke salat på Jeg tar bare en cheeseburger med ingenting annet på REIN HAMBURGER FTW! haha smartpost, da er den vel kald innen den kommer hit :S Vel, vi får sjå litt Men det er jo fint hvis det kommer i oktober da skal det bli morro! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg pisser seriøst i buksa av å lese i dette forumet noen ganger ... Makan 9619461[/snapback] Gjør du, så veldig kjekt, må få lov til å ha det litt morsomt, ikke være dønn alvorlig hele tiden da! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) "Bomben" (hvis man kan kalle det hele tatt) er nok den nye 40 GB-modellen eller et betydelig priskutt på minst en tusenlapp. At spill som er utsatt til godt uti neste år plutselig skulle dukke opp nå er nok bare ønsketenkning. Det er en grunn til at de ble utsatt i første omgang for å si det sånn... Husk også at store spill som GTA4 og Halo3 produseres og leveres til butikkene mange uker før den offisielle lanseringsdatoen pga. det enorme antallet. Med andre ord måtte GTA4 ha vært ferdig for lengst for å komme ut i oktober. Endret 2. oktober 2007 av kilik Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ja jeg tipper det er den 400$ PS3'n bundla med spiderman 3. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg pisser seriøst i buksa av å lese i dette forumet noen ganger ... Makan 9619461[/snapback] Gjør du, så veldig kjekt, må få lov til å ha det litt morsomt, ikke være dønn alvorlig hele tiden da! 9620440[/snapback] He he, smart du. Var ment som et kompliment til diverse vittigheter Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er det bare jeg som tenker at Firmware 2.0 er rett rundt hjørnet? Og er det bare jeg som ikke har fått med meg noen utsettelse av Home siden alle snakker om en open-beta? Det har vel hele tiden vært snakk om oktober eller hvertfall fall 2007 som senere ble til Q4 2007? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Home er utsatt, men det blir en åpen beta som du sier fra den gamle lanseringsdatoen så vidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Bungie forlater MS til fordel for Sony og Halo blir ikke lenger xbox-eksklusivt For å styrke min hypotese: les her! Endret 2. oktober 2007 av Omar2x6 Lenke til kommentar
The1 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Vurderer å kjøpe PS3 (bundle pack) nå til helgen, men etter å lest igjennom denne tråden velger jeg å vente til etter 12.oktober, bare for å "se hva som skjer". En liten prisdropp eller nye spill til bundle pakken er vel verdt å vente på. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Vurderer å kjøpe PS3 (bundle pack) nå til helgen, men etter å lest igjennom denne tråden velger jeg å vente til etter 12.oktober, bare for å "se hva som skjer". En liten prisdropp eller nye spill til bundle pakken er vel verdt å vente på. 9623218[/snapback] ingen dum tanke kansje.. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Bomben er nok at de etter EISA-prisen skal doble prisen på PS3 og begynne å selge den med fjernkontroll istedet for gamepad for å treffe markedet for high-end hjemmekino, og få bort fattige gamere som syter over prisen hele tiden... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Bomben er nok at de etter EISA-prisen skal doble prisen på PS3 og begynne å selge den med fjernkontroll istedet for gamepad for å treffe markedet for high-end hjemmekino, og få bort fattige gamere som syter over prisen hele tiden... 9623299[/snapback] eg har hørt dei skulle kalle kontrollen , the psmote.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg pisser seriøst i buksa av å lese i dette forumet noen ganger ... Makan 9619461[/snapback] Gjør du, så veldig kjekt, må få lov til å ha det litt morsomt, ikke være dønn alvorlig hele tiden da! 9620440[/snapback] He he, smart du. Var ment som et kompliment til diverse vittigheter 9622505[/snapback] Hehe var det ment som det, hehe da så trodde du var dønn alvorlig Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er bare alvorlig når jeg sykler ritt og skal opp på talerstolen i politikken. Har bare litt subtil humor som kanskje ikke oppfattes, og beklager det Men morsomme er dere, det skal dere ha. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 ingen sony bigbang i neste veke..! KILDE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå