Kultom Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hadde vært fett med noe tilnærming av Live for PSN. Litt mer funksjoner når det gjelder friends ihvertfall. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kanskje det de har snakka om lenge, points som man kan bruke i butikken hvis man lar folding@home stå på. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Beklager Zaaleeek, men kan godt hende du må spandere mat på oss http://www.take2games.com/index.php?p=game...ON_3&title=gta4 http://n4g.com/ps3/NewsCom-71530.aspx#Comments http://uk.playstation.com/games-media/release-calendar/ Litt merkelig at utviklerne også plutselig endrer datoen Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 For jeg begynte å bli rimelig redd for at pengene skulle gå bort på noen biff biter til folket Da kjører jeg sørover, kun for å innkassere en bedre middag. 9615639[/snapback] `Åsn veit du det er sørover 9615672[/snapback] Enkelt. Jeg vet hvor alle bor. Alle som stikker meg i ryggen med kniv på Warhawk, ihvertfall! Vi går vel ut ifra at Big horn steakhouse ikke finnes nord for Trondheim da Jeg kunne sikkert ha spist på den nærmeste Steakhouse'n, men jeg vil helst nyte måltidet 50 cm. fra nesetippen på han som ufrivillig spanderer. :!: Håper bare nyheten lever opp til forventningene nå. Nesten så jeg gleder meg nå jo! Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 GTA IV før jul pluss indrefilet på Zaleeeks regning hadde jo blitt en veldig fin overraskelse. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) GTA IV før jul pluss indrefilet på Zaleeeks regning hadde jo blitt en veldig fin overraskelse. 9617611[/snapback] GTA IV kommer i oktober og (hold dere fast) det er ps3 eksulisvt, DET er overaskelse det Endret 2. oktober 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 GTA IV, bundlet med 40GB PS3, til rundt 3500-4000,- Setter ikke DET igang et helsikes salg av PS3, så vet ikke jeg. Men jeg tviler stort på at GTA IV kommer før nyttår, egentlig. Lenke til kommentar
psino Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Take2games sier at gta4 kommer oktober for xbox360. http://www.take2games.com/index.php?p=game..._360&title=gta4 Det vil dermed ikke være noe særlig til "bombe" om de spretter frem og sier "hihi" om dette. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Take2games sier at gta4 kommer oktober for xbox360. http://www.take2games.com/index.php?p=game..._360&title=gta4 Det vil dermed ikke være noe særlig til "bombe" om de spretter frem og sier "hihi" om dette. 9617677[/snapback] står at det kommer i oktober for ps3 også, de har sikkert ikke fått med seg at det har blitt utsatt Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 folk vet hvorfor det ble utsatt?:o Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Rockstar Games og eier Take-Two Interactive melder nå at spillet (GTA4) er utsatt til 2008. Årsaken er simpelthen at utviklerne i Rockstar North trenger mer tid for å bli ferdige. gammel nyhet Endret 2. oktober 2007 av Sap15 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Word on the street er online modusene, microsoft og sony kunne ikke ha samme online modus til gta 4. så de må utvikle 2 forskjellige:p det jeg har hørt da.. men det går under utvikling. Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 ikke faen om gta IV kommer i oktober. Tør ikke Skrive noe som "Kommer det i okt. skal jeg spise sokkene mine på webcam og legge det på youtube", men er for godt til og være sant Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Kanskje den store nyheten er at Sony skal kjøpe opp Bungie Går jo rykter om at Bungie vil rive seg løs fra MS. Les her: http://gamer.no/nyhet/xbox_360/brudd_mello...microsoft/43909 PS: Håper ingen tar denne posten seriøst. :!: Endret 2. oktober 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er det lov å håpe på en demo av killzone 2, ikke noe nye PS3 som er mindre og har 40GB for det bryr jeg meg ikke noe særligt om siden jeg har allerde en PS3 Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er det lov å håpe på en demo av killzone 2, ikke noe nye PS3 som er mindre og har 40GB for det bryr jeg meg ikke noe særligt om siden jeg har allerde en PS3 9618865[/snapback] Helt enig.. Eller en fet update Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 2.0 med XMB Access, Demo av KZ2, beta med LittleBigPlanet, GTA IV i November(Ikke oktober for da blir jeg fattig ) Next-Gen rumble før jul. Open Home Beta også Hadde dem fått til alt dette, så skal jeg ........ Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kommer GTA IV i Oktober skal jeg spandere alle her en tur på Big Horn Steakhouse!! 9615569[/snapback] Kan jeg få en stor saftig hamburger da Jeg håper det kommer i oktober! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det skal du FAEN meg få viss det kommer, Sånn seriøst jeg sender en hamburger som Smartpost til deg 300gr med bacon dobbelcheese masse salat og noen servietter til å tørke av kjeften Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Er nok ett priskutt for Sony MÅ gjøre noe med den stive prisen, de taper i forhold til konkurentene MS og Nintendo og får ikke PS3 salget ett realt hopp snart så kan man snart kalle PS3 for en fiaskokonsoll fra Sonys side so hadde så utrolige høye markedandeler ved forrige generasjon. 2 eksklusive titler som ble skrytt høylydt opp i skyene har ikke fått den mottagelsen som verken Sony eller pro sony fanboys hadde håpet på. Jeg snakker her selfølgelig om Fail (ops Lair) og Heavenly Sword. Endret 2. oktober 2007 av Whackedorange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå