Gå til innhold

Sony slipper ein "bombe" 12.okt?


_KroSjefen_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert et priskutt som dere sier.

Men det burde da heller ikke være så jævla vanskelig for Sony å få ferdig den rumble kontrollen før jul, de har jo laget rumble kontroller før så det burde jo ikke by på noen nye problemer.

Men mine ønsker, dog usannsynlige, er at home og rumble kontroll blir lansert.

Lenke til kommentar

Jeg vil nok og tenke på en ny pris strategi før jul. Pluss noen andre nyheter som gir folk grunn til å kjøpe PS3 istedefor 360 denne julen.

 

Det blir jo en åpen home beta før jul. Så home kommer selv om det er offisielt forsinket. Slike ting har en tendens til å bruke mesteparten av sin levetid i betafase.

 

Vi får forhåpentligvis kose oss med Little Big Planet og før julen senker seg.

Lenke til kommentar
Bomben er att ved nesten generasjon konsoll så vill det være ett samarbeid mellom Sony og MS og boxen vill hete Playbox. Sony har skjønt att de kan hardware men ikke software og vice versa for MS.

9604446[/snapback]

 

Neh, blir vel mer Sony og Nintendo i neste generasjon slår seg sammen for å ta rotta på Microsoft. Derfor lager de WiiStation og knuser Xbox 720....

 

Anyway.

 

Et priskutt tviler jeg egentlig på, Sony selger jo ikke akkurat med overskudd per enhet, så jeg tror heller det blir noe software/tilbehør messig til konsollen først og fremst.

Lenke til kommentar
Jeg ser ingen grunn til å ikke fleipe litt med måten Sony omtaler sine egne produkter.

9606417[/snapback]

 

Minn meg på hvilken relevans dette har for denne saken. Nå kjenner jeg ikke personlig til hvordan rumblen er på andre konsoller, eller hvordan den planlagte på ps3 er, men har lest at den skal være "bra og raffinert". Du er klar over "marketing speak" er, noe absolutt alle firma benytter? I det Logitech lanserer et keyboard som har en feature som en annen keyboard-produsent har, vil de si "Og vi har etter så og så lang tid endelig tatt igjen en av våre konkurrenter og tilbyr nå en av featurene de gjør", eller vi de si noe sånt som: "And the fanstatic new feature X, which makes typing a bliss!"?

 

Det du gjorde der var, og er, i mine øyne et litt småslappt forsøk på trolling, enten du ville eller ei.

 

Personlig så ser jeg frem til 12.okt og gleder meg til å se hva det egentlig dreier seg om, uten at jeg nå setter meg noen forventninger. Det kan vel bare være positivt for konsollbransjen? (Foruten exclusive deals -- så vil jo det hvis det er noe "revolusjonerende" være til oss konsumenters fordel).

Lenke til kommentar
Jeg ser ingen grunn til å ikke fleipe litt med måten Sony omtaler sine egne produkter.

9606417[/snapback]

 

Minn meg på hvilken relevans dette har for denne saken. Nå kjenner jeg ikke personlig til hvordan rumblen er på andre konsoller, eller hvordan den planlagte på ps3 er, men har lest at den skal være "bra og raffinert". Du er klar over "marketing speak" er, noe absolutt alle firma benytter? I det Logitech lanserer et keyboard som har en feature som en annen keyboard-produsent har, vil de si "Og vi har etter så og så lang tid endelig tatt igjen en av våre konkurrenter og tilbyr nå en av featurene de gjør", eller vi de si noe sånt som: "And the fanstatic new feature X, which makes typing a bliss!"?

 

Det du gjorde der var, og er, i mine øyne et litt småslappt forsøk på trolling, enten du ville eller ei.

 

Personlig så ser jeg frem til 12.okt og gleder meg til å se hva det egentlig dreier seg om, uten at jeg nå setter meg noen forventninger. Det kan vel bare være positivt for konsollbransjen? (Foruten exclusive deals -- så vil jo det hvis det er noe "revolusjonerende" være til oss konsumenters fordel).

9606488[/snapback]

+1 :thumbup:

 

tenkte jeg skulle kommentere det selv, men alt jeg har og si nå blir bare overflødig :)

Lenke til kommentar
Jeg ser ingen grunn til å ikke fleipe litt med måten Sony omtaler sine egne produkter.

9606417[/snapback]

 

Minn meg på hvilken relevans dette har for denne saken. Nå kjenner jeg ikke personlig til hvordan rumblen er på andre konsoller, eller hvordan den planlagte på ps3 er, men har lest at den skal være "bra og raffinert". Du er klar over "marketing speak" er, noe absolutt alle firma benytter? I det Logitech lanserer et keyboard som har en feature som en annen keyboard-produsent har, vil de si "Og vi har etter så og så lang tid endelig tatt igjen en av våre konkurrenter og tilbyr nå en av featurene de gjør", eller vi de si noe sånt som: "And the fanstatic new feature X, which makes typing a bliss!"?

 

Det du gjorde der var, og er, i mine øyne et litt småslappt forsøk på trolling, enten du ville eller ei.

 

Personlig så ser jeg frem til 12.okt og gleder meg til å se hva det egentlig dreier seg om, uten at jeg nå setter meg noen forventninger. Det kan vel bare være positivt for konsollbransjen? (Foruten exclusive deals -- så vil jo det hvis det er noe "revolusjonerende" være til oss konsumenters fordel).

9606488[/snapback]

 

Jeg er helt uenig. Marketing talk eller ikke, når Sony sier at rumble er et neste-generasjons feature så er det i mine øyne fullt akseptabelt her på Gamer å tulle litt med det. Jeg har ingen intensjoner om å trolle i det hele tatt. Jeg akter å benytte ytringsfriheten min, selv om det kun gjelder noe så useriøst som dette.

 

Jeg mener også at jeg formulerte innlegget mitt tydelig som en godsinnet spøk, og unngikk selvfølgelig å skrive noe på linje med 'Sony suger, ruble er last gen' osv, som ofte er tilfellet her.

 

Hvis du fremdeles er uenig er det bare å rapportere innlegget, så kan vi ta det derfra.

Endret av paranoide
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...