Gå til innhold

Sony slipper ein "bombe" 12.okt?


_KroSjefen_

Anbefalte innlegg

Jeg er helt uenig. Marketing talk eller ikke, når Sony sier at rumble er et neste-generasjons feature så er det i mine øyne fullt akseptabelt her på Gamer å tulle litt med det. Jeg har ingen intensjoner om å trolle i det hele tatt. Jeg akter å benytte ytringsfriheten min, selv om det kun gjelder noe så useriøst som dette.

9607910[/snapback]

 

Link kilden din i det minste. Det jeg leser av quoten ser ikke ut som noe rett frem sitat av det Kaz Hirai har sagt, snarere heller en sarkastisk tone og noe tatt ut av sin sammenheng, og googling på quoten gir meg denne posten og lite annet relevant ved første øyekast. Fint med ytringsfrihet, og jeg skal stå for den, men uten kildehenvisninger så man kan sjekke kredibilitet, så faller liksom hele korthuset på seg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eg håper egentlig det er noe anna enn 40 gig ps3 siden det gagner oss som har ps3 allerede veldig lite...

 

eg håper på ein rumble kontroll til europa i 07..ein demo av killzone2..++

9607824[/snapback]

 

Kommer til å importere Dual Shock 3 fra asia uansett. Blir billigere det.

9608606[/snapback]

 

jo tenkte jo på det...MEN..

 

spill som er lansert..motorstorm..rfom ++-...dei må patches for og inkludere rumble..trur dere ikkje sony vil holde tilbake patchen på us og eu servere til kontrollen har kommet i butikkene..?

Lenke til kommentar
Sony hails the dawn of a new era with controllers that rumble. The world has never seen, or felt, anything like this, says Kaz Hirai.

9606391[/snapback]

 

 

Merkelig.

 

Same tech as Dualshock 2.

9608472[/snapback]

Jepp veldig rart

9608678[/snapback]

Det er vel ikke noe verre enn at de har "tunet" samme teknologi. Ryan Payton er vel en av de fremste i Verden på rumble-programmering så det er vel sikkert sant det han sier, men man skal heller ikke se bort fra at han er en av få her på kloden som faktisk merker forskjelen.

 

Edit: Ble i ettertid litt usikker. Men i denne posten tror jeg i alle fall at Ryan Payton er den flinke rumble-mannen til Kojima Productions.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Håper virkelig ikke det blir priskutt! Håper det blir en revelusjonerende softwear update med Home og mye mye mer :D  Men tviler på det :whistle:

9614816[/snapback]

 

skal ikkje sjå vekk frå ein stor update..!

 

kansje rumble i europa før jul..

 

men kjenner eg sony rett blir det vel noko dumt som ikkje bryr nokon..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...