KrizZzo Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Får jo beskjed om at jeg må ha windows media player 9 eller høyere hvis jeg skal se noe.. Hva er dette for no tøv da? jeg har jo wmp 11..? skjønner ingenting.. har sittet å bladd fram og tilbake på alle trådene som kanskje kunne inneholdt no om dette, men finner ingenting jeg:( får jo denne beskjeden når jeg prøver å "låne" en film igjennom en online butikk i wmp også:S Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hva sier feilmeldingen da? Post et printScreen her Lenke til kommentar
killmeister Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Slenger meg på denne. jeg har samme problemet, men det kommer ikke noen feilmeldig. Men når jeg bruker opera funker det veldig bra?? har prøvd og stille på alt mulig, både på nettleseren og i wmp11 men det hjelper ikke Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Get firefox... XD Lenke til kommentar
KrizZzo Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 funker ikke med firefox heller.. da står det bare at jeg kan laste ned windows media player. virker som at wmp ikke vises for nettleserene..:S Lenke til kommentar
KrizZzo Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Feilmeldingen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå