Melvin Snerken Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Hei. Jeg har kjøpt dette lydkortet fra ps.no. Men jeg trudde det fulgte med en slik overgang: Noen som veit hva den heter? Og hvor jeg kan kjøpe den? Endret 4. oktober 2007 av kezoom Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Ingen som veit? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Bump! Ingen som veit? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tviler at noen kan hjelpe deg ut fra bildene. Hva er det du skal koble sammen? Og for all del. Ikke nødvendig å bumpe. Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei. Jeg har kjøpt dette lydkortet fra ps.no. Men jeg trudde det fulgte med en slik overgang: Noen som veit hva den heter? Og hvor jeg kan kjøpe den? 9602836[/snapback] Unge Wegner har allerede forklart dette. Du må på Creative's egen shop for å kjøpe denne dockingen for å få 7.1 lyd. Står også på linken din at denne er optional, med andre ord, følger ikke med. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Og for all del. Ikke nødvendig å bumpe. 9635999[/snapback] Javell, hva mener du med det? Takk firefox! Denne: http://no.europe.creative.com/shop/product...msid=true&nav=0 ? Btw: Noen som veit om en annen nettbutikk som selger denne kabelen? Creative tar jo bare VISA/MasterCard Endret 4. oktober 2007 av kezoom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå