JFM Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Hei. Jeg får ikke å åpnet enkelte nettsider. Dette er når jeg bruker Routeren min. Når jeg ikke bruker routeren funker det fint. Er 4 sider jeg kommer på som ikke kan åpnes: http://synergymod.com/ http://www.mopedportalen.com/ http://www.hide-my-ip.com/ + en til crack side som jeg ikke kan linke til Tengte at jeg kanskje må åpne noen porter på routeren. Kan det stemme? Eventuelt hvordan porter. Legger med et bilde Endret 29. september 2007 av JFM Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Slettet crap.... Endret 30. september 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Forslag: 1) Prøv å slå av brannmuren i ruteren i noen minutter og se om det hjelper. Mulig ruteren din filtrerer på bestemte ord i URL-er eller andre ting. 2) Hvis ruteren din har en DNS-proxy, altså at du bruker ruterens IP som DNS-server, bør du forsøke å bruke ISP-ens egne DNS-er i stedet. Slike proxyer i diverse rutere kan fungere tildels elendig. Nei, du trenger ikke å åpne noen porter bare for å få opp websider. edit: leif kom og gikk Endret 30. september 2007 av Zenit Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) 1) Prøv å slå av brannmuren i ruteren i noen minutter og se om det hjelper. Mulig ruteren din filtrerer på bestemte ord i URL-er eller andre ting. Jeg har ikke brannmuren på på routeren. 2) Hvis ruteren din har en DNS-proxy, altså at du bruker ruterens IP som DNS-server, bør du forsøke å bruke ISP-ens egne DNS-er i stedet. Slike proxyer i diverse rutere kan fungere tildels elendig. Skjønte ikke så mye av det. Men jeg skal prøve det Slett de midlertidige javafilene dine. Du finner disse via Windows kontrollpanel, java, temp internett filer. Hjelper ikke det, prøv cache og cookies i browseren din. Tror ikke det hjelper. Men skal prøve Endret 30. september 2007 av JFM Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Jeg har 4 PC-er hjemme på dette nettverket, og ingen kommer inn på sidene. edit: har det noe å si at jeg bruker "PPPoE"? Jeg må nemmelig det. Endret 30. september 2007 av JFM Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Slett de midlertidige javafilene dine. Du finner disse via Windows kontrollpanel, java, temp internett filer. Hjelper ikke det, prøv cache og cookies i browseren din. Tror ikke det hjelper. Men skal prøve 9603971[/snapback] Det hjelper nok ikke når det er routeren som blokkerer. Jeg leste litt for fort Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Bruker ikke routeren nå. Har satt opp en switch, så jeg må ringe opp manuelt nå. Kommer også inn på disse sidene nå. Men jeg må jo få routeren å funke. Et annet problem jeg har er at routeren restarter. Hva kan feilen være? I går restartet den sikkert 10 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå