foenix Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg har kun Photoshop Limited edition og kan ikke laste inn raw bilder. Finnes det plug in filer på nettet som kan lastes ned og gjøre dette mulig. Kan man arbeide med raw format i photoshop elements? Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg har kun Photoshop Limited edition og kan ikke laste inn raw bilder. Finnes det plug in filer på nettet som kan lastes ned og gjøre dette mulig. Kan man arbeide med raw format i photoshop elements? 9602530[/snapback] Ja, i Elements kan man jobbe med RAW. Lenke til kommentar
funnybeep Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg har kun Photoshop Limited edition og kan ikke laste inn raw bilder. Finnes det plug in filer på nettet som kan lastes ned og gjøre dette mulig. Kan man arbeide med raw format i photoshop elements? 9602530[/snapback] Prøv raw update 4.2 hvis du har et helt nytt kamera (se adobes hjemmeside). Hva slags kamera, sa du? Lenke til kommentar
foenix Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Jeg har fuji s9500 Lenke til kommentar
funnybeep Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg har fuji s9500 9603994[/snapback] Prøv linken i denne linken: http://photo.net/bboard/q-and-a-fetch-msg?msg_id=00EtqW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå