TOO TRILL Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 -Farg håret svart -La det vokse i pannaluggen og dra det nedover -Kjøp trange svarte jeans og andre svarte klær -Bruk svart neglelakk -Eye-liner Lenke til kommentar
floww Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 -Farg håret svart-La det vokse i pannaluggen og dra det nedover -Kjøp trange svarte jeans og andre svarte klær -Bruk svart neglelakk -Eye-liner http://img530.imageshack.us/img530/4213/833496js3.jpg ? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Leste på side 4, stå over blend. St.Matias, Jeg har ikke ord for det bildet der... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Det er ikke JL-logoen, det er WESC-logoen. Og det står fremdeles ikke WE/JL, det står WE/*logo*. Den JL-logoen betyr ikke JL? :O Så wesc og JL er to helt fullstendig forskjellige ting? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Ja Skummelt at folk tror det er en sammenheng =/ Endret 12. februar 2008 av Homme Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Er ett tips jeg vil føye til som jeg nesten var overasket over ikke å ha sett tidliger. skjønnhet kommer innenifra. Spiser du sunt, kommer du til å se bedre ut. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Jeg fant dette emnet når jeg søkte litt rundt, så jeg og slenger meg på med ett par spørsmål: 1. Lite søvn, kan det gjøre deg blekere og få deg til å se mer slapp ut? (Er også plaget med hodepine) 2. Jeg har begynt med en 'fakt' hvor jeg hever øyenbrynene mine hele tiden med vilje slik at det ser naturlig ut, fordi jeg selv mener at jeg ser ti ganger bedre ut, da. Når jeg ikke gjør det ser jeg ganske slapp ut, og det irriterer meg grenseløst fordi jeg har ganske store og fine øyenbryn. Trenger veiledning her eller noe slikt, fordi etter en stund gjør det forbanna vondt rundt øynene, øyenbrynene og pannen. -------- Takker for alle svar! Endret 14. august 2009 av FredrikH Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Hvordan kan JEG bli en good looking? Trenger råd! Er gutt! Er 13 år, mørkebrunt, fett hår. 1,78 høy, tynn - omtrent four-pack. Men jeg trenger råd på hvordan jeg kan bli good looking! Altså utsende-messig helst! Alle råd tar jeg i mot... ALLE! Tipper at flere ungdommer der ute kunne tenke seg de samme svarene, så dere hjelper nok flere enn meg ved å svare alvorlig... Takk på forhånd! Du kan lære deg å snakke rent norsk først. Du er så ung at jeg vil ikke kalle deg en ungdom, du er fortsatt et barn. Og jeg tror du uansett kommer til å ende opp med sportsklær og masse hårgelé, og noen falske smykker fra markeder i spania, og litt Axe under armene. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Jeg fant dette emnet når jeg søkte litt rundt, så jeg og slenger meg på med ett par spørsmål: 1. Lite søvn, kan det gjøre deg blekere og få deg til å se mer slapp ut? (Er også plaget med hodepine) -------- Takker for alle svar! Ja. Søvn er meget viktig. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Jeg fant dette emnet når jeg søkte litt rundt, så jeg og slenger meg på med ett par spørsmål: 1. Lite søvn, kan det gjøre deg blekere og få deg til å se mer slapp ut? (Er også plaget med hodepine) -------- Takker for alle svar! Ja. Søvn er meget viktig. I see. Er det noe fasit på hvor mange timer man bør sove i døgnet? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Blek håret, skaff deg en wesc hood i lysegrønn, stapp buksa i sokkene, snus Jeg fant dette emnet når jeg søkte litt rundt, så jeg og slenger meg på med ett par spørsmål: 1. Lite søvn, kan det gjøre deg blekere og få deg til å se mer slapp ut? (Er også plaget med hodepine) -------- Takker for alle svar! Ja. Søvn er meget viktig. I see. Er det noe fasit på hvor mange timer man bør sove i døgnet? 7-9 timer er vel det optimale Endret 14. august 2009 av Overdox Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Prøv å sov i 15-16 timer. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Nyere forskning viser at 27-30 timer søvn i døgnet er det optimale ... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Vel da må den være gammel nå anbefaler de 30-40 timer søvn Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Dere har begge feil, mellom 50-100 timer er riktig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg tror ikke den spøken her trenger å bli dratt noe særlig lenger. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 UANSETT hva du gjør, ikke tenk at det er viktig med dyre klær. Når jeg var fjortiss NEKTA jeg å gå med klær som ikke var av kule merker. Jeg blir FLAU av å tenke på hvordan jeg var da. på fredag fant jeg ett par VANVITTIG kule slim fit bukser på cubus som kosta 300 kr og jeg liker dem mye bedre en noen andre bukser jeg har. Samme med en svart cardigan jeg har. kosta 200 kr på en butikk jeg ikke husker navnet på, det ser også rått ut Jeg LOVER deg at det ser bedre ut en å gå rundt med en WESC logoflash genser. Finn klær som har bra passform, og dritt i merket. Personelig liker jeg så enkle klær som mulig, helt hvite v-halsgensere etc. Men viktigest av alt, finn noe du liker. Ikke kle deg som alle andre bare for du vill være kul. Finn noe du virkelig liker og kjør på. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Kjøp klær du føler deg vel i, da gjenspeiler gjerne holdningen din klærne EDIT: Tenkte litt. Hvis du vil bli good looking, søk stylist Man må lide for skjønnheten :!: Endret 28. august 2009 av Charles Bass Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Kva er det eigentlig wesc har gjort rikitg, slik at så mange vel wesc og logoflash? Er sjølvsagt veldig mange andre merker med logoflash, men wesc står vel i fronten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå