Gå til innhold

Hvordan bli "Good looking"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FredericC:

 

Jeg skjønner ikke helt hva du mener når du sier at WESC har pene logoflashgensere. Hvorfor det? Er det bare fordi det står WESC? Jeg har en/to stykker fra de selv, ja utrolige gode gensere, men jeg vil ikke si at logoflshingen er kult/pent. Genserene har ganske nøytrale logoer, men jeg synes ikke det er så fryktelig kult bare fordi det står WESC på den.

 

Det kan hende jeg misforsto deg, men skrev bare min mening.

9625985[/snapback]

Nei jeg forstår jo at trenden på forumet her er å hate alt av logoer og merkenavn synlig på plagg, men jeg synes ofte at det er både pent og nødvendig i noen tilfeller. Det skaper liv og kontraster på f.eks. genseren. Hvis alle plagg i hele verden hadde vært logofrie, hadde mote uten tvil vært mye kjedeligere.

Jeg dro fram WeSC som eks., da jeg synes de har en kul logo som pynter genseren. Lindeberg sin, som ligner litt, synes jeg derimot ikke er noe særlig pen.

Lenke til kommentar

Mulig jeg er helt på bærtur, men er det ikke Lindeberg som ble stiftet/startet først, og dermed WeSC som ligner på JL ?

 

Edit : Kan ha blitt litt OT, så ..

Selv om jeg faktisk synes at WeSC logoene er finere på hettegensere enn JL.

Men JL har finere plagg enn WeSC..

Endret av marvol
Lenke til kommentar
Men folkens? Noen forslag til hvordan jeg kan få håret mitt som Zac Efron?

 

Hvor langt må håret mitt være omtrent, og hvordan skal jeg lage frisyren? Eller lages den automatisk? :p

9637019[/snapback]

La meg heller spørre slik...

Om jeg hadde tatt med meg et bilde av Zac Efron og sagt til frisøren at slik vil jeg ha det; i den fargen og med de stripene i håret... :p

Hva hadde mest sannsynlig frisøren sagt, da? :p:)

Endret av ThaDuckMan
Lenke til kommentar
Mulig jeg er helt på bærtur, men er det ikke Lindeberg som ble stiftet/startet først, og dermed WeSC som ligner på JL ?

 

Selv om jeg faktisk synes at WeSC logoene er finere på hettegensere enn JL.

Det er akkurat det jeg sier. Mulig WE-logoen ble laget etter JL sin, men den er mye penere.

9637828[/snapback]

Men det er bare på hettegensere, synes JL plagg er finere/penere enn WeSC sånn generelt ..

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Heisann.

 

Orka ikke lese igjennom hele tråden men:

 

Solarium bør taes helst 1 gang pr uke den første mnd(12-14 min..)

 

Anbefalte butikker:

JC

Bertoni

Blend

Companys

H&M

Carlings

 

Edit: Hvis du vuderer å kjøper halskjeder/armbånd anbefaler jeg deg og ikke kjøper latterlig overdrevende lange(og breie) halskjede. Og heller ikke i farget gull..

Endret av eivindv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...