Jens viking Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Synes bare at alle gutter har den, og går fint med høyhalset genser under istedet for skjorter, noe som nesten alle har. Hinthint, jeg er jente ;p 9629016[/snapback] At alle gutter har den er vel kanskje litt å ta i.. jeg ser oftere folk som går med batistini og JP for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Få bedre selvtillit, hygiene og personlig stil. Det sees utvendig. 9607708[/snapback] Trenger man å si noe mer, egentlig? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 FredericC: Jeg skjønner ikke helt hva du mener når du sier at WESC har pene logoflashgensere. Hvorfor det? Er det bare fordi det står WESC? Jeg har en/to stykker fra de selv, ja utrolige gode gensere, men jeg vil ikke si at logoflshingen er kult/pent. Genserene har ganske nøytrale logoer, men jeg synes ikke det er så fryktelig kult bare fordi det står WESC på den. Det kan hende jeg misforsto deg, men skrev bare min mening. 9625985[/snapback] Nei jeg forstår jo at trenden på forumet her er å hate alt av logoer og merkenavn synlig på plagg, men jeg synes ofte at det er både pent og nødvendig i noen tilfeller. Det skaper liv og kontraster på f.eks. genseren. Hvis alle plagg i hele verden hadde vært logofrie, hadde mote uten tvil vært mye kjedeligere. Jeg dro fram WeSC som eks., da jeg synes de har en kul logo som pynter genseren. Lindeberg sin, som ligner litt, synes jeg derimot ikke er noe særlig pen. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Mulig jeg er helt på bærtur, men er det ikke Lindeberg som ble stiftet/startet først, og dermed WeSC som ligner på JL ? Edit : Kan ha blitt litt OT, så .. Selv om jeg faktisk synes at WeSC logoene er finere på hettegensere enn JL. Men JL har finere plagg enn WeSC.. Endret 4. oktober 2007 av marvol Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Men folkens? Noen forslag til hvordan jeg kan få håret mitt som Zac Efron? Hvor langt må håret mitt være omtrent, og hvordan skal jeg lage frisyren? Eller lages den automatisk? Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Men folkens? Noen forslag til hvordan jeg kan få håret mitt som Zac Efron? Hvor langt må håret mitt være omtrent, og hvordan skal jeg lage frisyren? Eller lages den automatisk? 9637019[/snapback] La meg heller spørre slik... Om jeg hadde tatt med meg et bilde av Zac Efron og sagt til frisøren at slik vil jeg ha det; i den fargen og med de stripene i håret... Hva hadde mest sannsynlig frisøren sagt, da? Endret 4. oktober 2007 av ThaDuckMan Lenke til kommentar
Panic Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Umulig å si Spørs vel hva slags hår du har fra før? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Mulig jeg er helt på bærtur, men er det ikke Lindeberg som ble stiftet/startet først, og dermed WeSC som ligner på JL ? Selv om jeg faktisk synes at WeSC logoene er finere på hettegensere enn JL. Det er akkurat det jeg sier. Mulig WE-logoen ble laget etter JL sin, men den er mye penere. Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Umulig å si Spørs vel hva slags hår du har fra før? 9637444[/snapback] Tykt hår.. Kan ikke frisøren gjøre håret tykkere på en måte, eller forme det som håret hans.. ? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvis du vil ha Zac Efron-hår - skaff deg samme lengde som han, bruk en måned eller to på å ha i mye voks/hårspray, og forme det som Zac. Etter en stund vil håret legge seg slik automagisk, og du kommer ikke til å trenge så mye voks lengre Lenke til kommentar
marvol Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Mulig jeg er helt på bærtur, men er det ikke Lindeberg som ble stiftet/startet først, og dermed WeSC som ligner på JL ? Selv om jeg faktisk synes at WeSC logoene er finere på hettegensere enn JL. Det er akkurat det jeg sier. Mulig WE-logoen ble laget etter JL sin, men den er mye penere. 9637828[/snapback] Men det er bare på hettegensere, synes JL plagg er finere/penere enn WeSC sånn generelt .. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 De 2 merkene kjører generelt veldig forskjellig stil, WeSC er urban/hip-hop stil, mens _||_ er mer "pentøy", i mangel på bedre ord. Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Her er bilde av meg: Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Ligner fra før synes jeg XD Kan ikke være noen stor jobb for frisøren det der.. OffTopic: WeSC er vel en del av JL, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 WeSC er vel en del av JL, så vidt jeg vet. Feil Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Ligner fra før synes jeg XD Kan ikke være noen stor jobb for frisøren det der.. OffTopic: WeSC er vel en del av JL, så vidt jeg vet. Hva bør jeg si til frisøren, da? Bare ta med bilde, liksom.. xP Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 ThaDuckMan, Ja, ta med bilde for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 WeSC er vel en del av JL, så vidt jeg vet. Feil Hvorfor er det da en liten plastbit med JL-logoen på siden av alle WeSC-t-skjorter og gensere? Hvorfor finnes det en egen logo der det står WE/JL ? Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
eivindv Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Heisann. Orka ikke lese igjennom hele tråden men: Solarium bør taes helst 1 gang pr uke den første mnd(12-14 min..) Anbefalte butikker: JC Bertoni Blend Companys H&M Carlings Edit: Hvis du vuderer å kjøper halskjeder/armbånd anbefaler jeg deg og ikke kjøper latterlig overdrevende lange(og breie) halskjede. Og heller ikke i farget gull.. Endret 9. februar 2008 av eivindv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå