McBitch Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Tror ikke vi i Norge skal være så veldig redde for kreft pga UV-stråler. Vi ser så lite til det fra før av. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 hvis du skal ha dunjakke burde du ta deg en tur på Follestad på Strømmen, om du bor i det området da.. de har mange fete dunjakker nå.. og forresten, for samme prisen som en Bergans dunjakke så får du en Jean Paul dunjakke som er MYE fetere Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Jean Paul er tacky Finn din stil, gjennomfør den, og den som sa at stiler ikke kan kombineres har feil Ta vare på kroppen og huden din, sørg for å ha ren hud. Fiks håret på en enkel, men elegant måte. Ha god holdning, rett i ryggen etc. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 hvis du skal ha dunjakke burde du ta deg en tur på Follestad på Strømmen, om du bor i det området da.. de har mange fete dunjakker nå.. og forresten, for samme prisen som en Bergans dunjakke så får du en Jean Paul dunjakke som er MYE fetere 9621351[/snapback] Er egentlig ikke ute etter en pen/tøff jakke sånn.. Skal ha en som jeg kan bruke i skibakken, og dunjakker er både kule og gode .. Tenker jeg skal kikke litt på Haglöfs .. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Jean Paul er tacky Vås, JP Classique har mye pent. Endret 2. oktober 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Spør en jente hva som ser bra ut og er sexy. Jenter har sagt det og jeg veit hva, men gidder ikke skifte stil bare pga det. Føler meg komfortabel i stilen jeg har. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2007 Få bedre selvtillit, hygiene og personlig stil. Det sees utvendig. 9607708[/snapback] Dette er ikke så veldig konkrete tips, men det er nok de klokeste. Takk for dine kloke ord, Tomat-Ulf. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Vås, JP Classique har mye pent. Ikke som er verdt prisen nei. For all del!- Finn klær som du føler deg komfortabel i. Pene klær er ikke alltid komfortable, men det ofrer man selvfølgelig. kjøp klær som peker seg litt ut fra mengden. Hvorfor det? Det er hvordan man kombinerer klærne som har noe å si. - ikke kjøp klær med store bryst/rygg-logoer. Det er ofte pent, f.eks. logo-genserene fra WeSC er pene. - Ikke bruk unødvendig mye penger på klær. Man kan aldri bruke nok på klær, så lenge man bruker det man kjøper. - For 2000,- skal du klare å få et flott par sko(gjerne sneakers), ett par T's av forskjellig merke, ett par bukser, en genser og eventuelt et belte. For 2000 får du et par bukser. - Klær skal være ren. Folk lukter skittene bukser som har blitt svettet i! Gjelder såklart ikke rådenim. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Det er ofte pent, f.eks. logo-genserene fra WeSC er pene. Overhode ikke Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Det er ofte pent, f.eks. logo-genserene fra WeSC er pene. Overhode ikke 9624457[/snapback] Såklart logoer kan være med på å pynte plagg, og WE er beste eksemplet til under 1000,- Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 personlig syns jeg Gant genserne mine er fine koster vel ca 799 kr, men de er jo fine syns nå jeg da Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) FredericC: Jeg skjønner ikke helt hva du mener når du sier at WESC har pene logoflashgensere. Hvorfor det? Er det bare fordi det står WESC? Jeg har en/to stykker fra de selv, ja utrolige gode gensere, men jeg vil ikke si at logoflshingen er kult/pent. Genserene har ganske nøytrale logoer, men jeg synes ikke det er så fryktelig kult bare fordi det står WESC på den. Det kan hende jeg misforsto deg, men skrev bare min mening. Endret 3. oktober 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Ikke som er verdt prisen nei. Da er vi inne på noe helt annet. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 VEL, hvis du bare skal kjøpe ting som er verdt prisen, så ville du ikke endt opp med mange fine klær som folk legger merke til, da snakker jeg om Peak, Gant, JL osv.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Det er ofte pent, f.eks. logo-genserene fra WeSC er pene. Overhode ikke 9624457[/snapback] +1 Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 personlig syns jeg Gant genserne mine er fine koster vel ca 799 kr, men de er jo fine syns nå jeg da 9625154[/snapback] Du mener vel ikke de standard Gant-genserne av bomull eller ull som alle har? Har jo en selv, men.. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 mhm så du syns de standard genserne til gant er av samme kvalitet som de du finner hos dressmann du da eller.. ? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) mhm så du syns de standard genserne til gant er av samme kvalitet som de du finner hos dressmann du da eller.. ? 9628530[/snapback] ser det ut som jeg handler på dressmann? Du mener vel ikke de standard Gant-genserne av bomull eller ull som alle har? Har jo en selv, men.. Endret 3. oktober 2007 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 ser det ut som jeg handler på dressmann? Nei, det er en annen herrebutikk... Gant-genserne passer fint inn i en konservativ garderobe. Å bruke de uten skjorte ser tåpelig ut. Hva han fyren angår skjønner jeg ikke hvorfor du først rakker ned på han for å kjøpe gantgensere, når du rett etterpå tilføyer du selv har kjøpt en tilsvarende dyr genser... Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 Nei, det er en annen herrebutikk... Gant-genserne passer fint inn i en konservativ garderobe. Å bruke de uten skjorte ser tåpelig ut. Hva han fyren angår skjønner jeg ikke hvorfor du først rakker ned på han for å kjøpe gantgensere, når du rett etterpå tilføyer du selv har kjøpt en tilsvarende dyr genser... Synes bare at alle gutter har den, og går fint med høyhalset genser under istedet for skjorter, noe som nesten alle har. Hinthint, jeg er jente ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå