Gå til innhold

Hvordan bli "Good looking"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis du skal ha dunjakke burde du ta deg en tur på Follestad på Strømmen, om du bor i det området da.. de har mange fete dunjakker nå.. 

 

og forresten, for samme prisen som en Bergans dunjakke så får du en Jean Paul dunjakke som er MYE fetere  :cool:

9621351[/snapback]

Er egentlig ikke ute etter en pen/tøff jakke sånn..

Skal ha en som jeg kan bruke i skibakken, og dunjakker er både kule og gode .. ;)

Tenker jeg skal kikke litt på Haglöfs ..

Lenke til kommentar
Vås, JP Classique har mye pent.

Ikke som er verdt prisen nei.

 

For all del!

- Finn klær som du føler deg komfortabel i.

Pene klær er ikke alltid komfortable, men det ofrer man selvfølgelig.

 

kjøp klær som peker seg litt ut fra mengden.

Hvorfor det? Det er hvordan man kombinerer klærne som har noe å si.

 

- ikke kjøp klær med store bryst/rygg-logoer.

Det er ofte pent, f.eks. logo-genserene fra WeSC er pene.

 

- Ikke bruk unødvendig mye penger på klær.

Man kan aldri bruke nok på klær, så lenge man bruker det man kjøper.

 

- For 2000,- skal du klare å få et flott par sko(gjerne sneakers), ett par T's av forskjellig merke, ett par bukser, en genser og eventuelt et belte.
For 2000 får du et par bukser.

 

- Klær skal være ren. Folk lukter skittene bukser som har blitt svettet i!
Gjelder såklart ikke rådenim.
Lenke til kommentar

FredericC:

 

Jeg skjønner ikke helt hva du mener når du sier at WESC har pene logoflashgensere. Hvorfor det? Er det bare fordi det står WESC? Jeg har en/to stykker fra de selv, ja utrolige gode gensere, men jeg vil ikke si at logoflshingen er kult/pent. Genserene har ganske nøytrale logoer, men jeg synes ikke det er så fryktelig kult bare fordi det står WESC på den.

 

Det kan hende jeg misforsto deg, men skrev bare min mening.

Endret av Jokkulf
Lenke til kommentar
ser det ut som jeg handler på dressmann?

 

Nei, det er en annen herrebutikk... Gant-genserne passer fint inn i en konservativ garderobe. Å bruke de uten skjorte ser tåpelig ut. Hva han fyren angår skjønner jeg ikke hvorfor du først rakker ned på han for å kjøpe gantgensere, når du rett etterpå tilføyer du selv har kjøpt en tilsvarende dyr genser...

Lenke til kommentar
Nei, det er en annen herrebutikk... Gant-genserne passer fint inn i en konservativ garderobe. Å bruke de uten skjorte ser tåpelig ut. Hva han fyren angår skjønner jeg ikke hvorfor du først rakker ned på han for å kjøpe gantgensere, når du rett etterpå tilføyer du selv har kjøpt en tilsvarende dyr genser...

 

Synes bare at alle gutter har den, og går fint med høyhalset genser under istedet for skjorter, noe som nesten alle har. Hinthint, jeg er jente ;p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...