Gå til innhold

Hvordan bli "Good looking"?


Anbefalte innlegg

Tenk på det kvar dag. Sjå rundt deg, dei fleste går nok med hendene utanfor lommene, uansett kor apete det ser ut så gjer uansett heile landet det. ;)

Jeg går med hendene ute av lommene, men jeg klarer ikke se for meg å stå stille og vente på noen uten hendene i lomma.

 

Selv går jeg med klær jeg føler er komfortable, samtidig som de passer til formen min. Er ganske høy og tynn selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slenger meg på her jeg :cool:

Selv går jeg som regel i baggy jeans siden jeg har ganske store lår og jeg er kanskje ikke så tynn, og da går jeg mye i hettegensere/jakker.

 

Selv om jeg også går i t-skjorter med lang arm, har en hvit bula som jeg ofte bruker under min lyseblå jean paul piquè . ;)

 

Har snart bursdag + lønn, så da kjøper jeg nok litt klær + accesories¨, skal hvertfall kjøpe ny ski/vinterjakke, kanskje blir det en dunjakke! :thumbup:

 

Noen som har erfaringer med Bergans dunjakker? Er ikke så værst pris på de..

Eller andre jakker fra Bergans som kan brukes uansett anledning?

Endret av marvol
Lenke til kommentar
Slenger meg på her jeg  :cool:

Selv går jeg som regel i baggy jeans siden jeg har ganske store lår og jeg er kanskje ikke så tynn, og da går jeg mye i hettegensere/jakker.

 

9608496[/snapback]

 

Du trenger ikke gå i baggy bokser selv om du har store lår. Hvis du ser på feite mennesker som kler seg i sagge-klær merker man at det fungerer mot sin hensikt.

Du kan uten problemer kjøpe ei vanlig bukse. Du får for alle typer kroppsformer.

www.nudiejeans.com har en veldig bra side med guider. Det beste er jo å gå i butikken, så klart. Nå veit jeg ikke hvor gammel du er, men mørke skjorter med striper som går nedover er absolutt å anbefale for å tone ned kroppsfasongen din.

 

EDIT: Så du kom fra Jessheim. Når man er 91mod og går i skjorter der stikker man seg vel ganske ut. Ghetto ass :p (har noen venner derfra)

Endret av wrangler
Lenke til kommentar

Er ikkje nødvendig å kjøpe Miss Sixty heller då, ei bukse treng ikkje være trang for å passe kroppen. Eg synest det ser best ut med bukser som ikkje går ut nede (sleng). Ikkje må dei være så korte at du ser leggen når du set deg ned. Med passeleg lengde bølger den litt nedover når du står og når greit ned til føttene når du sitter.

Lenke til kommentar
Ok, nå skal det sies at jeg kun har 4 jeans, hvor den ene er baggy og UTROLIG god å gå i. (Kjøpt for 250,- på nett) :wee:

Men liker ikke bukser som blir trange ..

Stikker seg nok litt ut om man kommer i skjorte og blazer på VGS her ja..

Hvem kjenner du fra Jessheim da ? :p

9608723[/snapback]

 

 

De er vel et par år eldre enn deg, for å si det sånn. Og holder mine bekjente hemmelig med tanke på at jeg foretrekker å være anonym på forumet :)

 

Bukser som ikke er baggy er ikke det samme som trange bukser vett.

 

Ang, skoa: De virker greie, men likte ikke demper-saken under hælen. Fikk feelingen av joggesko.

Endret av wrangler
Lenke til kommentar

Mine tips!

 

Som mange har pekt på tidligere i tråden så er personlig hygiene utrolig viktig. Det viktigste vil jeg påstå! Angående klær så er det en veldig smakssak. Men ett råd vil jeg gi! Ikke gå ut å handl på impuls. Da ender du sikkert opp med mange plagg som du kjapt finner kjedelig. Ta deg tid til å se på forskjellige klær. Gjerne fra flere butikker om det lar seg gjøre. Internett har også et enormt utvalg som kan være verd å sjekke ut hvis du har peil på størrelsen din.

 

Det er heller ikke farlig å blande forskjellige stiler. En dag kan det være greit å være litt nøytral i dresskoden. Merk deg at kvalitet ikke nødvendigvis står i sammenheng med merkeklær.

 

For all del!

- Finn klær som du føler deg komfortabel i.

- kjøp klær som peker seg litt ut fra mengden.

- ikke kjøp klær med store bryst/rygg-logoer.

- Kjøp klær til forskjellige anledninger.

- Ikke bruk unødvendig mye penger på klær.

- For 2000,- skal du klare å få et flott par sko(gjerne sneakers), ett par T's av forskjellig merke, ett par bukser, en genser og eventuelt et belte.

- Klær skal være ren. Folk lukter skittene bukser som har blitt svettet i!

 

Håper dette gav deg en pekepinn :)

Lenke til kommentar

Tusen takk folkens. Er nesten sjokkert over hvor mange svar jeg har fått. Har lest alle sammen - så gjett hva jeg gjorde:

 

Kjøpte klær, kjøpte hårspray OG voks og dusjet to ganger samme dagen for å lukte EKSTRA godt og kjøpte en kvisekrem (selvom jeg ikke er så plaget med dette).

 

Klærene jeg kjøpe var:

 

- Peak genser (999-, normal pris)

- Liverpool jakke (499-, tilbud)

- Nike Sko (999-, tilbud)

- Nike t-sjorge (grønn - den var drit kul - Tilbud: 500,-)

 

Disse klærene var "deilige"... :p

Hadde 5.000 hjemme - hvorfor ikke bruke litt? :p

 

Men jeg er ikke heeelt snobb heller, og jeg har jo blitt likt av noen jenter. Men dette fordi jeg er omtenksom, morsom og en person som er lett å bli glad i. :p;)

 

----

 

Bilde... Hmm... har ikke nå... kan sikkert skaffe et.. :p;)

 

----

Angående solarium; min nylig døde onkel hadde et i leiligheten sin som jeg nå har fått av min far, så jeg tok det i dag. Er ganske bleik i huden (noe jeg ser som mitt hovedproblem når det gjelder "look"/utsendet, så jeg satser på å ta solarium vær dag fram til Søndag (et kvarter vær dag) så skal jeg nok kunne tenke meg fram til at jeg blir ganske pen, faktisk.

 

Skryte litt mer: Jeg så meg i speilet i gangen hvor det er et lys som gjør at alt blir brunt på en måte. Da jeg så meg i speilet traff lyset mitt, og jeg ble liksom brun i speilet. Det første jeg tenkte: DÆVEN! JEG MÅ BLI BRUN!

Jeg var pokker meg helt forandret - var direkte pen.

Så jeg tror at brunfarge er my key to success. :p

 

Og håret har jeg ikke sååå mye problemer med; har halvveis langt hår (mørkebrunt), og mye jeg kan gjøre med det. Noen ganger får jeg DEN kule frisyren, andre dager er jeg to sekunder fra å hoppe ut vinduet og skrike: "HÅRET MITT LIDER!"

Lenke til kommentar
Ikke overdriv solariumet. En lett brunfarge er å foretrekke fremfor 2uker-i-syden fargen.

9614524[/snapback]

 

Hehe. Jeg har gjort det en gang, men jeg prøvde solarium i 12-års alderen en gang ... to dager etter bursdagen min eller noe. Mamma kjøpe noe solarium-utstyr (en slags olje) som gjorde brunfargen veldig fin. Har et bilde hjemme i stuen av meg der, og den brunfargen var MYE bedre enn den jeg fikk i Syden.

 

Mamma kjøper den oljen i morgen - så da får jeg fin brunfarge igjen. :)

 

Det andre jeg skal gjøre er å få håret mitt sånn som Zac Efron på en merkelig måte. Jeg digger det.. :p;)

Lenke til kommentar
Hvilken olje er det da? For noen mnder siden tok jeg sol, la meg alt for lenge i grillen. Fikk en jævlig bra farge, men forsvant omtrent helt etter 2 dager. Turbogrilling funker dårlig.

9614786[/snapback]

 

Ta ikke turbogrilling. Det suger.

 

Oljen får du kjøpt på automater på alle mulige SOL-steder som oftest. :p

Den heter ikke noe spesielt, så spør noen ansatte eller noe som en olje som gjør fargen bedre osv.

 

TIPS: Kjøp ansikts-sol. Sånn "bærbar" som du kan ha hjemme. Funker SYKT bra! Ta vær dag, så får du langvarig farge.

Vist du tar sol vær dag i en hel måned, er fargen der i en hel måned. :p:)

Endret av ThaDuckMan
Lenke til kommentar
så jeg satser på å ta solarium vær dag fram til Søndag (et kvarter vær dag) så skal jeg nok kunne tenke meg fram til at jeg blir ganske pen, faktisk.

 

Du skal ikke ta sol hver dag, det tørker ut huden langt mer enn du bør, hvis du først skal ta sol ofte, ta annenhver dag til du opparbeider deg ønsket brunfarge, så skal du vedlikeholde fargen ved å ta sol alt fra 1-4 ganger i måneden.

 

Hvis du fortsetter slik du gjør nå, og soler deg hver gang, kommer du til å merke det godt, selv om du bruker sololje/krem som også er fuktighetsgivende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...